Компанията Lexus започва сериозна работа върху промяна на имиджа си, за да може той да се доближи до този на моделите от голямата немска тройка – Mercedes-Benz, BMW и Audi. Това призна новият бранд-мениджър на японския производител на луксозни модели Токуо Фукуичи, цитиран от Automotive News.
Според него, Lexus трябва да направи всичко възможно, за да се дистанцира от компанията-майка Toyota. Причината е, че в момента много хора не приемат Lexus като самостоятелна марка, а само като подразделение на японския концерн, което произвежда луксозни модели. Причината за това са най-вече еднаквите технически решения, които се използват и от двете марки.
„Когато седят в задръстване, хората гледат на водача на Mercedes-Benz като на човек, който е постигнал определено положение в обществото и му завиждат за това. Именно подобно нещо липсва на Lexus и ние трябва да работим за изграждането на такъв имидж на нашите автомобили”, призна Фукуичи.
В Lexus смятат да работят в тази насока не само със съдаването на автомобили, но и с предлагането на други премиум-продукти. Взимайки пример от Mercedes-Benz, а и от други марки, компанията вече направи луксозна яхта с два 5,0-литрови V8 двигателя. Освен това марката участва и в снимките на фантастичния филм „Валериан и Града на хилядите планети”, за който създаде прототип на космически кораб.
Самият Фукуичи зае новата си длъжност на 1 април, след като допреди това бе начело на подразделението Lexus International. Негов приемник на този пост ще бъде Йошихиро Сава, който досега беше изпълнителен вицепрезидент на компанията.
Снимка: Lexus