IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

ZF стартира производство на нов 8-степенен автомат

Трансмисията е разработена съвместно с инженери на Porsche

ZF стартира производство на нов 8-степенен автомат

Компанията ZF стартира производството на напълно нова 8-степенна скоростна кутия с два съединителя. Трансмисията ще се сглобява в завода на фирмата в германския град Бранденбург. В разработката на скоростната кутия освен специалистите от ZF Friedrichshafen AG са участвали и инженери от Porsche AG.
ZF стартира производство на нов 8-степенен автомат
"Новата скоростна кутия ще предложи на автомобилните производители максимална гъвкавост при създаването на нови модели, като тя ще може да се комбинира както със стандартни двигатели с вътрешно горене, така и с хибридни агрегати. Освен това тя ще може да се съчетава и със система за задвижване на четирите колела", коментира един от шефовете на ZF - Щефан Зомер (на снимката вляво).

Германската компания е един от най-големите производители в света на компоненти за автомобили, като освен скоростните кутии тя произвежда системи 4х4, окачвания, а също така и системи за активна и пасивна безопасност. В завода в Бранденбург работят 1200 души, които сглобяват повече от 600 трансмисии на ден. От 2007 г. в предприятието се произвеждат 7-степенни скоростни кутии с два съединителя, а от 2012 г. и 7-степенни механични трансмисии.
ZF стартира производство на нов 8-степенен автомат
В производството на новия си продукт ZF е инвестирала повече от 100 млн. евро. Освен това компания ще вложи и сериозна сума в ново компактно окачване за масовите автомобили, чието предимство ще бъде възможността за завиване на задните колела. То ще може да бъде използвано при автомобили с двигатели с вътрешно горене, с водородни клетки, както и с хибридни или електрически задвижващи агрегати.

Снимки: ZF

Тагове: zf
0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 3 години )
    Под висок клас визирах максимално натоварване на скоростната кутия. 7-ма серия надали генерира и 50% от натоварването на GT-R-а. В тази връзка е нормално при 7-ма серия да няма проблемите, които има при GT-R-а. Пък и повечето спортни автомобили с изключително натоварване на скоростните кутии ползват Graziano.
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Georgi ( преди 3 години )
    GT-R не е най-високия клас, а бутикува ракета, на която ясно е написано предупреждение. Ако БМВ 7 не е високият клас, не знам какво е???
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 3 години )
    Учудва ме, че никой не спомена скоростната кутия на GT-R-а (R35), която на четвъртия-петия лънч-контрол сдава багажа. Че даже и в договора за покупка си пише, че ако системата бъде използвана гаранцията отпада. И не че нещо, ама е ZF. Може и да са добри при малолитражните масовки, но определено ги няма в най-високият клас.
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Исказа се неподготвен. www.zf.com/corporate/en_de/press/list/release/release_18319.html ZF започва да произвежда заден мост с интергриран ел. мотор, скоростна кутия и окачване като цял модул да вграждане в ел. автмобили и хибриди.
  • #12
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Много сложна стана техниката и затова е така. А и с тези новите еко норми, следващото поколение двигатели ще са по 0,5 литрови, а още по-следващото направо електрички. И тогава и ZF приключват дейност, ако не измислят нещо за електрическите. Те и парните локомотиви навремето са мислили, че ще ги произвеждат по 200 година, ама на ..
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    VW са проектирали DSG, BW ги произвеждат. Проблемите на DSG е че са лошо проектирани, а не лошо произведени, така че VW e отговорен за това. В китай мисля беше съдеха VW за тези дефекти. Според мене VW умишлено са ги направили чупливо да точат пари в сервизите си. ZF няма сервизи и явно няма изгода да ги направи ненадежни. Едиствените проблеми след много км на ZF е износване на torque convertor-a, което е еквивалента на съединителя при ръчните. Това се рециклира за около 1500 лв и става като нов
  • #10
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    стига вече с тоя селташки провинциализъм ! само в бг мислят , както ще стане с колата след 200к километра или след 5 години :) нормалните хора смятат автомобилите за средство за придвижване купуват си го ново , карат го докато е в гаранция и го хвърлят на помиарите ...... за това никой вече в автомобилния сват на произвежда нещо , което да изкара повече над гаранцията ! инак как ще върви икономиката ?
  • #9
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Georgi ( преди 3 години )
    Аз ZF 320d го карам вече 210 000 км. Засега проблеми никакви, отдолу казва някой за придърпване на 2-ра. Колата наистина се изстрелва супер рязко от ниска скорост, но смятам, че така е настроен автоматика. Поне за мен комбинацията двигател BMW -ZF е много добра, AUDI също имаха ZF при 3.0ti biturbo 313к.с., но по немските форуми много се оплакваха от лошата и настройка към този двигател. Въпрос на късмет, истината е, че ако се повереди 20 000лв. не ми мърдат :(((((
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    fermera ( преди 3 години )
    Имам INFINITI EX30D със 7степенен автомат ZF.Oще няма пет години но му навъртях 210к километра.Кутията се държи добре,превключва бързо и без придърпване.Проверих нивото на маслото е добре.Попитах за смяна на маслото в сервиза и ми отговориха че производителя не предвижда такава.Ако някой може да помогне със съвет за обслужването ще съм благодарен :)
  • #7
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    По-далеч от ZF! Старите им 5-6 степени кутии са железни, но новите, които са вързани и с мното електроники и глупости са зле. Всъщност добре са и са направо супер до момента в който решат да издадат багажа. А този момент идва рано или късно. По-скоро рано...