IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Германците не вярват на местните автомобили

Само 5% от шофьорите в страна определят немските коли като "много надеждни"

Германците не вярват на местните автомобили

По-голяма част от собствениците на автомобили в Германия не вярват на местните производители. Това сочи проучване на социологическата компания Emnid, направено по поръчка на вестник Bild.

Германците не вярват на местните автомобили

Повече от половината анкетирани - 53%, са категорични, че немските автопроизводители не им вдъхват никакво доверие. Около 40% от разпитваните определят продуктите на компаниите от Германия като "по-скоро надеждни". И едва 5% от участниците в допитването са на мнение, че немските машини си остават "много надеждни".

Освен това, 75% от респондентите са се изказали категорични в подкрепа на идеята автомобилните производители да носят още по-голяма отговорност за нарушенията, които извършват. Това се отнася най-вече за използването на специално оборудване, което прикрива реалните нива на вредните емисии, отделяни в атмосферата от дизеловите двигатели.

Изследването е проведено на територията на цялата страна, като в него са участвали 5000 души. Резултатите от него излизат само ден, след като министърът на транспорта на Германия - Алескандър Добриндт, заяви, че местните производители - Audi, BMW, Mercedes-Benz, Porsche и Volkswagen, са се превърнали в голямо разочарование заради участието си в картелно споразумение с цел прикриване на реалните нива на вредните емисии.

"Автомобилната индустрия в Германия сама се постави в  много сложно положение. Сега тя трябва да поеме отговорността за грешките си и да се опита да ги оправи, както и да върне загубеното доверие", коментира Добриндт пред Bild.

Снимка: Transblawg.eu
 

0 от 500
  • #23
    7 rate up comment 8 rate down comment
    до неандерталец ( преди 6 години )
    "Я кажи на някой немски кош да има в базата HUD?"Пак ли с тоя HUD в базата? За теб базата най високото ниво на оборудване ли беше? Мазда 2 с HUD за 38к лвНекой луд ще да си я вземе
  • #22
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Някой по-долу написа че "джапанките" нямали екстри. Ми нямат. Прав е. Всички прозорци да са ти ел. отваряеми много от одавна е стандарт, а не екстра при японките. "МухахаОтварям сайта на Тойота и чета за Корола 2016 ексрите"Предни електрически стъкла"Мухаха, задни няма ли или още са на ръчки. Отварям за Jetta и чета екстрите:Предни и задни електрически стъклаТолкава по въпроса за екстрите. Двата примера са най ниското ниво на оборудване. Колегата е прав, дръпнатите пестят
  • #21
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    До колегата където е ходил в ЛондонКолега, разходи се и до Дубай.
  • #20
    8 rate up comment 5 rate down comment
    до Щирлиц ( преди 6 години )
    При условие че ФВ цвъкат паникьосани изявления как вичко минава на ел. енергия, как мислите, колко им остава? Фалитът няма да е изведнъж, но концернът бавничко си върви надолу. Реноме, градено десетки години рухна за две.
  • #19
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Немците имат много ***, но някои от най-големите са:Пасат Б5 - троши се през 10 мин.Туран /първо издание/ - троши се през 5 мин.Останалите, като голф 3 се трошат на половин час - доста са надеждни.Отделно: Замръзващите двг., прескачащите вериги, ел.стъклата, DSG-то, ремъците на аудитата и още много, много.
  • #18
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    По времето на голф 2, във ФВ имало събрание, на което шефовете решили повече да не правят толкова качествени коли, защото печалбата е много малко. оттогава швабите правят пълни ***.
  • #17
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Скоро ходих в Лондон и буквално всяка трета кола по центъра е Мерцедес Е или S класа, не по-стара от 3-4 години. Най-често вижданите спортни коли пък са Поршета. Почти не видях японски коли, нито пък Тесли.
  • #16
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Щирлиц ( преди 6 години )
    Уточнете в такъв случай,кога да очакваме фалит на VW?Да се смеем предварително ли,докато четем онова по-горе,или да почакаме търпеливо-има няма 50-100години?
  • #15
    27 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Най-големите фенове на немските автомобили са автомонтьорите.
  • #14
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Голф-императорът #1