IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ZF стартира производство на нов 8-степенен автомат

Трансмисията е разработена съвместно с инженери на Porsche

ZF стартира производство на нов 8-степенен автомат

Компанията ZF стартира производството на напълно нова 8-степенна скоростна кутия с два съединителя. Трансмисията ще се сглобява в завода на фирмата в германския град Бранденбург. В разработката на скоростната кутия освен специалистите от ZF Friedrichshafen AG са участвали и инженери от Porsche AG.
ZF стартира производство на нов 8-степенен автомат
"Новата скоростна кутия ще предложи на автомобилните производители максимална гъвкавост при създаването на нови модели, като тя ще може да се комбинира както със стандартни двигатели с вътрешно горене, така и с хибридни агрегати. Освен това тя ще може да се съчетава и със система за задвижване на четирите колела", коментира един от шефовете на ZF - Щефан Зомер (на снимката вляво).

Германската компания е един от най-големите производители в света на компоненти за автомобили, като освен скоростните кутии тя произвежда системи 4х4, окачвания, а също така и системи за активна и пасивна безопасност. В завода в Бранденбург работят 1200 души, които сглобяват повече от 600 трансмисии на ден. От 2007 г. в предприятието се произвеждат 7-степенни скоростни кутии с два съединителя, а от 2012 г. и 7-степенни механични трансмисии.
ZF стартира производство на нов 8-степенен автомат
В производството на новия си продукт ZF е инвестирала повече от 100 млн. евро. Освен това компания ще вложи и сериозна сума в ново компактно окачване за масовите автомобили, чието предимство ще бъде възможността за завиване на задните колела. То ще може да бъде използвано при автомобили с двигатели с вътрешно горене, с водородни клетки, както и с хибридни или електрически задвижващи агрегати.

Снимки: ZF

Тагове: zf
0 от 500
  • #6
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 години )
    Да бре, грам нямат проблеми ZF-вете. Карал съм две БМВ-та за кратко и двете с придърпващи и тресящи кутии при изрязване на 2-ра. Съвпадение? Относно DSG-то, то си е разработка и производство на Borg, но лиценза е на ВАГ
  • #5
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    DSG- то не виждам какво го дъвчите, бащата 8-години кара Турана и никакъв проблем никога не е имал, между другото на S има учудващо добра динамика, като се има предвид, че е тип ван, с грозна аеродинамика и двигателя е едва 140 коня дизел. Лично аз не харесвам такъв тип коли, но забележки от техниката поне за сега нямаме. Естествено колата е още едва на 170000км. като мине 200 може и да рухне, да не я хваля много много.
  • #4
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    дървените философиVW - НЕ произвежда скоростни кутии !ползват тези на Borg-Warner
  • #3
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Georgi ( преди 7 години )
    Ползвам два ZF - един на F30 320d и другия на Е84 X1 1.8d. Уникална кутия е, за 320д е перфектна, никога с ръчни не може да постигнеш такова перфектно превключване и нисък разход. При X1 то на жената добрата работа на кутията е затруднена от фабричното орязване на мотора до 143 к.с. което ни кара да й викаме понякога: асматичката,но все пак и там ZF си личи, че превключва супер добре, DSG съм имал с Passat CC 143 к.с. и впечатленията ми са направо отвратителни, карах я само на S,иначе е мравка
  • #2
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Карам старата кутия на ZF със 6 степени. Уникална е - забравяш че колата ти има скоростна кутия, толкова добре работи и не се обслужва. По спецификация масло не се сменя и вече 10та година това нещо работи без нито един лев вложен в него. Приятелите ми с пасати по 2500 лв слагат на обслужване на DSG-tata.
  • #1
    22 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    8 степенния автомат на ZF който се монтира сега е всепризнат за най-добрия в класа си. Той обаче е с торк конвертор което има плюсове и минуси. Един от големите плюсове е че е изключително надежден. Практиката показва, че кутиите с 2 съединителя имат по-ниска надежност. Стискам палци ZF пак да направят някое чудо на техниката и да покажат на VW как се прави скоростна кутия с 2 съединителя, а не това чупливо нещо DSG. Стискам им палци на ZF.