IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota показа готов водороден камион

Той ще обслужва пристанищата Лос Анджелис и Лонг Бийч

Toyota показа готов водороден камион

Компанията Toyota разкри напълно готов влекач, който се задвижва от водородни клетки. Камионът е преминал близо 6450 км по време на тестове, като ще обслугва пристанищата Лос Анджелис и Лонг Бийч, обявиха от американското представителство на японския производител.

Toyota показа готов водородния си камион

Името на влекача е Project Portal, както задвижващият му агрегат генерира 670 к.с. и 1796 Нм въртящ момент. Тази мощност се постига с помощта на две водородни горивни клетки от автомобила Toyota Mirai, както и с батерия с капацитет 12 кВт/ч. Двата източника на енергия заедно осигуряват безпроблемно теглене на ремарке до 36,2 тона. Максималният пробег с едно зареждане достига 322 км.

Изпълнителният вицепрезидент на Toyota Motor North America - Боб Картър, заяви, че компанията е водеща в популяризирането на технологии за горивни клетки.

„От представянето на Mirai до създаването на тази задвижваща система за тежки машини, Toyota продължава да демонстрира гъвкавост и разрастване на системите с нулеви емисии“, категоричен бе Картър.

Проблемът в случая е, че на този етап липсва масово изградена инфраструктура за зареждане на горивни клетки. Компанията Toyota заедно с други автомобилни производители работят съвместно, с цел създаване на повече станции за зареждане.

Снимка:Toyota

0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    За този под менДа това е хубавото на електродвигателя но... минималния въртящ момент на влекачите в Европа за момента започват от 2100 и стигат 3000 може и повече да има . А товар от 36 тона е пресилено ... може би имат на предвид 36 тона общо на композицията
  • #13
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Явно въртящият момент е достатъчен щом може да тегли повече от 36 тона товар. И не забравяйте, че са в наличност във всеки един момент, а не само при определени обороти. Разликата е огромна. Не бъркайте въртящиьт момент на ДВГ с този на електродвигател! Има огромна разлика.
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Искам да попитам този под .... какво визираш че не ти разбрах мисълта .... за да поспорим малко .... нищо лошо в случая :)
  • #11
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    рветеер,няма камион на света, който да се движи 8 часа непрекъснато с 90 км/ч средна скорост. Нето има такъв маршрут, нито има такива условия, нито има такива закони. Запознай се по закон на колко часа шофьорът на камион трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да почива. Дори и да са 2-*** пак не може. А времето за товарене и разтоварване смяташ ли го? Това време също е в работното време на шофьора. Абе понятие от тази професия, като нямате що изобщо пишете глупости! Поне прочетете кое как е, а не наиз,ст.
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пробегът явно умишлено са го оставили малък, защото ще се ползват само по определен маршрут, където е достатъчен.Това е камион все пак и има къде да се слагат колкото си искаш резервоари за водород. Ако нещата вървят по пран със сигурност и водородни станции ще направят по маршрутите по които се движат, но в конкретния случай маршрута е строго определен и това не се налага.
  • #9
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да въртящия момент е доста нисък , каква ли причината или просто нещо набързо сглобено за заблудените
  • #8
    5 rate up comment 2 rate down comment
    рветеер ( преди 6 години )
    Писали са, че ще обслужва пристанищата. Едва ли ще навърти толкова км на ден в самото пристанище, но иначе да малък му е пробега. Един камион за 8 часа каране с 90км/ч, минава двойно повече км, но като за начало е супер.
  • #7
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Стига с тия японци дай статистика колко водородни коли продадоха и колко зарядни станции имат за тях , сега трябва и да вложат малко пари за инфра структора но очакват някой да им свърши черната работа
  • #6
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Добре, че са японците да дърпат автоиндустрията напред. Ако чакаме на вурстовете, още щяхме да караме предкамерен дизел.
  • #5
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    А защо му е толкова нисък въртящ .. да неби да има грешка някаква