IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Lexus LS – какво да очакваме?

Седанът ще получи версии с турбо-мотор и нов хибрид

Новият Lexus LS – какво да очакваме?

През 2017 г. брандът за премиум-автомобили на Toyota ще представи петото поколение на големия си седан LS. Подробности за модела на Lexus бяха разкрити от медиите в Япония, като някои от тях дори публикуваха вероятни изображения на новия флагман на марката.
Новият Lexus LS – какво да очакваме?
Съвременният Lexus LS е ветеранът в сегмента на луксозните седани. Той се произвежда още от 2006 г., като е малко по-млад от Mercedes-Benz S-Class (W221). Наследникът на „немеца” – W222, обаче се появи доста отдавна, докато японската лимузина ще излезе на пазара едва догодина. А тя се нуждае от спешна замяна, тъй като за 2015 г. в САЩ бяха продадени едва 7165 бройки, а в Европа – само 131.

Според информациите новият LS ще получи голяма част от елементите на дизайна, които видяхме при концептуалния LF-FC. В основата на седана ще бъде платформата GA-L, разработена за луксозните модели на Lexus. На нея е базирано и купето LC 500. Очаква се дължината на седана да бъде 5225 мм, а разстоянието между двете оси ще надхвърли 3000 мм.

Големите промени ще засегнат гамата двигатели. Сега моделът се предлага само с атмосферен V8 мотор, но при новото поколение неговото място ще бъде заето от 3,0-литров V6 с два турбокомпресора. Едновременно с това ще излезе и хибриден вариант, в чиято основа ще бъде 3,5-литров V6 бензинов мотор.

На някои пазари – като САЩ, Китай и Близкия Изток, ще продължи да се предлага и модификация с 5,0-литров V8 двигател

Снимка: Best Cars

Тагове: Lexus LS
0 от 500
  • #16
    20 rate up comment 16 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    И една бърза справка за цените в Германия, за да няма съмнения кокй е премиум и кой е "премиум" - Lexus LS започва от 112 000 EUR, S-class - 82 229 EUR, 7-er - 83 200 EUR, A8 - 82 800 EUR.
  • #15
    13 rate up comment 13 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    "Каскен... за 10 години..толкова са откраднали че ще е супер жалко и смешно да не изкарат нещо иновативно.."Иновативен канцерогенен дизел няма да има тоя модел. Друго не се сещам какво могат да откраднат от немските "премиуми"
  • #14
    19 rate up comment 16 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Данните казват всичко, така е! Голф се продава повече от S-класа, значи е по-премиум! Ясно като бял ден за всеосиращите форумни кухалници. Ха-ха!
  • #13
    23 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Доста рядка серия наистина!131 броя в Европа!ХахаххахаТова предполага, че цената им ще расте в бъдеще обаче! Като се потрошат 100 ина броя останалите 30 ще са ултра уникални!
  • #12
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    нему обръщайте внимание на платения форумен *** дошо, който сега е с нов ник
  • #11
    19 rate up comment 15 rate down comment
    до швабен зи... ( преди 9 години )
    Малък поoeрko,данните в материала казват всичко - продадени в Европа едва 131. Дали са за крале,кралици или магарици - 131бр. Набий си в кухата кратуна,че Лексус е просто една лъскава Тойота,която само х'американците могат да се излъжат да купуват.И те дори купуват по-малко лъскавите легени в сравнение с Мерцедес и БМВ.*** неуморим си ти,Доше..
  • #10
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Как разбра че по тих и комфортен..като не си седял в нито една от изброените коли! Поискай от принца на Монако или кралицата на Дания..да се повозиш.
  • #9
    19 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пародия е кошника който караш, ако въобще имаш кола! Говориш за автомобили, които не можеш да си позволиш, не си карал, даже не си се качвал. Отиди в БМВ, поискай един тест драйв на 7 *** серия, после в МБ на S класа и после коментирай, защото е смешно ! Мерило му било принца на Монако и кралицата на Дания....крал Швабен зи Смешен...... йах аха х ахах
  • #8
    22 rate up comment 19 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Проблема, ваги, е че 10-годишния хибрид на Лексус е далеч по-рафиниран, тих и комфортен от чисто новите немски тракащи "премиуми". А със сигурност е и по-надежден.
  • #7
    15 rate up comment 21 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    А пък като излезе и модела с горивни клетки на водород на лоените мозъци съвсем ще им паднат ченетата. Ха-ха, ще го гледат като теле летяща чиния, ще пият една студена водица и пак ще кажат че от канцерогеннио тракащ дизел по-убаво нема.