Доказана във времето корава техника, използвана за военни цели. Това би трябвало да предлага руският UAZ-452 / УАЗ-452, но реалността е съвсем друга, разкрива любителско видео в YouTube.
Една от "отличните" заварки
Клипът представлява инспекция на чисто нов UAZ-452, току-що доставен от Уляновския автомобилен завод. Всъдеходът е все още с найлоните по седалките, но изглежда буквално плачевно.
Забравеният електрод
"Това могат пияните заварчици и механици от Уляновския завод. Срамота!", споделят авторите на клипа. Те акцентират върху нискокачествената сглобка на автомобила - скъсани заварки, липсващи такива, огромни луфтове, ръжда, нагъната ламарина дори по таблото в салона.
Луфтът на пасажерската врата
Най-показателен за безхаберието на механиците обаче е забравеният електрод върху една от заварките. Той не е бил забелязан дори от бояджиите, които "старателно" са го покрили с боя.
"Изваяни" форми
Това съвсем не е всичко. Донякъде можем да приемем, че оборудването на UAZ-452 не се е променило от 1965 година насам, но трудно можем да си обясним защо чисто нов модел излиза от завода с ръжда по окачването.
Авторите съветват купувачите да огледат добре модела преди да пристъпят към покупка.
Цялото видео можете да видите тук:
Снимки и видео: YouTube
И един виц по темата :)
Москвич и Mercedes решили да обменят опит. Отишли съветските инженери в заводите на Mercedes в Германия, гледали, слушали, цъкали с език, шашнали се от технологии. Накрая попитали: Добре де, много сте напред, страшни технологии, ама едно не разбрахме – как проверявате всеки произведен автомобил дали е добре уплътнен при затворени врати? А, много лесно – отвърнал главния инженер на Mercedes – ползваме стара германска технология. Пускаме една котка в колата и затваряме плътно вратите. Ако до сутринта котката е все още жива и не се е задушила, значи някъде не е добро уплътнението и влиза въздух. После търсим къде е дефекта и го отстраняваме. Проста работа! Съветските инженери си взели бележка и решили да внедрят германския опит при тях. Минало известно време и германска делегация от Mercedes посетила завода на Москвич. Гледали германсците, любезно се усмихвали и деликатно избягвали каквито и да било коментари, но все пак от учтивост попитали: Много хубаво, но все пак не разбрахме – вие как проверявате колите дали са с добри уплътнения на вратите? Ами… внедрихме вашия опит – отговорил главния инженер на „Москвич“ – имам предвид технологията с котката… и ние пускаме по една котка във всеки произведен от завода автомобил… и ако на сутринта котките са още вътре и не са успели да избягат, значи всичко е OK …