IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche ще поправя всички 918 Spyder

Това е четвъртата сервизна акция за флагмана

Porsche ще поправя всички 918 Spyder

Дори най-съвършените суперколи не са застраховани от технически проблеми. Поредното доказателство идва от германската компания Porsche, която обяви сервизна акция за флагмана си 918 Spyder.
Porsche ще поправя всички 918 Spyder
Снимка: Porsche

От официалната информацията става ясно, че ще бъдат привикани за ремонт всички екземпляри от модела, но към момента акцията засяга единствено пазара на САЩ.

Проблемът е свързан със закрепването на предпазните колани, като се дължи на неправилно подбрани
скрепителни елементи. Въпросните болтове, с които се закрепват коланите ще бъдат подмени с нови, което ще бъде напълно безплатно и трябва да отнеме не повече от 1 час в сервиза.

Акцията е превантивна, като в
Porsche не са получавали сигнали за наранявания вследствие от проблема.

Това е четвъртата сервизна акция за спортната хибридна кола. През септември 2014 година
Porsche привика в сервиза няколко екземпляра заради проблем в задната ос, а през декември стартира сервизна акция заради дефектни елементи по шасито. През май 2015 година пък бе поправен карбонов елемент, поставен в опасна близост до главното окабеляване на колата.

Porsche 918 Spyder се задвижва от бензинов V8 двигател и два електромотора. Общата им мощност е 887 к.с. Автомобилът спринтира от място до 100 км/час за само 2,8 секунди и може да развива над 340 км/час.

Средният разход на гориво при 918 Spyder е едва 3,3 л/100 км, но това надали има голямо значение при начална цена на автомобила от 640 000 евро.

Още по темата:
Bugatti изтегля Veyron в сервизите

Tesla изтегля Model X от пазара
Дефектни еърбеци препъват и новото BMW 7-Series

Тагове: porsche 918 spyder
0 от 500
  • #19
    4 rate up comment 9 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Хехехе,те всички хондаджии така казват-не се чупи.Обаче във форум Хонда България е пълно с теми от сорта-"Гори масло,нормално ли е?". И на повечето отговора е-"До 1 литър на 1000 км. не е страшно,щото е бегачка и все е в лютеницата.Ако мине литър тогава се притеснявай и мисли за ремонт."И на тъста ми ЦРВ-то е така,2 литра масло за 10000 км. си ги смуче,ама ако го питаш,казва,че не гори грам.3 бона за ремонти даде,обаче казва,че не се чупела.Та така,знаем ви номерата.*** щом казваш,че не се чупи
  • #18
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    Не за съжаление а за щастие.Аз ако дам пари за такъв батал ще умра от яд.Както казах достатъчно собственици твърдят, че Троше е *** пък и постоянно има данни от производителя.Не, не съм правил реглаж на клапани.Не ползвам Мотул.Не гори масло.Изгледи за какъвто и да е ремонт няма.Не се чупи.
  • #17
    7 rate up comment 10 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    "има достатъчно данни на потребители от цял свят"Но за съжаление сред тези потребители не си ти,Дошо.И мнението ти за Порше е безсмислено.Остава ти само да повтаряш,като папагал,нещо в което вярваш и толкова.Направи ли реглажа на клапаните на Сивика?С новия Мотул как е,падна ли разхода до 1 литър масло на 1000 км. или ще отиваш на основен ремонт на Хондата,дето не се чупела и не горяла масло???
  • #16
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    Случая е същия както ти не си карал Алуди произведено сле 95г но твърдиш, че Алуди са някакви много здрави коли.Що се отнася до Троше то има достатъчно данни на потребители от цял свят от които може да се заключи, че Троше е тотален батал с висока цена.Дано ново Алуди да си купиш!А4 2.0 TDI автомат хахахаха
  • #15
    9 rate up comment 12 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Ти колко Поршета си карал бе Дошо?Колко пари си дал за ремонти?Какви проблеми си имал с Порше?Сподели ако обичаш,защото иначе даваш компетентно мнение,а на практика си нямал никакъв допир с Порше,освен на картинка и мнението ти е без тежест?Хората по цял свят определят Порше като едни от най-здравите и добри коли само ти и още 2-3 форумни оризарки не сте съгласни.
  • #14
    16 rate up comment 6 rate down comment
    thebrainless ( преди 7 години )
    Пичове, това ако това е скапана кола, както твърдите, не знам какви са ви стандартите и изискванията... Аре сега, фенове сме на различни неща, но това определено е една доста добра спортна кола по всички критерии.
  • #13
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Xexe ( преди 7 години )
    Nemski kenef!
  • #12
    16 rate up comment 13 rate down comment
    Дошо до Дошо ( преди 7 години )
    Ти грешиш.Никога не съм се хвалил а съм казвал, че колата ми е скромна и безпроблемна за разлика от скъпите надценени талиги на обявения от теб за производител номер 1.(останалата част от света е на друго мнение)Такъв позор като на СОЦваген не е познат в историята на автомобилостроенето.И още нещо - Алуди да си купиш дано!
  • #11
    17 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ето защо немските талиги не са премиум!Няма как да наречеш премиум нещо, което е скъпо, но за сметка на това се разваля непрекъснато и е пълно с бъгове. Не може на даден продукт, само цената да е премиум, а качеството посредствено. Евала им правя обаче, че с маркетинг и реклама, успяват да заблудят много хора да им купуват продукцията. В това отношение са ненадминати. Да продаваш въпреки качеството е наистина нещо невероятно. Явно изглупяването на хората е тотално...
  • #10
    18 rate up comment 7 rate down comment
    unA ( преди 7 години )
    Както си и знаех, редовните *** ще омажат пак коментарите с глупости. А статията видиш ли за 2 болта и 1 час работа...