IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus оборудва RX с турбо мотор

Модификацията 200t F Sport разполага с близо 230 к.с.

Lexus оборудва RX с турбо мотор

Lexus демонстрира нова модификация на кросовъра си RX на автосалона в Шанхай. Както личи от името - RX 200t F Sport, това е спортна версия, оборудвана с турбо двигател.
Lexus оборудва RX с турбомотор
Всъщност това е първият Lexus RX с турбо мотор. Двулитровият двигател с 4 цилиндъра развива мощност от близо 230 к.с., разкриват от компанията. Агрегатът работи в комбинация с 6-степенна автоматична скоростна кутия и със система за задвижване на четирите колела.
Lexus оборудва RX с турбомотор
Самият двигател е алуминиев, като тежи само 160 кг. и е събрал в себе си най-новите разработки на Toyota. Той е оборудван с нискоинерционен турбокомпресор, интеркулер, система за комбинирано впръскване – в цилиндрите и колектора, както и с нова система за газоразпределение, позволяваща му да работи по цикъла на Аткинсън.
Lexus оборудва RX с турбомотор
Версията 200t F Sport се отличава и с по-агресивното си оформление на екстериора, 20-цоловите джанти, системата за активна стабилизация и спортния режим на адаптивното окачване – Sport+. В салона е поставен допълнителен дисплей TFT Multi Information Display, предаващ данни от телеметрията на автомобила, както и спортен волан, на който са поставени „пера” за смяна на предавките.

Четвъртото поколение на Lexus RX се предлага с още два агрегата – 3,5-литров V6 с мощност 305 к.с., както и с хибридна версия, която развива абсолютно същата мощност.

Снимки: Lexus

 

0 от 500
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Може да е правил разход на канцерогенен тракалник само на магистрала, при това без да е канцерогенен тракалник. Но да не забравяме че в литър дизел има 15% повече енергия, и струва горе-долу толкова повече, така че е глупаво да сравняваме разход за литър. В града разхода на хибрида му е наполовина на канцерогенния тракалник, а вредните емисии на азотни окиси и сажди десетки хиляди пъти по-ниски. Въобще не може да става дума за технологично сравнение.
  • #11
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе колега, къде го измисли това с разхода и динамиката на МЛ320 и РХ400. Немската машина ускорява до 100 км/ч за 9 сек и има среден разход 13,5 л/100 км, докато при Лексъса нещата са 7,6 сек и 8,1 л.
  • #10
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Извинявам се но малкото Евогче и с НХ не може да се сравнява. То е в класа на Мини Кънтримен и Дачия Дъстър.
  • #9
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Швабен зи каскен , понеже не си запознат да ти кажа RX400h излезе рано но правеше разход като МЛ 320 и динамиката му бе по лоша ,хаиде сега кажи ти коя кола ше купиш ,но какво ли те питам виж продажбите на МЛ и на тая каруца с 400кг батерии RX400h
  • #8
    5 rate up comment 2 rate down comment
    nikito_blend ( преди 10 години )
    До RRE S3: А ве лек, RX е друг клас, сравнявай го с NX а там май твоя фаворит духа супата от към тегло.
  • #7
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Леберкньодл, RX400h излезе с хибридно 4х4 през 2004. БМВ успяха да пуснат i8 с такова през 2014, а Порше - 918 през 2013. Значи средно 10 години отнема на немците да копират и внедрят серийно японска технолгоия.
  • #6
    8 rate up comment 1 rate down comment
    до: Анонимен ( преди 10 години )
    Не виждаш данни за динамика и вредни емисии, но веднага установи, че двигателя е с технологии от преди 10 г. и че е много зле.Ти да не си някой, който гледа на ръка, карти, хвърля боб и т.н.? Я погледни пак стъкленото кълбо в което виждаш бъдещето да не се е развалило нещо!За колата няма как да кажа, че е много зле, защото Лексус?Тойота такива коли не предлагат, но по написаното от теб установих, че ти си доста зле. Повече отколкото можеш дори да си представиш.
  • #5
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Леберкньодл ( преди 10 години )
    Интересно ми е колко години ще отнеме на немските *** за изкопират електронно управляемото газоразпределение позволяващо цикъл на Аткинсън при ниски натоварвания.. Иначе - ултра модерен дизайн, превъзходни технологии, ултра ниски нива на вредни емисии - това е истински Лексус.
  • #4
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    хубава е машината но-този двигател е явно с технологии от преди 10г.-не виждам данните за динамика и вредни емисии, явно са много зле
  • #3
    2 rate up comment 10 rate down comment
    RRE S3 ( преди 10 години )
    Smiah smiah.200 kilograma po-tejak ot moia RR Evoque i s 10 konia po-malko.Napravo 6te leti.Kak ne gi e sram da se hvaliat s takiva ne6ta