IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Lexus LS – какво да очакваме?

Седанът ще получи версии с турбо-мотор и нов хибрид

Новият Lexus LS – какво да очакваме?

През 2017 г. брандът за премиум-автомобили на Toyota ще представи петото поколение на големия си седан LS. Подробности за модела на Lexus бяха разкрити от медиите в Япония, като някои от тях дори публикуваха вероятни изображения на новия флагман на марката.
Новият Lexus LS – какво да очакваме?
Съвременният Lexus LS е ветеранът в сегмента на луксозните седани. Той се произвежда още от 2006 г., като е малко по-млад от Mercedes-Benz S-Class (W221). Наследникът на „немеца” – W222, обаче се появи доста отдавна, докато японската лимузина ще излезе на пазара едва догодина. А тя се нуждае от спешна замяна, тъй като за 2015 г. в САЩ бяха продадени едва 7165 бройки, а в Европа – само 131.

Според информациите новият LS ще получи голяма част от елементите на дизайна, които видяхме при концептуалния LF-FC. В основата на седана ще бъде платформата GA-L, разработена за луксозните модели на Lexus. На нея е базирано и купето LC 500. Очаква се дължината на седана да бъде 5225 мм, а разстоянието между двете оси ще надхвърли 3000 мм.

Големите промени ще засегнат гамата двигатели. Сега моделът се предлага само с атмосферен V8 мотор, но при новото поколение неговото място ще бъде заето от 3,0-литров V6 с два турбокомпресора. Едновременно с това ще излезе и хибриден вариант, в чиято основа ще бъде 3,5-литров V6 бензинов мотор.

На някои пазари – като САЩ, Китай и Близкия Изток, ще продължи да се предлага и модификация с 5,0-литров V8 двигател

Снимка: Best Cars

Тагове: lexus ls
0 от 500
  • #36
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    под статия за Тойота. Каска що така ве?Нали уж Клексус и Трошльота са различни фирми бе?Ти ги слагаш под един знаменател.Като ти казваха хората,че Клексуса и Трошльотата са едно и също л..но ти не тане,различно били.А ся друга песен пееш,хехехехехехехе.
  • #35
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Какво да очакваме? ( преди 7 години )
    Страхотен автомобил, луксозен, удобен, но за съжаление - скучен!Не могат ли малко по-разчупен да направят интериорът, да не напомня на старите от преди 10 години?Всички Лексуси вътре са еднакво скучни...Но за качеството няма как да го плюем - на ниво е!
  • #34
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Я дай-цените на G-klass, и на LS.Виждаш ли колко струва G65 AMG! Най-простия G350d, е по-скъп от Пляксуса. А S класата видя ли? Водородната технология умря! Палячовци, това все едно да изкарват нови модели декове с касети! То японските ковчези, май оше с касетофончета се продават...
  • #33
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ами като отворя ценовите листи и виждам по-евтини мерцедеси, да не говорим за другите германски подобия на коли,тоест те са много по-достъпни.Много си далея от истината с трафопоста морално остарелия грозник Г клас,създаден от австрийците от Пух, и той е по-=евтин от великия Lexus LS.Да не говорим,че германските копировачи още не могат да изкопират водородните технологии на Тойота и Лексус. Само БМВ се провали в опитите си нагледно.Технологично изоставане на германските автомобили от японските.
  • #32
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ами не случайно Лексус е най-скъпишт премиум в Европа/За бедните голфаджии има фолксваген А8 за много по малко пари или бмвенце.
  • #31
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Доктореее ( преди 7 години )
    ...няма ли някой фармацефтичен гигант да измисли лек срещу дошевадната простотия на този болен.Нищо не действа ей, та зелени та сини хапчета, немааа...рупа ги като бонбони и пак продъллжава.Абре що не вземеш да станеш един адвокат на тойота,Хонда ,квото си избереш.Стига спори за неща дето са далеч от теб и най-важното безсмилено.Карай си квадратните капли и се кефи.
  • #30
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Я, колко много комплексирани вагонетки пак са кудкудякали под статия за Тойота. Ех дечица, технологичният гигант може да смаже джудженцата-дърводелци с малкия и пръст ако реши.
  • #29
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Поздравления , точно си изброил надценените немски кочини!!!
  • #28
    7 rate up comment 11 rate down comment
    аз123 ( преди 7 години )
    Тва е пълен леш,въобще не ми го сравнявайте с Мерцедес и Бмв! Тези грозни,трошливи японски кочини да си ги карат мазните янки.В Европа премиум АВТОМОБИЛ означава само едно....Германия-БМВ,МЕРЦЕДЕС БЕНЦ ...и Ауди
  • #27
    9 rate up comment 5 rate down comment
    до до долния умник ( преди 7 години )
    Може би не се изразих правилно, под най-зле на пътя имам предвид че усещането при влизане с висока скорост в завой създава илюзия за нестабилност има и презавиване, при Аудито има недозавиване, но то може да се контролира а когато усещаш че имаш контрол, това дава едно усещане за стабилност и сигурност. Това имах предвид! Знач, че това презавиване при феновете на БМВ е любимото им, но мен ме побиват тръпки. Като карам БМВ и наближа по-сериозен завой намалям с една идея повече. От предпазливост.