IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Когато пияни руснаци сглобяват кола

Качеството на този чисто нов UAZ-452 ще ви изуми (ВИДЕО)

Доказана във времето корава техника, използвана за военни цели. Това би трябвало да предлага руският UAZ-452 / УАЗ-452, но реалността е съвсем друга, разкрива любителско видео в YouTube.
   
    
Когато пияни руснаци сглобяват кола
Една от "отличните" заварки
  
  
Клипът представлява инспекция на чисто нов UAZ-452, току-що доставен от Уляновския автомобилен завод. Всъдеходът е все още с найлоните по седалките, но изглежда буквално плачевно. 
   
  
Когато пияни руснаци сглобяват кола
Забравеният електрод
   
  
"Това могат пияните заварчици и механици от Уляновския завод. Срамота!", споделят авторите на клипа. Те акцентират върху нискокачествената сглобка на автомобила - скъсани заварки, липсващи такива, огромни луфтове, ръжда, нагъната ламарина дори по таблото в салона.
   
   
Когато пияни руснаци сглобяват кола
Луфтът на пасажерската врата
   
   
Най-показателен за безхаберието на механиците обаче е забравеният електрод върху една от заварките. Той не е бил забелязан дори от бояджиите, които "старателно" са го покрили с боя.
   
    
Когато пияни руснаци сглобяват кола
"Изваяни" форми
    
    
Това съвсем не е всичко. Донякъде можем да приемем, че оборудването на UAZ-452 не се е променило от 1965 година насам, но трудно можем да си обясним защо чисто нов модел излиза от завода с ръжда по окачването.
Авторите съветват купувачите да огледат добре модела преди да пристъпят към покупка.
   

Цялото видео можете да видите тук:    

Снимки и видео: YouTube


И един виц по темата :)
Москвич и Mercedes решили да обменят опит. Отишли съветските инженери в заводите на Mercedes в Германия, гледали, слушали, цъкали с език, шашнали се от технологии. Накрая попитали: Добре де, много сте напред, страшни технологии, ама едно не разбрахме – как проверявате всеки произведен автомобил дали е добре уплътнен при затворени врати? А, много лесно – отвърнал главния инженер на Mercedes – ползваме стара германска технология. Пускаме една котка в колата и затваряме плътно вратите. Ако до сутринта котката е все още жива и не се е задушила, значи някъде не е добро уплътнението и влиза въздух. После търсим къде е дефекта и го отстраняваме. Проста работа! Съветските инженери си взели бележка и решили да внедрят германския опит при тях. Минало известно време и германска делегация от Mercedes посетила завода на Москвич. Гледали германсците, любезно се усмихвали и деликатно избягвали каквито и да било коментари, но все пак от учтивост попитали: Много хубаво, но все пак не разбрахме – вие как проверявате колите дали са с добри уплътнения на вратите? Ами… внедрихме вашия опит – отговорил главния инженер на „Москвич“ – имам предвид технологията с котката… и ние пускаме по една котка във всеки произведен от завода автомобил… и ако на сутринта котките са още вътре и не са успели да избягат, значи всичко е OK …

 

 

0 от 500
  • #37
    9 rate up comment 5 rate down comment
    до: До АНОНИМЕН ( преди 8 години )
    "видеотата Е ЯКО.. ***!!! Казва се ВИДЕА!" Е то бива да си неграмотен, но чак пък толкова не бива! Дори и забележки правиш, за да могат и другите, като теб да станат. Да говориш на диалект е простено, но да пишеш на такъв е символ на абсолютно невежество. Извини ме за любопитството, но от кой край си? Предполагам софийския! Дървените шопи, говорят най-грозно и неправилно. Въпреки това си мислят, че техният диалект е най-правилен и ако не говориш неправилно, като тях си втора категория човек.
  • #36
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    САЩ спряха совалките и сега ползват руски двигатели само защото им е по-евтино,но след развалянето на отношенията с диктаторска Русия вече разработват собствени мотори - поръчката е възложена на частни компании - Боинг и още една. В САЩ има конглокси за тази работа. Руските двигатели и цялата космонавтика на Русия са изключително по стари проекти от времето на СССР. Американците правят не само коли и потребителска електроника,а космическа техника,първи са по продажба на военна техника и др.
  • #35
    13 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И като Камаз са най-големите камиони,защо никой не ги купува? Самолети- най-добрите са американските и европейските,вече и японците правят.Кой купува руски самолети? Та те повечето са забранени да кацат на европейски летища,защото са изключително шумни.А харчат като че ли ги е произвела Саудистка Арабия.В космонавтиката- Кюриосити е на Марс и праща снимки- американска космонавтика НАСА. Къде е руската космонавтика? В миналото.
  • #34
    22 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За разбирачите ще кажа, че отборът на "КАМАЗ-Master" спечели 42 първи места, 12 втори и 7 трети само през този век. Я погледнете на Париж-Дакар какво правят! Вижте най-големите камиони кои са! Самолети и т.н. В космонавтиката са недостижими за останалите. САЩ преди да си спрат совалките да летят, се поинтересувайте, какви двигатели ползваха. И защо ги спряха и сега излитат с руските космически кораби? Нали могат да правят коли! А немците, като правят коли, къде са им космическите кораби?
  • #33
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В мнението под това *** да се чете, като KEЛEШИ.Що за *** е направил тази цензура?ОК, има цензура, поне направете списък с думите, които нямаме право да ползваме!По-зле сте от KOМУНИСТИТЕ едно време.
  • #32
    22 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За пореден път се убеждавам, че няма как да обясниш на днешните ***, че има много функционални и полезни руски автомобили. Те само гледат конете и външния вид. Друго не ги вълнува. А да, вълнува ги дали ще са харесвани пред чалготеката и дали кифлите ще им обърнат внимание, заради колата с която са, защото няма с какво друго да ги впечатлят. Положението наистина е много трагично. Чалга културата и турските серияли ни превърнаха в това, което сте.
  • #31
    16 rate up comment 6 rate down comment
    до Хехе ( преди 8 години )
    Каруцата е проста и крайно неефективна, така че отпада единствената ти опорна точка като аргумент. Говоря ти за чиста механика, а не за магарен впряг. Говориш ми за Джи класи и Митсубишита, които са произведени десетилетия след УАЗ-ката. Крайно неадекватно изказване от твоя страна.
  • #30
    17 rate up comment 18 rate down comment
    Хехе ( преди 8 години )
    Ако света разчиташе на безкрайно прости неща още щяхме да сме с каруци.Трябва да си с психични отклонения да хвалиш руските коли които са по-зле и от не знам какво.Баси та тия една заварка не могат да направят някой *** ми ги хвалят.А бе усровци с вранглер мицубиши джи класа и дефендър ще мина от там дето тая уазка ли нива ли какво е ще се разпадне по пътя.Па ти ако искаш не с тел а ми с изолирбанд я връзвай.Баси простите хора живеят тука после се чудя що сме зле.
  • #29
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Рено може да са скапани, но чак такива простотии не правят!
  • #28
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    от трън на глог, че по-висок...а рендетата кой ще ги вземе, че бая са е окъсали? добре, че са Нисан да ги държи все още над водата!