IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota продаде милионния си хибрид в Европа

Собственикът на юбилейния Auris получи втори безплатно

Toyota продаде милионния си хибрид в Европа

Японският производител Toyota продаде 1 млн. хибрида в Европа. Юбилейният автомобил е Auris, закупен от клиент в Германия, похвалиха се от компанията.
Toyota продаде милионния си хибрид в Европа
Щастливият собственик на машината е Виктор Дугоникс, който бе приятно изненадан германското представителство на Toyota. При получаването на автомобила, на съпругата на Дугоникс бе предложен още един Auris Hybrid, който тя да използва 1 година безплатно.

„Auris е най-доброто доказателство за успеха на Toyota при хибридните автомобили. Повече от половината от всички продажби на модела в Западна Европа са с хибридни двигатели и интересът към тях продължава да расте”, заяви президентът на германското подразделение на Toyota Том Фукс.

Започвайки от 1997 г., когато се появи първият Prius, компаниите Toyota и Lexus са продали повече от 8 млн. хибридни автомобила. Към момента моделите с такива агрегати в Европа представляват около 23% от общите годишни продажби на японския производител.

На Стария континент японците предлагат общо 14 хибридни модела, като в Toyota смятат тяхната бройка да бъде увеличена. През януари ще стартират продажбите на серийния RAV-4 Hybrid, а целта е през 2020 г. всички модели на марката да разполагат с хибридни версии.

Снимка: Toyota Germany

Тагове: toyota auris
0 от 500
  • #31
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ало, нафтаджията, хайде кажи и кои точно хибриди сменят батериите през 3 г., че нещо не се сещам. Я виж гаранцията на батерията на Тойота и може пак да си говорим. А случайно да знаеш, че Приус още първото поколение карат с оригинални батерии. А да знаеш, че батериите им са на клетки и всяка отделна клетка, ако случайно даде дефект можеш само нея да смениш. Не знаеш нали! Е как да знаеш, като у ваше село само на нафта карате и хибрид на картинка сте виждали. Скрий се, че си смешен!
  • #30
    2 rate up comment 6 rate down comment
    дизелчо ( преди 8 години )
    Ама то станало интересно тука."дизелите сменят 20 кг оловни батерии през 3 години.Кое сменят.7 годишна оригинална Варта,добре че изкара 3 години.Приказваш колкото да не заспиш.Тази Тойота покривала..един мармот..какви заводски данни покриваш като за нова ли :)Смехх,с кой бензин..с БГ ли,?Двоен смех..жулиш 95 и си еко хаха .Абе вие на какви лекарства сте..нещо да няма изпарения от батериите.
  • #29
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Гоше (с нашето прace на село сте адаши и си приличате много), комплексари са тези, които не разбират от хибриди, не ги харесват, не харесват Тойота, но въпреки това са най-активни под статиите за тези коли. Преди време бяхте двама, ***, но сега остана сам. От това всеки може да направи извод, че си най-голям комплексар.
  • #28
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Гошо до Дошльовците ( преди 8 години )
    Няма да се учудя, ако се окаже че всички, които карат Тойота са комплексарчета, защото не могат да си позволят по-качествена и по-скъпа кола! Едно е да караш някоя евтина и грозна Тойота, друго си е да караш някое Ауди, Мерцедес или БМВ! Това е отдавна установен акт! И не знам защо споря с такива смешници, ама е така, за спорта!
  • #27
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Мазният чалгар на форума, миришещ на пот, чесън и шкембе чорба, слушащ чалга и каращ нафтова печка от рекламата "чист дизел" предназначена за нискоинтелигентните маси се прави на компетентен по въпроси, които са много далеч от интелигентните му способности. Самият той - селската буца, малко по-долу признава, че не разбира от хибриди, но това не му пречи да пише откровени тъпотии. Елементарна частица, какво да го правим.
  • #26
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    И в това няма нищо чудно - в САЩ стандартите за емисии още от 2004-та са по-стриктни от Евро6. Всеки който иска да продава в САЩ му се налага да ги покрие и затова толкова бензинови коли от онова време го павят. Отровните дизели са само за Европа която под лобистките напъни на вагонетките постоянно отлагаше въвеждането на каквито и да е разумни стандарти за емисии. И продължава да го прави.
  • #25
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    ВАГошко, точно така, автомобила е Lexus IS300 с двигател 2JZ-GE и както казах, покрива Евро6. Ползвай гуглъл, потърси данни, сравни му емисиите с лимитите за Евро6 и ще видиш че това е факт. Ще видиш също че и други бензинови автомобили от това време с пълен инжекцион, MAP сензор и ECU също покриват Евро6 без проблем. Само "високотехнологичните" дизели имат проблем с вредните емисии. Това е отдавна известен факт. Само *** форумни хралупи ваген-фенчета не го знаете... Защо ли?
  • #24
    3 rate up comment 3 rate down comment
    до Жабчо ( преди 8 години )
    Яяя, кашона говори!!!
  • #23
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    VAGенска кyха лeйко, сoпoл мазен,от 1997 г. Тойота имат двигател, който покрива за времето си всички екологични изисквания и който в момента покрива Евро 6. Японеца го има от 18 г., на немеца все още се мъчи да направи нещо и най-често нищо не прави, а гледа да излъже я със софтуер, я с някоя лъжлива реклама или с неверни технически данни. Последните неща се доказват ежегодно и едва ли има чак толкова заблуден някой, който да не ги знае. Не ми се вярва да си чак толкова зле. Сигурно се правиш..
  • #22
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    А, и между другото двигателя е атмосферната версия на най-добрия редови 6-цилиндров за всички времена според BMW M-blog - Toyota 2JZ.