IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes заменя алуминия с пластмаса при следващата S-Class

За създаването на специалния материал ще помага концернът BASF

Mercedes заменя алуминия с пластмаса при следващата S-Class

Инженерите от Mercedes-Benz продължават да водят упорита борба за намаляването на теглото на автомобила и вече са достигнали следващото ниво в тази посока. В компанията са решили да заменят алуминиевата греда на задното окачване с такава, направена от пластмаса, съобщава Automobile.
Mercedes заменя алуминия с пластмаса при следващата S-Class
За първи път новият материал ще бъде използван при следващото поколение на седана S-Class. Специалната пластмаса носи името Ultramid® A3WG10 CR и е разработена от концерна BASF в сътрудничество в компанията ContiTech Vibration Control. В сравнение със сегашния детайл, който е от алуминий, новият ще бъде с около 25% по-лек.

За да може да се реши проблемът с продължителната експлоатация на гредата и за да може тя да отговаря на всички стандарти за безопасност, новият материал ще съдържа 50% стъклопласт, който притежава огромна устойчивост на механично и топлинно натоварване.

Гредата от новия вид пластмаса ще може да бъде използвана за всички модификации на Mercedes S-Class, с изключение на спортните модели, подготвени от подразделението AMG. От компанията дори обмислят да изпробват елемента и върху сегашното поколение на S-Class, но за това все още не е взето окончателно решение.

Снимка: Mercedes-Benz

Тагове: mercedes-benzs-class
0 от 500
  • #25
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    До анонимния *** отдулу - пич аз искам в колата си да имам масаж и климатик и в същото време да е лека. Не мисля да си взема някаква консерва без оборудване за да е лека колата. Клиентите на Мерцедес нямат пораженческото мислене на гастаргайтери като тебе и имат изисквания не само към колите си ами и към нивото на интелекта си.
  • #24
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Моята жена която нищо не разбира от коли се вози при сестра си на волво 2.5 бензин. Питах я дали и хареса Волвото - тя каза, че е хубаво но е много шумно вътре. За справка - свикнала е да се вози в Бмв е60 3.0Д. Ако има шум от дизела при тебе само показва, че караш някакъв стар кош.
  • #23
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Този под мене явно е изостанал с развитието с 20+ години.Като чуя някакво заключение, че дизел и лукс били несъвместими неща. Глупчо - съвременните дизели са по безшумни при натоварване от бензиновите.Дай ми една дизелова S-Klasse пъ ти си карай луксозната бензинова японска или американска пръчка.
  • #22
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ако спрат да слагат асфалт може и да олекнат малко тези трошляци. найми е смешно обаче ес-класа дизел. това само ***, пръдлив, дебел и бозав германец може да го измисли. лукс и дизел са несъвместими неща. да не говорим пък за нашите "бизнесмени" с ес-класа, които са с газови уредби. направо падам от смях, като ги видя на бензиностанциите да си слагат газцича и се озъртат, като суеци някой да не ги види. все пак по-добре на газ отколкото тракаща нафтова печка.
  • #21
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Първо тъпчат колите с 500 кг безмислени екстри, после се чудят как да ги олекотят. При последното купе на S-класата, доколкото си спомням диференциалът беше от гранит, а същият материал можеше да бъде поръчан и като панел на арматурното табло. После що тежала 3 тона колата - то не бяха печки, телевизори, трипластови стъкла, шумозаглушители... Седалките са бъкани с електромотори - па масажи, па обдухване, па нагряване.. И изведнъж - давай да олекотяваме с пластмасов заден мост. То така ако става.
  • #20
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Аз ( преди 10 години )
    А бе те boeing цели самолети от пластмаса правят (Дриймлайнера), а пък една кола ли няма?
  • #19
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Алоооо, Touareg-а, да ти кажа ли, че никога не си е имал тази кола. Ако е беше имал, щеше да си на съвсем друго мнение. Вярвай ми!На теб не ти пука колко се мъчи механика, но колкото са му повече мъките, толкова това се отразява повече на портфейла ти. А вЕрвай ми с Touareg портфейла много бързо изтънява. Не само, като поддръжка и разход на гориво, но и по отношение ремонтите. Такива непрекъснато има. Няма как да го знаеш обаче, защото явно Touareg е несбъдната ти мечта.
  • #18
    5 rate up comment 14 rate down comment
    до 3242... ( преди 10 години )
    Няма да МИ дойде,а ще ТИ дойде! Аман от "механици" да ти дават акъл какво да караме според смяната на някой филтър.А Touareg е едно от най-добрите решения за автомобил - и за семейство,и за дълги пътувания,и за свободно време,и като сигурност,удобство,комфорт и престиж.И въобще не ми пука колко му е трудно на сервизния техник да ми смени маслото.
  • #17
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В тази фирма, нещата започнаха отдавна да заприличват на ширпотреба. Точно от момента в който Рено започна да им прави двигатели и платформи. Феновете си мислят, че МБ е както едно време здрав, тежък, тузарски. Да, амане е вече. Почнаха с пластмасите. Хайде, разбирам да е спортен модел, при който всеки грам е от значение, а то е фламанга на марката. Каква пластмаса бе хора?! Вие нормални ли сте? И Ролс-Ройс ли ще се кефите, ако е от пластмаса и ви кажат, че трябва по-ниско тегло! Заблудени сте!
  • #16
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Наеха Рено да им прави двигателите и платформите, и резултата не закъсня. Пластмаса в окачването следва ламаринен двигател със стъклокерамично покритие вместо чугунен :D