IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus оборудва RX с турбо мотор

Модификацията 200t F Sport разполага с близо 230 к.с.

Lexus оборудва RX с турбо мотор

Lexus демонстрира нова модификация на кросовъра си RX на автосалона в Шанхай. Както личи от името - RX 200t F Sport, това е спортна версия, оборудвана с турбо двигател.
Lexus оборудва RX с турбомотор
Всъщност това е първият Lexus RX с турбо мотор. Двулитровият двигател с 4 цилиндъра развива мощност от близо 230 к.с., разкриват от компанията. Агрегатът работи в комбинация с 6-степенна автоматична скоростна кутия и със система за задвижване на четирите колела.
Lexus оборудва RX с турбомотор
Самият двигател е алуминиев, като тежи само 160 кг. и е събрал в себе си най-новите разработки на Toyota. Той е оборудван с нискоинерционен турбокомпресор, интеркулер, система за комбинирано впръскване – в цилиндрите и колектора, както и с нова система за газоразпределение, позволяваща му да работи по цикъла на Аткинсън.
Lexus оборудва RX с турбомотор
Версията 200t F Sport се отличава и с по-агресивното си оформление на екстериора, 20-цоловите джанти, системата за активна стабилизация и спортния режим на адаптивното окачване – Sport+. В салона е поставен допълнителен дисплей TFT Multi Information Display, предаващ данни от телеметрията на автомобила, както и спортен волан, на който са поставени „пера” за смяна на предавките.

Четвъртото поколение на Lexus RX се предлага с още два агрегата – 3,5-литров V6 с мощност 305 к.с., както и с хибридна версия, която развива абсолютно същата мощност.

Снимки: Lexus

 

0 от 500
  • #42
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Швабен зи каскен В българия никои не мисли за екология затова остава само икономията а ти си я плащаш с цената на батериите и хибридната технология , пак казвам не съм против хибрида дори се надявам за по бързото му развитие независимо от коя автомобилна марка
  • #41
    3 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    COMPRESSION RATIO10.0:1 , 350 n.m. не е нещо впечатляващо. N20 турбо-мотора на БМВ прави нщтоните доста по-рано и мисля е по добър мотор. но все пак лекус са близо до най-доброто
  • #40
    4 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Лексъс е премиум марка колкото е премиум и Киа
  • #39
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Екологията се постига с модерни технологии. А те струват доста пари, така че се получава противоречие с икономията. Въпреки това, Тойота успешно съчетава екология с икономия. Никой друг не го може като тях. Затова са най0успешната автомобилна фирма в историята на автомобилостроенето.
  • #38
    11 rate up comment 4 rate down comment
    до Enzo ( преди 10 години )
    Батенце вземи смени тоя ник, че мърсиш името на легендарен човек. Относно коментари ти : Напълно некомпетентен и ***. Японските автомобили са доказани в световен мащаб, както и японските технологии. Искаш евтино купуваш базов сивик, ама поне знаеш, че е здрав. Искаш премиум - купуваш Лексъс, АкУра, Инфинити и пак знаеш, че освен лукс получаваш и качество на световно ниво, а не колкото да се хвалиш в кварталната кръчма с 15 годишното си ауди или бмв, които са пред умиране.
  • #37
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ВестникШОК! ( преди 10 години )
    Колегата е прав - на Лексъс му викат в Япония - японския Мерцедес... МБ не можете да срявнявате с VW!
  • #36
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами ако сравниш Лексъса с колело направо безплатно ще ти излезе? сравненията ти са неуместни. Сравнявай автомобили с еднакви технически параметри и оборудване. Гоуфа е карираните седалки, само от липсата на каквито и да е екстри пести 200 кила поне. Ама едно е да караш шумоизолиран автомобил с множество екстри и друго е да караш таралясник с карирани седалки и липса на елементарни екстри. VW и лексъс не се сравняват - едното е премиум марка, другото е ширпотреба.
  • #35
    2 rate up comment 20 rate down comment
    Вретимир ( преди 10 години )
    вий с тез японски легени само са излагатенаи готените пичове сме с фолцваген
  • #34
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Швабен зи каскен :) това Golf TGI нищо не ми говори ,аз сам фен на по големи автомобилиза мен логиката е тази който купува хибрид ще го направи поради 2 причини"екология и икономия" затова и почнах да сравнявам
  • #33
    4 rate up comment 22 rate down comment
    Enzo ( преди 10 години )
    Ето какво ще ви кажа за японските коли:Те са като чикиите. Ако нямаш възможност или способности за нещо истинско, вършат чудесна работа.Спирам вече в тоя сайт да се опитвам да споря с аргументи. Така или иначе, очевидно никой не го интересуват. Купили от няма накъде по някой Сивик или Колт, или някаква друга измислена каруца за 3000 лв. и сега впрегнали цялата си мижава енергия да убедят света, че това, което виждаме не е *** в карикатура на темата "коли".