Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Toyota показа готов водороден камион

Той ще обслужва пристанищата Лос Анджелис и Лонг Бийч

Toyota показа готов водороден камион

Компанията Toyota разкри напълно готов влекач, който се задвижва от водородни клетки. Камионът е преминал близо 6450 км по време на тестове, като ще обслугва пристанищата Лос Анджелис и Лонг Бийч, обявиха от американското представителство на японския производител.

Toyota показа готов водородния си камион

Името на влекача е Project Portal, както задвижващият му агрегат генерира 670 к.с. и 1796 Нм въртящ момент. Тази мощност се постига с помощта на две водородни горивни клетки от автомобила Toyota Mirai, както и с батерия с капацитет 12 кВт/ч. Двата източника на енергия заедно осигуряват безпроблемно теглене на ремарке до 36,2 тона. Максималният пробег с едно зареждане достига 322 км.

Изпълнителният вицепрезидент на Toyota Motor North America - Боб Картър, заяви, че компанията е водеща в популяризирането на технологии за горивни клетки.

„От представянето на Mirai до създаването на тази задвижваща система за тежки машини, Toyota продължава да демонстрира гъвкавост и разрастване на системите с нулеви емисии“, категоричен бе Картър.

Проблемът в случая е, че на този етап липсва масово изградена инфраструктура за зареждане на горивни клетки. Компанията Toyota заедно с други автомобилни производители работят съвместно, с цел създаване на повече станции за зареждане.

Снимка:Toyota

0 от 500
  • #34
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Точно така, диаметъра на колелата също влиза в сметката!
  • #33
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Не се карайте деца, не я разбирате физиката. 1000 нм правят 600 кс на 4272 оборота. Тя формулата е една, но мерните единици са различни. Освен това въртящия момент на задвижващите колела тегли камиона, не мощността на двигателя. Мощността е интегрална, т.е. имагинерна величина и показва колко работа извършва въртящия момент на ДВГ за единица време. Разбира се, ДВГ с голяма мощност и нисък въртящ момент може да достави по-голям въртящ момент на колелата но само когато е с по-къси предавки.
  • #32
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    В САЩ има камиони с по няколко ремаркета дето дърпат. виждал съм камион Мак с 5 закачени цистерни да ги дърпа.Дали са били пълни незная. По принцип мисля че в САЩ камионите им е разрешено до 200 тона тегло да дърпат. Тези 36 тона дето някой се чудят и се маят са едно нищо.Да за Европа може да са много ама за САЩ не са нещо впечатляващо.
  • #31
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Оня дето ме пита колко тона съм бил тегли и с какво да каже каква връзка има това със статията и коментарите? Много ще ми е интересно да разбера къде те сърби, че ми задаваш подобни въпроси? Или може би нещо не вярваш какво ти говоря ли? Последният влекач, който карах беше МАН. Позволената товароносимост беше по 8 т. на ос или всичко сумарно 4 оси по 8 тона 32 т. максимална допустима маса. Лично аз повече от 20 т. не съм товаарил никога,защото не съм карал строителни материали.Те тежат най-много
  • #30
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Русия ( преди 1 година )
    36т?
  • #29
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Бавареца е жълтурчо под прикритие. Не се връзвайте, на жълтия.
  • #28
    7 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 1 година )
    Много от всезнайковците не могат да разбират,че това е МНОГО добре за нас,тъй като косвено ще намаляват цените на горивата и рашките няма да могат повече да издивателстват над нас със завишени цени!Колкото повече хибриди,ел. и водородни средства,токова по-добре за всички с ограничени природни ресурси!
  • #27
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    бавареца , мноо си оригинален но този път си оригинален с невежеството си , може спокойно да кандидатстваш за малоумно изказване
  • #26
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Абе младеж стига дрънка глупости как ще те разтоварват и в това време да те зареждат ти чуваш ли се какво говориш И станциите за водород са скъпи затова и Тойота не се нагърбва да прави а ти искаш във всеки склад зарядна станция
  • #25
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не бъркайте пробега на кола на батерии с тази на водород. Ако на батерията и трябват няколко часа да се зареди, на водорода му трябват няколко минути. Т.е. докато го разтоварват, камиона вече е заредил и може да минава не 300, а 1300 км на ден напред-назад по пристанищата, където смятат да го карат.