IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota продаде милионния си хибрид в Европа

Собственикът на юбилейния Auris получи втори безплатно

Toyota продаде милионния си хибрид в Европа

Японският производител Toyota продаде 1 млн. хибрида в Европа. Юбилейният автомобил е Auris, закупен от клиент в Германия, похвалиха се от компанията.
Toyota продаде милионния си хибрид в Европа
Щастливият собственик на машината е Виктор Дугоникс, който бе приятно изненадан германското представителство на Toyota. При получаването на автомобила, на съпругата на Дугоникс бе предложен още един Auris Hybrid, който тя да използва 1 година безплатно.

„Auris е най-доброто доказателство за успеха на Toyota при хибридните автомобили. Повече от половината от всички продажби на модела в Западна Европа са с хибридни двигатели и интересът към тях продължава да расте”, заяви президентът на германското подразделение на Toyota Том Фукс.

Започвайки от 1997 г., когато се появи първият Prius, компаниите Toyota и Lexus са продали повече от 8 млн. хибридни автомобила. Към момента моделите с такива агрегати в Европа представляват около 23% от общите годишни продажби на японския производител.

На Стария континент японците предлагат общо 14 хибридни модела, като в Toyota смятат тяхната бройка да бъде увеличена. През януари ще стартират продажбите на серийния RAV-4 Hybrid, а целта е през 2020 г. всички модели на марката да разполагат с хибридни версии.

Снимка: Toyota Germany

Тагове: toyota auris
0 от 500
  • #11
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В Европа се движат около 35 000 коли с марката Ферари. Значи те още повече не стават. :)))Онзи пък замъгления от дизеловите сажди съвсем му се е спаружил мозъка, ако изобщо има подобен орган. Пишат му за най-големите камиони, но тАпoто парче знае, че камион това е ТИР. Простено му е, че е толкова зле, но не му е простено, че от хибриди не разбира, но въпреки това се прави на много умен и знаещ по въпроса. Има една приказка:Пpoстия човек не го търси, той сам ще се обади.
  • #10
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Помните ли на времето телевизорите с електронно-лъчевите тръби и как във фантастичните романи пишеха за плоски екрани. След като производителите наблегнаха на изследванията в тази посока сега плоските телевизори са факт. Батериите са което спира масовото използване на електромобилите. Натиска в изследванията напоследък в тази насока се увенчава с успех и вярвам че до няколко години ще имаме много по-добри и по-евтини батерии от сега. Тогава двигателя с вътрешно горене ще остане в историята?
  • #9
    6 rate up comment 19 rate down comment
    500 000 000 ( преди 8 години )
    Да,толкова хора живеят в обединена Европа! В "разширена" Европа над 700 000 000. И ако тези половин милиард купувачи за 18 год. са купили само 1млн.хибриди,то значи, че продукта не си струва.
  • #8
    7 rate up comment 15 rate down comment
    дизелчо ( преди 8 години )
    Да не бъркаме общата култура ,че става пародийно шоу..Камионите тирове са хибриди, добре,хех,всичките пикапи за работа са хибриди..пак добре :)Локомотиви аз къде говорех за тях.Бъркаш човека,..и това е простено.Преди хибридчето какво караше?Хибридчето е да си возиш костюмчето..за друго не става.Това беше цялата идейка, но зашеметен от волтовете не я схвана.Където се иска сила си трябва печка,харесва или не.Къде прочете че казвам че разбирам от хибриди ?Не са ми интересни не ги чета..
  • #7
    22 rate up comment 7 rate down comment
    Хибридчо ( преди 8 години )
    дизелчо,ако имаше поне малко обща култира,нямаше да пишеш поредните простотии. Само ще ти кажа, че най-големите камиони в света, трактори, комбайни, жп.локомотиви са хибриди. За пореден път се правиш на интересен да питаш кой какво кара. Снимки съм ти пущал, но точно ти никога не го правиш. Хибрид ми е колата и следващата също ще бъде хибрид. Тук има още няколко колеги с хибриди. И други са ти пускали снимки. Интересно,като караш нафтова печка,защо се правиш,че разбираш от хибриди?
  • #6
    7 rate up comment 18 rate down comment
    дизелчо ( преди 8 години )
    Чакай да питам хибридчовци..врякате за автомобилите хибриди били бъдещото.Я да обясните какво правим с автомобилите които наистина искат мощност..пикапи за работа, средни и тежки камиони.Да не говорим че хибридчето всеоще не харчи чисто 4 при 120 км с 3 *** души.Упорито не искате да напишете какви коли карахте досега и сега..всъщност.. Браво на Тойота всеоще държи V8 дизела си. :)
  • #5
    29 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Хибридите са глътка чист въздух сред "високотехнологичните" канцерогенни изпарения на дизелите. Европейските законодатели са едни подкупни *** допуснали тровенето на стотици хиляди годишно само за да угодят на некадърните си автопроизводители. Браво на Тойота, че показва верния път на цялата автоиндустрия!
  • #4
    6 rate up comment 22 rate down comment
    и ако редакторчето ( преди 8 години )
    беше написало,че от 1997 год. до сега в Европа се продават ежегодно над 10-12 мкн, авт.,т.е. за тези 18 год. над 200 млн,дали постижение от 0.5% щеше да е впечатляващо?
  • #3
    28 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тоя пропадналия фен на ВАГ пяна му капе от устата. Вече място не може да си намери от яд. Гледайте само каква безпомощност струи от коментарите му, което пък искрено ме развеселява и радва.
  • #2
    33 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ВАГи,в случая жалката работа си само и единствено ти. Нямаше нужда да си правиш труда да пишеш поредните глупости на които няма кой да повярва.По темата мога да кажа само браво на Тойота, че създаде, внедри и разпространи хибридите. Всички се опитват да ги следват и копират, но доколко е успешно е друг въпрос. Хибридите са най-добрата технология за задвижване в момента, а и за в близко бъдеще. Хибрида с горивна клетка според мен ще даде едно ново начало в автоиндустрията.