IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Tesla Model X заема първото място в класацията на Consumer Reports

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Американската агенция Consumer Reports обяви списъка на 10-те най-ненадежди автомобили, предлагани на пазара в Северна Америка през 2017 г. „Победител” е електрическият кросоувър Tesla Model X.

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Класацията е въз основа на проучване между 400 000 собственици, които са оценявали по различни критерии 640 000 автомобила. Резултатите показват, че новите машини, оборудвани с електронни системи, са по-чупливи в сравнение с по-старите.

Изследването е направено по 17 различни параметри, включващи от малки проблеми до сериозни повреди и ремонт на агрегатите, докато те са в гаранция. Всеки от тях е получил конкретна оценка, като въз основа на нея е направено и крайното класиране.

10. Chevrolet Camaro

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Култовият американски автомобил заемо последното място, като неговите собственици се оплакват от проблеми с трансмисията, електрониката и със системите за задвижване.

9. Mercedes-Benz GLC-Class

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Една позиция по-надолу е разположен германският всъдеход Mercedes-Benz GLC. Компактният SUV получава сериозни критики заради лошите си спирачки, кормилно управление и окачването. Някои собственици са недоволни и от оборудването му.

8. Jaguar F-Pace

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Още един премиум-автомобил, който влиза в тази класация. Първият кросоувър на британската марка страда от проблеми с трансмисията, бордовата електроника, включително и информационно-развлекателната система. Дефекти при някои автомобили има и с диференциала.

7. GMC Acadia


Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Новото поколение на големия всъдеход също е критикуван заради проблеми с информационно-развлекателната система, която не работи, както се очаква. Останалите електронни системи също не са на ниво, категорични са собствениците на автомобила.

6. FIAT 500

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Въпреки дългото си присъствие на пазара, малкият хечбек на FIAT все още има проблеми със спирачките, силовия агрегат и електрониката, твърдят участниците в проучването на Consumer Reports.

5. Ford Focus

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Компактният модел на Focus преди година беше още по-напред в тази негативна класация. Сега той е „подобрил” представянето си, но собствениците му се оплакват най-вече от слабата надеждност и проблеми с трансмисията.

4. Ford Fiesta

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Още един представител на американската марка – компактната Fiesta, също е получила доста критики. Те са свързани предимно с работата на климатика, както и на скоростната кутия с два съединителя, която често се поврежда и дори се налага да бъде сменяна.

3. Volvo XC90

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Шведският всъдеход е обявен за „най-безопасният автомобил в света”, но и той, както се оказва, страда от някои болести. Според американските собственици, основният проблем е сложната информационно-развлекателна система, която контролира и климатика. Съобщава се за доста случаи, в който тя се претоварва и дори изключва.

2. Cadillac Escalade


Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

„Сребърният медал” в Топ 10 е за всъдехода Cadilac Escalade, който през последните години често попада в първата тройка. Проблемите при него са с информационно-развлекателна система и с климатика. Оплаквания има и от техниката.

1. Tesla Model X

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Въпреки най-новите си характеристики изцяло електрическият всъдеход Model X страда от проблеми, свързани с прости неща – отваряне и затваряне на задните врати, качване и слизане от автомобила, както и от лошо качество на материалите в салона.

Снимки: Производителите
 

Тагове: consumer reports
0 от 500
  • #48
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    а Хубу тогава щом е американска организация Вярвай че Иония и Модел С са в един и същи клас
  • #47
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пич, сравнението между хюндая и теслата го прав американска организация. Сори, не си актуален!
  • #46
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    (Прочетете статията от днес. В един и същ клас, Теслата харчи 20 кв/ч на 100 км., хюндая 11 кв/ч на 100 км.) Хюндай и Тесла нямат електромобили в един и същ клас иначе може да се опровергае лесно това: Модел 3 с 50КВТ батерия ускорение до 100 за 5.8сек сравним по размери с Ауди А4 и Шкода Октавия 2 багажника и стандартни джанти 18цола има пробег 350км Иония с 28КВТ батерия ускорение за 10сек сравним по размери с А3 седан и Рапид седан 1 багажник и джанти 16 цола има пробег 200км
  • #45
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Ако рено ... ( преди 1 година )
    не беше забранено за продажба в САЩ и Канада щеше да оглави тази класация за десетилетия! Както впрочем е във всички останали класации за качество и надеждност.
  • #44
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тази класация няма нищо общо с реалността. На някой ако му се е бъгнала системата за връзка с телефона или нещо такова и го пише, като проблем, който реално може да е придизвикан от самия шофьор. Истинските класации са тези, които показват колко често има проблеми със самите автомобили ( дв. скоростна кутия, спирачки, електроника и т.н.) и колко пари струва оправянето на дадените дефекти. Защото ако за 5 мин. ми сменят гаранционно датчик е мн. по-добре от нов двигател или ск. за 10 к евро.....
  • #43
    2 rate up comment 5 rate down comment
    до Анонимният ( преди 1 година )
    Защо да са ментеливи?Бърза спортна кола,красива тиха,отвътре е космически кораб а не сивата лайсна и етежерката от имитация на карбон,лачена пластмаса или черна пластмаса.Нисан казваш ти ,да де ама нисанът прилича на нещо което е за корейски тийнейджърки до 16-17 години.А модел Х като го спреш пред едно кафе особено ако е с красиви джанти готин спойлер и лъсната веднага ще направиш впечатление.И някоя баварка ще скъсаш на светофарът че защо не и порше или дори ферари..Е затва си я купуват хората
  • #42
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Made in Japan ( преди 1 година )
    Естествено - пак европейски и американски тарралясници! Нито една японска няма в черната класация. Умрете от яд, вурсттове!
  • #41
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пич, ясно, че електричките замърсяват по-малко, ти откри топлата вода, скука! Но не и тоягите на Тесла. Все повечр става ясно колйо са ментеливи.
  • #40
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    А някой да я е виждал на живо колко е яка като дизайн.Мерцедес са много старомодни като дизайн ,ауди там завинаги са зациклили на матрьошките клонинги с различен размер бмв...ми не ме кефи.И друго нещо.Ако в Сф всички коли станат електрически въздухът ще стане прекрасен защото сега 90% от колите са без катализатор.Качете се на Витоша постойте ден два на въздух после слезте в градът-веднага ще ви заболи глава.Тва е от въглеродният двуокис.Кафявият смог е от дизеляка и едни дет плят гуми и кабели.
  • #39
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Прочетете статията от днес. В един и същ клас, Теслата харчи 20 кв/ч на 100 км., хюндая 11 кв/ч на 100 км. Както пише един експерт, едното е измислена фирма от вчера, другото е доказан автомобилен производител и с пирвия си електромобил направи за смях недомислиците на Мъск.