IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus ще променя имиджа си

Изоставаме от голямата германска тройка, признаха японците

Lexus ще променя имиджа си

Компанията Lexus започва сериозна работа върху промяна на имиджа си, за да може той да се доближи до този на моделите от голямата немска тройка – Mercedes-Benz, BMW и Audi. Това призна новият бранд-мениджър на японския производител на луксозни модели Токуо Фукуичи, цитиран от Automotive News.

Lexus ще променя имиджа си

Според него, Lexus трябва да направи всичко възможно, за да се дистанцира от компанията-майка Toyota. Причината е, че в момента много хора не приемат Lexus като самостоятелна марка, а само като подразделение на японския концерн, което произвежда луксозни модели. Причината за това са най-вече еднаквите технически решения, които се използват и от двете марки.

„Когато седят в задръстване, хората гледат на водача на Mercedes-Benz като на човек, който е постигнал определено положение в обществото и му завиждат за това. Именно подобно нещо липсва на Lexus и ние трябва да работим за изграждането на такъв имидж на нашите автомобили”, призна Фукуичи.

В Lexus смятат да работят в тази насока не само със съдаването на автомобили, но и с предлагането на други премиум-продукти. Взимайки пример от Mercedes-Benz, а и от други марки, компанията вече направи луксозна яхта с два 5,0-литрови V8 двигателя. Освен това марката участва и в снимките на фантастичния филм „Валериан и Града на хилядите планети”, за който създаде прототип на космически кораб.

Самият Фукуичи зае новата си длъжност на 1 април, след като допреди това бе начело на подразделението Lexus International. Негов приемник на този пост ще бъде Йошихиро Сава, който досега беше изпълнителен вицепрезидент на компанията.

Снимка: Lexus
 

Тагове: lexus
0 от 500
  • #36
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    ВАГи, има разлика между това с какъв двигател ще бъде новата Супра и това с какъв двигател мислят от Car&Driver че ще бъде новата Супра. Разбирам че ти е трудно да осъзнаеш разликата, но въпреки това тя съществува. Реалността не се влияе от твоята представа за нея. И за да ме разбереш, ще перефразирам: От Витоша по-високо ИМА.
  • #35
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ти *** ли си бе?Човека ти го е казал черно на бяло,че Лексус изостава от немските премиуми ти пак продължаваш да ядеш мармалад.То бива слепота ама вашето направо цепи мрака бе.Какво искаш,шефа на Лексус лично да дойде и да ти каже,че са зле.Ми чети,в статията го е казал.Баси безхаберните *** в тоя сайт.
  • #34
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Разбирам те, "приятелю", кофти е, но това е положението.Не се безспокой някой ден и други хора ще ти повярват, за сега само ти си вярваш, но имаш воля виждам, или в психиатричните клиники са пуснали интернет.http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/24750-novata-supra-shte-byde-poveche-bmw-otkolkoto-toyota/
  • #33
    7 rate up comment 9 rate down comment
    нововнос ( преди 6 години )
    Чели недочели балкански голфаджии тръгнали да коментират, че и даже некви заключения правят милите. Още карат Голф от студената война, тръгнали да се обясняват. И ДА - Ауди=Шкода, ФАКТ!
  • #32
    5 rate up comment 12 rate down comment
    нововнос ( преди 6 години )
    От статията разбирам, че новия началник в Лексус иска да работи върху имиджа и да го насочи в дадена насока. Сладко е да си началник в Лексус -занимаваш се само с имидж. А ако си на ВАГ, тогава се занимаваш с глоби, съдебни дела, призовки, поръчване на лъжещ софтуер за нафтовите машини за убиване и т.н и т.н....
  • #31
    10 rate up comment 2 rate down comment
    добър повод ( преди 6 години )
    да преброим *** хралупи! А те само двама:doc и Дошо/Швабен...?
  • #30
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    Тойота и Лексус са едно, разработката на технологии е обща и Лексус като премиум бранд често ги пуска първи на пазара. Това разбира се по никакъв начин не променя факта че технологично са далеч напред от немците. Колкото до Супра с двигател от БМВ - такова нещо историята все още не познава. Точно обратното, има десетки М3 и М5-ци с двигатели от Супра. Разбира се, монтирани от немски фенчета на които им е писнало от прословутото немско "качество".
  • #29
    9 rate up comment 11 rate down comment
    до: Брандо ( преди 6 години )
    Пълно е с немски таралясници у нас, защото българина е беден и ***, а не заради нещо друго. Немските талиги са пълни грабници, но у нас ги стягат крива-ляво с части ментета и от автоморгите и ги търкалят до следващия ремонт.Японските коли държат висока цена, собствениците трудно се разделят с тях и поради тази причина няма много предложения.Бедния българин иска нещо евтино и го получава - немска каруца!Факт!
  • #28
    8 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да попитам разбирачите тук от коя точно Тойота, Лексус вземат 6-8-10 цилиндровите си двигатели? Хайде сега да ви видя! По скоро е обратното. Лексус създава повечето нови двигатели и технологии, които след време запоцват и в Тойота да ги ползват. Платформите и шаситата също повечето са точно на Лексус.При немците положението е точно обратното."Луксозните" Мерцедес порзват мотори на Рено-Дачия, БМВ на ПСА, а най-големия гювеч е ВАГ. Там платоформи и мотори от Шкода до Алди и Троше.Мъка немска!
  • #27
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Обръщам се към висшето ръководство на Аутомедия, моля да кажете, че тази новина е лъжа, иначе някой форумен оризар, ще си направи, както беше казал един колега, "сепуку или харакири там". Щот няма вече кво да измисли.Моля ви. Поздрави,от един неук фен на коли, не на легени и миксери.