IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus оборудва RX с турбо мотор

Модификацията 200t F Sport разполага с близо 230 к.с.

Lexus оборудва RX с турбо мотор

Lexus демонстрира нова модификация на кросовъра си RX на автосалона в Шанхай. Както личи от името - RX 200t F Sport, това е спортна версия, оборудвана с турбо двигател.
Lexus оборудва RX с турбомотор
Всъщност това е първият Lexus RX с турбо мотор. Двулитровият двигател с 4 цилиндъра развива мощност от близо 230 к.с., разкриват от компанията. Агрегатът работи в комбинация с 6-степенна автоматична скоростна кутия и със система за задвижване на четирите колела.
Lexus оборудва RX с турбомотор
Самият двигател е алуминиев, като тежи само 160 кг. и е събрал в себе си най-новите разработки на Toyota. Той е оборудван с нискоинерционен турбокомпресор, интеркулер, система за комбинирано впръскване – в цилиндрите и колектора, както и с нова система за газоразпределение, позволяваща му да работи по цикъла на Аткинсън.
Lexus оборудва RX с турбомотор
Версията 200t F Sport се отличава и с по-агресивното си оформление на екстериора, 20-цоловите джанти, системата за активна стабилизация и спортния режим на адаптивното окачване – Sport+. В салона е поставен допълнителен дисплей TFT Multi Information Display, предаващ данни от телеметрията на автомобила, както и спортен волан, на който са поставени „пера” за смяна на предавките.

Четвъртото поколение на Lexus RX се предлага с още два агрегата – 3,5-литров V6 с мощност 305 к.с., както и с хибридна версия, която развива абсолютно същата мощност.

Снимки: Lexus

 

0 от 500
  • #52
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    До тест пилота ха правилно си забелязал проблема е че Лексъс нямат автомат на техния дизел , а аз искам автомат
  • #51
    2 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    до тоя под менправ си Лексъс са НОМЕР 1 но при ШИРПОТРЕБАТА ти с 15 годишна щаига ли си ха ха ха
  • #50
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До тест пилота ( преди 10 години )
    Правилно си усетил че бензин атмосферка и турбо дизел нямат нищо общо. Особено при доста сериозна разлика във въртищия момент и мощността няма как Лексъса да върви повече... Да беше тествал поне идентични двигатели та да даваш акъл
  • #49
    26 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Факт , Лексъс са НОМЕР 1 според британците. Според тукашния форум номер едно са 15 годишните всякакви щайги и съотнетно за по младите - каквото са гледали по картинките от дъвки "Турбо". Айде стига с тези глупави споро.
  • #48
    3 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    карал сам Лексъс IS250 и БМВ 330д и мога да кажа ...нямат нищо общо БМВ е в класи по добро и в динамика и в разход и в тишина говоря за автомобили 2012гзащото ми е предстояла покупка,и ти отиди и покараи и двете марки и ще осетиш разликата .То и затова е тестдраива за да си направиш ти сам избора а не да гледаш кои какво драска в нета
  • #47
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до неукия RRE S3 ( преди 10 години )
    Евокчето ти е 4,35 м с 30 см по-късо от НХ и е над 2 м широк ама с огледалата!
  • #46
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    На НФС ли си ги карал?Айде изкарай първо книжка и тогава лъжи какво си бил карал!
  • #45
    5 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    карал сам Лексъс IS250 БМВ 330д и мога да кажа ...нямат нищо общо БМВ е в класи по добро и в динамика и в разход и в тишина говоря за автомобили 2012г
  • #44
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Странно как коментират хора, които дори не са карали лексъс. Аз не мисля, че има човек, който да го е карал и да е казал нещо лошо за подобен автомобил. Хибридите им са хем здрави, хем динамични, хем с приличен разход, хем луксозни и тихи. Това при немските в кой модел го има изобщо? Най ме кефи да застана до порше на светофара и да се чува как хлопа и вибрира дизела... Пък било той и "спортен". После затварям прозорците до горе, че като го настъпят и зад него оставя миризма на сажди.
  • #43
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    При хибридите плащаш икономията предварително, а при дизелите в последствие. Между другото хибридите на Тойота са съпоставими по цена с дизеловите версии със сходна мощност. Само, че хибрида е по-икономичен и с по-ниски разходи по обслужване и поддръжка, както е и по-надежден. При една и съща цена винаги бих предпочел хибрид пред дизел. Някой ако не вярва за цените да отвори сайта на Тойота и да види колко струва дизелов и хибриден Аурис!