IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

По-слаб двигател за европейския Fiat 124 Spider

Разлики се откриват и в дизайна на двете версии

По-слаб двигател за европейския Fiat 124 Spider

След като преди ден в Лос Анджелис видехме американската версия на Fiat 124 Spider, днес италианската компания показа и модела, който ще се продава в Европа. Той демонстрира различни дизайн, мотори и оборудване.
По-слаб двигател за европейския Fiat 124 Spider
Снимка: Fiat

Разликите в дизайна не са големи, като се забелязват най-вече при светлините. При европейската версия челните фарове нямат оранжева секция, като също използват LED диоди.

Най-съществена е разликата в задвижващия агрегат. При европейската модификация 1,4-литровият MultiAir Turbo мотор развива 140 к.с. и 240 Нм, докато американците имат на разположение 160 к.с. и 249 Нм.

Освен това при модела за Европа е обявена единствено ръчна предавателна кутия с 6 степени. В САЩ се предлага и 6-степенен автоматик.

Подробностите за автомобила ще бъдат разкрити в близките няколко месеца. Продажбите на Стария континент стартират през втората половина на 2016 година. По същото време трябва да бъде показана и по-мощната версия на Fiat 124 Spider, разработена от Abarth.

Тагове: fiat 124 spider
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    До АЗ. Ще ме прощаваш обаче точно е30 с двигател под 2.5 не може да скъса хечбек от аналогична година с двигател 1.4, 1.6 камо ли нещо по-ново. Покарайте ги малко тия коли пък тогава коментирайте.
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    karutsar ( преди 8 години )
    Този автомобил не е от най,най в класа си но като го сравнете с оният рашън квадратен екземпляр с двигател 1.6 сс и умопомрачителните 106 к.с. изглежда че е от друга планета.
  • #11
    3 rate up comment 11 rate down comment
    АЗ ( преди 8 години )
    Ана какъв е тоя 1.4 140 коня. Некоя е30-ка от 80 г. ще го побърка. Като му гледам дизайна очаквам някой 300 магарета мотор на Алфа, а то...
  • #10
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Стефан ( преди 8 години )
    Италянците са се справили по-добре с дизайна така се и очакваше.Май започвам да спестявам за ФИАТ !!!!! :)Влизах в новата Мх5 и съм леко разочарован: правилата за безопасност са прецакали усещането за пространство, сега уредите и линията на вратите са по високо, карат те да се чустваш във вана. Първата Миата беше есенцията но ръждяса ***...
  • #9
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Наистина е Мазда с двигател от Фиат. Двигателят се доставя от Италия в Хирошима където Мазда го монтира в колата. Това е хубаво, а не лошо нещо.
  • #8
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много е хубав.
  • #7
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    По скоро Мазда с двигател от Фиат. МХ-5 са железни коли.
  • #6
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    по-скърцащи интериори от тези на дизелгейтваген няма. даже на колите им за тест драйв таблата скърцат а са почти нови.
  • #5
    18 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    За мазда, може би си прав, но по-скърцащи интериори от на тойота и сузуки НЯМА!
  • #4
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    По-добре, че интериора е японски, няма да скърца.