IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Group пое курс към №1 в света

Въпреки "Дизелгейт" продажбите на компанията растат

Volkswagen Group пое курс към №1 в света

Volkswagen Group има всички шансове да завърши годината като автомобилен производител №1 света, съобщи Automotive News. Продажбите на компанията продължават да растат, въпреки опустошителните за имиджа на Volkswagen последствия от глобалния скандал „Дизелгейт”, а решаващ принос за ръста има представянето на компанията в Китай. 

Volkswagen Group пое курс към №1 в света


За първите девет месеца на годината VW Group отчита 7,61 милиона продадени автомобила в цял свят, което е ръст с 2,4% в сравнение със същия период на миналата година. В същото време Toyota, компанията, която е №1 в света в последните четири години, постигна ръст от едва 0,4% и записа 7,53 милиона продажби за първите девет месеца на 2016 година. Продажбите на VW Group се ускоряват сериозно през третото тримесечие на годината, тъй като за първите шест месеца данните показала ръст от 1,5% и общо 5,12 милиона продажби. 

 

Въпреки последиците от „Дизелгейт” и спирането на продажбите на някои модели на VW Group, германската компания успява да навакса тези трудности. В САЩ Toyota продава много повече автомобили от VW, но това едва ли е изненада. В Китай обаче картинката е по-различна – на всеки един автомобил, продаден от Toyota, VW отговаря с три. А Китай е най-големият автомобилен пазар на света, като там за първите 9 месеца VW постигна ръст от 11% и общо 2,58 милиона продадени коли. 

 

И още нещо – „Дизелгейт” се отразява на продажбите на автомобилите с марката Volkswagen, но в същото време силното търсене на моделите на Audi, Porsche и Skoda компенсира това. Миналата година Toyota постигна 9,93 милиона продадени коли, сега целта на VW е да подобри този рекорд до края на 2016.

Тагове: Toyota Volkswagen
0 от 500
  • #40
    2 rate up comment 0 rate down comment
    doc ( преди 9 години )
    Нерде Ямбол,нерде Станбул,т.е. нерде USA,нерде Китай-изберете сами!
  • #39
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    "Ако бяха качествени щяха да продават добре в САЩ и Южна америка, ама там са повече от "избягвани". Само бедняците карат VW отатък океана и всички им се смеят."Много трябва да си *** за да напишеш подобно нещо. В Южна Америка, понеже всички са милионери. Най бедните държави след тези от Африка, а в голямата си част, дори по бедни и от държавите в Африка.
  • #38
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Само ще ти кажа, че съвременния автомобил е измислен и внедрен от начина на проектиране до заводите и начина им на работа от Хенри Форд.Швабите имат силен период по време на Хитлер и то главно заради това, че еврейски учени са накарани насила да работят за "чистата раса". 90% от разработките и откритията на 3тия райх са направени от учени, които нямат почти нищо общо с Германия, просто по това време работят за немците.Поне история научете -ама *** знания не иска,само сажди в дробовете
  • #37
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ФВ империята на доброто???? Империята на канцерогенните емисии, и десетките хиляди отровени невинни??? Империята на корупцията и подкупите успяла да прокара про-канцерогенно-дизелова политика в цяла Европа? Не е истина колко безумни същества пишат в тоя сайт, ей!
  • #36
    7 rate up comment 5 rate down comment
    мемфис ( преди 9 години )
    Германците знаят как се правят коли, те са ги измислили, както почти всичко в техниката, а ушанките, май вече не произвеждат нищо, освен водка и алкохолици?
  • #35
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не съм фен на Фв,но скоро пътувах в на чичо ми новия пасат и направо унемях.Космически кораб и харчеше 5 на 100
  • #34
    6 rate up comment 5 rate down comment
    RRE435i ( преди 9 години )
    Ako VW imperiata na dobroto pobedi,tova ozna4ava 4e sveta se e zamognal i ve4e nikoi ne iska 6irpotrebata eftindjos ot iaponia.Sled 100 godini i pravnucite na na6ite toyotodjii 6te zabogateiat i 6te karat VW
  • #33
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ауди не се отказаха от Льо Ман а Порше ги отказа. Просто след десетилетие на тотално надмощите на Ауди на Льо Ман, Порше решиха, че имат по-голяма нужда от тази реклама, все пак са спортен производител та пуснаха Порше, няколко години уж се конглокираха на Льо Ман, но на всички е ясно, че въпреки, че са един концерн, Порше няма да допуснат Ауди да им се пречка. А сега направо ще си ги извадят от състезанието. Това между другото е ясно на всеки средно интелигентен човек.
  • #32
    6 rate up comment 8 rate down comment
    sw ( преди 9 години )
    То ако им вървяха работите, нямаше да откажат Ауди от любимото им Лю ман. Маниполатори са в всичко
  • #31
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    АМи като им видиш пазарите - Китай и Германия и ти става ясно за какво качество си говорим. Ако бяха качествени щяха да продават добре в САЩ и Южна америка, ама там са повече от "избягвани". Само бедняците карат VW отатък океана и всички им се смеят.Нормално е да е така в по-развитите общества. Все пак китаеца вижда за първи път нещо подобно на западна кола и се радва на гадна пластмаса и дефекти, защото не знае, че има и по-добро.Но и това ще е до време.