IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Фенове излъчиха най-добрата суперкола

Състезават се Bugatti Veyron SS, Pagani Huayra, Porsche 918 Spyder, Ferrari LaFerrari и McLaren P1

Фенове излъчиха най-добрата суперкола

При суперавтомобилите най-важни са динамичните възможности. Именно на база този показател фенове избраха най-добрата кола в сегмента. За титлата се борят Bugatti Veyron SS, Pagani Huayra, Porsche 918 Spyder, Ferrari LaFerrari и McLaren P1.
Фенове излъчиха най-добрата суперкола
Тестът протича на два етапа - обиколка на писта и драг от място. Любопитното е, че са използвани само и единствено коли на фенове, а не такива, които са предоставени от производителите.

Във видеото долу може да видите финалната част от изпитанията - драг състезанието, която е и най-кратка. Регламентът е следния. Автомобилите се състезават по двойки, като най-бързият се изправя срещу Bugatti Veyron SS - най-бързата кола в света.

В тази дисциплина първи отпада Pagani Huayra, който губи със сериозна разлика от Porsche 918 Spyder. При състезанието между Ferrari LaFerrari и McLaren P1 победата отива при британската кола, а при съревнованието между McLaren P1 и Porsche 918 Spyder надделява хибридът на Porsche.

Изненадващо или не, 918 Spyder се справя и с Bugatti Veyron SS, побеждавайки безапелационно в драг дисциплината.

Именно Porsche 918 Spyder става големият победител, тъй като дава и най-доброто време за обиколка на пистата - 1:18,44 мин.

На второ място в тази дисциплина остава Ferrari LaFerrari, а на трето McLaren P1. Четвърти е Bugatti Veyron SS, а последен отново се нарежда Pagani Huayra.
 



Снимка и видео: YouTube / Salomondrin

0 от 500
  • #19
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи китаецен ( преди 8 години )
    абе швабен кой те облъчва теб бре? волен сидеров ли? какви китайски батерии те гонят?Магна Щаер. ги прави. Австрия. само че май продадоха завода на Самсунг. предполагам че дебела пачка са прибрали
  • #18
    2 rate up comment 14 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Разбира се че са безумия. Генератори на огромни загуби, които всяка гаражна фирма със неголям бюджет като Кьонигсег, Хенеси или Ликан може да направи. Служат само за помпане на имиджа, ама то какъв ли имидж да помпат Порше и Бугати при положение че са с технологии на Фолцваген, безпорно най-лъжливата и мамеща автомобилна фирмичка?
  • #17
    7 rate up comment 2 rate down comment
    д-р.Куртев ( преди 8 години )
    Еееееех , коли мечти ! Само на мястото на SS предпочитам Vitesse !!
  • #16
    24 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Швабен да наречеш такива коли безумия, е доказателство че ти си без ум. 918, LaFerrari и P1 са върха в съвременното автомобилостроене, хибридни сврхавтомобили. Признати от всички специалисти, всички гледат тях и от тук насетне всички ще искат да се сравняват с тях. Разбира се това ще стане и сновото Бугати когато излезе, но то е един по друг клас автомобил.
  • #15
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Варта на Валео(Фр.), които пък си правят всички клетки за акумулаторите в завода на Джонсънс в Китай. Общо взето в Европа само им слагат кутийките.
  • #14
    0 rate up comment 21 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "А сега си помислете от коя страна или дори от кой континент автомобил може да се доближи до тези прекрасни творения на ЕВРОПЕЙСКОТО автомобилостроене!?"Само празноглави европейци могат да вкарат толкова средства в разработка на толкова безсмислени автомобили.. ъъ рекламни партенки. Азиатците инвестират в технологии, не в подобни безумия. Апропо, батериите в Поршето са китайски - дали щеше да е толкова бързо ако не беше с китайски технологии, ами с немски оловни батерии от Варта??
  • #13
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Стефан ( преди 8 години )
    Вместо тромавия фолксваген трябваше да е Кьонигсег тук.а на Порше, браво! другата седмица отивам да го погаля по капака.Конглокса по красота се печели от двете италиянки :*
  • #12
    5 rate up comment 8 rate down comment
    бавареца ( преди 8 години )
    макларъна също е ясен - губи от 918 до 200км/ч но от там нагоре издухва всичко. на някой писти е по-бърз от лаФерари, но на ускорение издухва и него. 918 е най-разумен избор - тоя тест със сигурност това показва. а лаФерари ще си вземете по една единствена причина - имате много пари и обичате червен цвят. хахаха
  • #11
    12 rate up comment 7 rate down comment
    до primorack ( преди 8 години )
    Поредният талибан,който не може да приеме,че Порше е по-добър,и то много от Ферари. Има и ред други тестове,включително и обиколка на Нюрбургринг. Единствената победа на ЛаФерари над 918 е времето за достигане на 300/к.ч. Всичко останало - времена до !00,200,както и време на обиколки винаги побеждава Поршето.Толкова ли ти е трудно да приемеш,че Порше е по-добрият хиперавтомобил!?Много по-добрият!
  • #10
    16 rate up comment 5 rate down comment
    бавареца ( преди 8 години )
    педставете си че сте супер-богаташи. ясно е за какво ще си вземете Вейрон SS - най-голям пестиж, изключително съчетание на лукс, ускорение и тишина. Пагана също е ясна - не е най-бърза но е най-ексклузивна. най-малко ги карат. а интериора е неземен.