IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Lexus LS – какво да очакваме?

Седанът ще получи версии с турбо-мотор и нов хибрид

Новият Lexus LS – какво да очакваме?

През 2017 г. брандът за премиум-автомобили на Toyota ще представи петото поколение на големия си седан LS. Подробности за модела на Lexus бяха разкрити от медиите в Япония, като някои от тях дори публикуваха вероятни изображения на новия флагман на марката.
Новият Lexus LS – какво да очакваме?
Съвременният Lexus LS е ветеранът в сегмента на луксозните седани. Той се произвежда още от 2006 г., като е малко по-млад от Mercedes-Benz S-Class (W221). Наследникът на „немеца” – W222, обаче се появи доста отдавна, докато японската лимузина ще излезе на пазара едва догодина. А тя се нуждае от спешна замяна, тъй като за 2015 г. в САЩ бяха продадени едва 7165 бройки, а в Европа – само 131.

Според информациите новият LS ще получи голяма част от елементите на дизайна, които видяхме при концептуалния LF-FC. В основата на седана ще бъде платформата GA-L, разработена за луксозните модели на Lexus. На нея е базирано и купето LC 500. Очаква се дължината на седана да бъде 5225 мм, а разстоянието между двете оси ще надхвърли 3000 мм.

Големите промени ще засегнат гамата двигатели. Сега моделът се предлага само с атмосферен V8 мотор, но при новото поколение неговото място ще бъде заето от 3,0-литров V6 с два турбокомпресора. Едновременно с това ще излезе и хибриден вариант, в чиято основа ще бъде 3,5-литров V6 бензинов мотор.

На някои пазари – като САЩ, Китай и Близкия Изток, ще продължи да се предлага и модификация с 5,0-литров V8 двигател

Снимка: Best Cars

Тагове: Lexus LS
0 от 500
  • #26
    15 rate up comment 5 rate down comment
    BMW ( преди 9 години )
    Швабен пии хапчетата по-често,стига въртя това с принца на Монако,защото не е вярно."Паметното за държавата събитие сватбата на принц Албер II и олимпийската състезателка по плуване - Шарлийн Уитсток е ангажирало армада от 200 беемвета ActiveHybrid 7" Що ли пък е избрал премиум бранд? Нали беше фен на тойота ? Хаха. Сериозно по-голяма смешка не бях чел.
  • #25
    14 rate up comment 7 rate down comment
    BMW ( преди 9 години )
    Хаха жълтурите чакаха да разглобят новата С класа и да видят как се прави лимузина.Най-добре изобщо в Европа да не я пускат,ами на простия американец за опитат да я набутат.Като се има впредвид,че те купуваха навремето "камък в кутия",за да си го гледат като домашен любимец,не е очудващо,че дават луди пари за тойота...
  • #24
    12 rate up comment 11 rate down comment
    до долния умник ( преди 9 години )
    По-тъпо мнения не бях чел. БМВ седяло най-зле на пътя :D
  • #23
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Фермера ( преди 9 години )
    абе тия жълтури що не сложат едни ножчета на предната решетка, че да си косят ориза?хем ще дава некъв смисъл на изчанчения дизайн ...
  • #22
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Значи аз имам Мерцедес, но съм имал и Аудита и БМВ-та, брат ми и баща ми карат Аудита, на жена ми брат и кара 525. Мога да заявя най-отговорно, че возията на Мерцедес е много ама много по-добра от тази на Ауди и БМВ. Всъщност Ауди и БМВ имат доста твърда возия, но най-добре на пътя стоят Аудитата. Значи не знам измамно усещане ли е, но Аудитата са като заковани на пътя. Няма друга кола, която да вкарам спокойно с висока скорост в завой. Мерцедеса е малко лигав, мазно се носи по пътя. Губи се усещането че си на път. БМВ-то честно да ви кажа най-кофти се движи, вярно красива кола, страхотен дизайн, но за мен лично е зад Мерцедес и Ауди. Другия голям бъг на БМВ, гледаш голямо хубаво купе, влизаш вътре тясно?!? Усещането в купето на петицата е като в С-клас. Пак казвам имал съм, разочарован съм, не че не уважавам марката, напротив. Просто за мен е една идея зад Мерцедес и Ауди.
  • #21
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГ и Тойота са под един знаменател..не може ли да го разберете!
  • #20
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Разбирач ( преди 9 години )
    Коя немска тройка?От Германия има само две премиум марки.Мерцедес и БМВ.Като надеждност не ги знам как са, но като дизайн и комфорт съм сигурен, че са много по-добри от Фолксваген.А8 колкото и да се напъват от Фолксваген да я кичат никога няма да достигне возията на БМВ и Мерседес.Лексус определено е пред Фолксваген.За мен спор не може да има.Дори един малък IS вози по-добре от А8 от аналогичната му година.Смешно е за претенциите, които има Фолксваген с този модел.
  • #19
    13 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Както и да въртят,както и да го сучат тоя непродаваем кашон ще си остане една лъскава,но за сметка на това грозна Тойота.Никога няма да бъде равен на немската тройка.Все ще е бедния роднина.
  • #18
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Принцът на Монако"..тия цени хубаво си ги написал, а направи ли труда да разбереш каква е цената на най-скъпата S класа или 7ма серия и уникалния 10 годишен барутарник?! Лексуса е 112 000 евро с някакъв "ексклузивен" пакет, и може би има още един или два пакета (това е страшната политика на японците), S класа с тези ектри(като в Лексуса за 112 000 Евро) ще е по скъпа, а тъй като в Лексуса тези екстри ги имат и в А класа на МБ, можеш да поръчаш още и още....в Лексус половината не се предлагат
  • #17
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Я направи справка в Япония кое колко струва......смешен си наистина....спри се, сериозно кавам ти го като на нормален човек! Лексус освен че имат хибрид, друго от тях не знам какво можеш да харесаш или да откраднеш! А да сравняваш Голф и S класа по продажби..които са различни класове е не смешно а жалко..както Корола е най-продава в класа си, така Лексус е най малко продаван в класа си. В Япония (може да направиш справчица) S класа е по пордаван от LS..в ЯПОНИЯ...там като видят МБ и откачат!