IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota разкри двигателите на обновения Auris

Моделът е получил нов бензинов турбомотор, както и дизел на BMW

Toyota разкри двигателите на обновения Auris

Toyota разкри подробности за моторната гама на обновеното семейство Auris от второ поколение. Премиерата на фейслифта на модела се състоя на автосалона в Женева през март, но тогава японците не дадоха никакви сведения за силовите агрегати.
Toyota разкри двигателите на обновения Auris
Едно от нововъведенията за Auris е 1,2-литров бензинов турбо-мотор, развиващ 116 к.с. и 185 Нм въртящ момент, достъпен в диапазона 1500-4000 об/мин. Той работи в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия или с вариатор.
Toyota разкри двигателите на обновения Auris
С този двигател Auris ускорява от 0 до 100 км/ч за 10,1 секунди, а максималната му скорост е 200 км/ч. Средният разход на гориво и нивата на вредни емисии СО2 са съответно 4,7 л/100 км и 106 грама (при версията с вариаторна трансмисия).
Toyota разкри двигателите на обновения Auris
Другият нов агрегат е 1,6-литров дизел на BMW, с който вече е оборудван друг модел на Toyota – Verso. Той заменя досегашния 2,0-литров агрегат, предлаган на модела. Мощността на мотора е 112 к.с., а максималният въртящ момент - 270 Нм, достъпни при 1750-2250 мин. Ускорението от 0 до 100 км/ч при него става за 10,5 секунди, максималната скорост е 190 км/ч, а средният разход на гориво – 4,1 л/100 км.
Toyota разкри двигателите на обновения Auris
Освен това е модернизиран и досегашния 1,4-литров дизел, който вече отговаря на стандарта Euro-6. Хибридната версия на модела, в чиято основа е 1,8-литров бензинов двигател, не е претърпяла промени. Тя е и най-популярната модификация на Auris в Западна Европа, като на нея се падат 50% от продажбите.

Снимки: Toyota

Тагове: toyota auris
0 от 500
  • #30
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Аушвиц! ( преди 8 години )
    Тойотките не се срамуват, че сравняват модел 2015 /фейслифт/, с Голф 7, излязъл през 2012 година, когато всъщност излезе и предния Аурис!Евала, Тойотки, за 3 години долу-горе се доближихте като дизайн на екстериора до съвременните автомобили! Е, вътре си е също толкова неудобен Ауриса с това плоско табло, но нищо! След още 2-3 години ще нацелите и този дизайн!
  • #29
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В никой шоурум няма да може да питаш за хибрид, защото в шоурумите на нито една марка не допускат Дошовци!Интересът към хибридите в България го доказва! Интерес няма!Но ако толкова държиш, отиди в Германия! Купи си Golf GTE!
  • #28
    10 rate up comment 0 rate down comment
    v-1 ( преди 8 години )
    BMW и8 може да са го пуснали немците, преди партньорството си с Тойота, само че са го пуснали на чертеж или на снимка...
  • #27
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Точно пък Голфа се предлага с такава вариация от двигатели " - искам голф активен хибрид - В КОЙ ШОУРУМ ДА ОТИДА ДА ПИТАМ?????
  • #26
    7 rate up comment 8 rate down comment
    до Анонимен ( преди 8 години )
    Умнико, Golf 1.2 TSI има с 85, 105 и 110 коня! Комбинираният разход при тях е един и същ - 4.9 литра!Моделът със 110 коня ускорява до 100 км за 9,9 секунди, т.е. пак по-бързо от Ауриса, който е и с 6 коня отгоре!Едва ли това има кой знае какво значение, никой няма да избере автомобил за 30 хиляди лева, само защото харчи 0,2 литра повече или по-малко на 100!Точно пък Голфа се предлага с такава вариация от двигатели /от 85 до 230 коня/, че няма база за сравнение с няколкото двигателя на Тойота!
  • #25
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    от няколко снимки не се разбира много за визията на автомобила. Не знам защо форумните критици я плюят толкова: за мен изглежда в пъти по-добре от един скучен, скучен Голф: https://***.youtube.com/watch?v=-AQkzlqRpYg
  • #24
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    BMW i8 беше на пазара преди да е сключена сделката с Тойота. Така, че германците още нищо са ползвали от архаичните технологии на Тойота.
  • #23
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ти да не си гледачка, че да знаеш какво ще забрани Еврокомисита..:))) невеж ***! И хибридите имат вредни емисии. Осведоми се, селянче!
  • #22
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не Тойота, Европейската Комисия ще забрани дизелите, защото са канцерогенни. Докато хибридите практически нямат никакви вредни емисии. Не случайно БМВ купуват хибридна технология от Тойота - защото само с дизелите си са пътници.
  • #21
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не може да изключиш канцерогените, защо Тойота тепърва откриват дизеловата революция. Нищо чудно да се откажат от хибридите. И без друго никак не им върви с тях. Иначе за дизелите, те дори до корейците не могат да се доближат, да не говорим за немците.