IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

What Car?: Най-скъпите коли са най-проблемни

На обратния полюс са достъпните автомобили, най-вече японските

What Car?: Най-скъпите коли са най-проблемни

Най-скъпите автомобили на пазара най-често създават главоболия на собствениците си, докато бюджетните коли продължават да бъдат лидери по надеждност. Това сочат резултатите от ежегодната класация на What Car? за най-надеждните и най-ненадеждните автомобили на пазара.
What Car?: Най-скъпите коли са най-проблемни
Audi RS6 е автомобилът с най-чести проблеми в тазгодишното проучване на What Car?. Снимка: Audi

Лидер в класирането и през тази година е японската компания Honda, следвана от още две компании от страната на изгряващото слънце - Suzuki и Toyota. В топ 10 през тази година място си проправят Chevrolet, Ford, Skoda, Peugeot и Fiat, както и обичайно присъстващите Mazda, Lexus, Hyundai, Nissan и Subaru.

Най-надеждните модели на пазара са Honda Jazz и Mitsubishi Lancer, като при тях евентуалните ремонтни дейности костват най-малка сума, сочат резултатите от изследването.

На обратния полюс е Audi RS6, който е обявен за най-ненадежден, като също така е сред лидерите по най-висока цена за ремонт - средно малко над 1000 лири.

Като цяло производителите на скъпи автомобили са класирани на задните места в класацията, като последното е отредено на Bentley.

От What Car? отчитат, че най-честите проблеми при анализираните коли са причинени от дефект в катализаторите - почти една четвърт. Окачването и задвижващите елементи държат сходен процент, докато най-рядко главоболия е създавал климатикът - такива проблеми са имали едва 3% от машините.

Изследването Warranty Direct, направено от британското издание, обхваща автомобили на възраст от 3 до 8 години, като е базирано на официална статистика за възникнали проблеми. Анализирани са общо 50 000 машини. Самото класиране са прави по сложна формула, отчитайки възникналите проблеми, възрастта на колата, пробега, разходите за ремонт и др.

Най-надеждните автомобили според What Car?:

1 Honda
2 Suzuki
3 Toyota
4= Chevrolet
4= Mazda
6 Ford
7 Lexus
8 Skoda
9= Hyundai
9= Nissan
9= Subaru
12= Daewoo
12= Peugeot
14 Fiat
15 Citroen
16 Smart
17 Mitsubishi
18 Kia
19 Vauxhall
20 Seat
21 Renault
22 Mini
23 Volkswagen
24 Rover
25 Volvo
26 Saab
27 Land Rover
28= BMW
28= MG
30 Jaguar
31 SsangYong
32 Mercedes-Benz
33 Chrysler
34 Audi
35 Jeep
36 Porsche
37 Bentley





 

Тагове: what car?
0 от 500
  • #51
    5 rate up comment 4 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    май не правите разлика между техни4еска надеждност и лукс/премиум- интериор, екстри и т.н... на мен ли4но първото ми е по-важно! който иска километри без проблем си взема джапан-ка, който иска фукарийка - Дой4 "премиум"... не мен един пит стоп - масло, филтри, труд ми е 300 лв. знам, 4е за ауди а4 е поне 650...успех, за гъзарията по4ивен ден нема!
  • #50
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нека му е лошо на пича в Лексъса, че тъне в лукс и не влиза в сервиза и пак му обяснете, че е по-яко да си дал повече пари за ***, който не излиза от сервиза и ти трябват 3ма шофьори да ти докарват колите до местата, където закъсваш постоянно.
  • #49
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Оп яви се поредния коплексар от ВАГ, който сам си пише коментарите. И кво ся трябвало колите да са скъпи и чупливи, защото на богатите не им пукало. Баси логиката. Ми добре вземи си леген за 5 бона и се пускай по ски пистата, пък нищо, че ще се счупи и ще пристигнеш по гол г*з долу... горе долу такава ти е логиката. Тва ВАГ фен е диагноза, която трябва да говори, че с тоя човек няма смисъл нито да говориш, нито нищо да правиш, защото е сигурно, че нищо няма да се получи.
  • #48
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, много се чупят VAG. Моите най-безпроблемни 100к км досега. Сменени 2крушки, подгревна свещ и 4 тампона на окачването за по 12-15лв бройката. Мъка голямааааа
  • #47
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Номера е да прибираш парите на богатите. Бедния няма какво да му взимаш, имаш Хонда или Тойота то си я взел за да е здрава, защото с друго не изпъква. Както и Фиат, все му се подиграваха че се чупи и затова го избяваха, хем скапан хем се чупи. Като имаш Бентли, то имаш и Рейндж, и S-класа и т.н. Шофъора ти се грижи за автопарка. Пука ти кое колко се чупи и струва. Естествено ако си *** с Тойотка и си я продал и си купил Бентли втора ръка псуваш че ти е скъпо и били бараки.
  • #46
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Къде е VAG-фена? Защо не коментира? Нещо опорните му точки взеха да издишат и особено тази, че скъпите и с много екстри звтомобили не били надеждни. Да, не са надеждни, но само на определени марки. Японците правят хем скъпи, хем сложни, хем с много екстри премиуми, а са най-здравите. Как става номера да го питам този единствен тук, останал фен на селската марка? Истината за немските кошници винаги излиза наяве, но *** им фенове не могат да приемат истината, която боли...
  • #45
    22 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе според вашата логика - "Че лексъс са трошливи и скъпи за поддръжка" те трябваше да са на дъното, а там са АУДИ, Порше,VW и Бентли. Начи кво излиза, че класацията си е наред, само бангийте на ВАГ са скапани. Това го знае всяко дете!
  • #44
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    интересно как се сравнява ауди рс6 с други марки дето нямат премиум модел автомобил,примерно сеат
  • #43
    28 rate up comment 9 rate down comment
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    Хич не е нормално. Когато плащаш премиум цена, би трябвало да получаваш премиум продукт зад който стои премиум инженеринг. При европейските мошеници нещата не стоят така.
  • #42
    22 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Нормално най-скъпите коли да са с най-скъпи ремонти" - тъй ли? ами що тогава най-скъпите ЯПОНСКИ, ИТАЛИАНСКИ, ШВЕДСКИ и АМЕРИКАНСКИ коли не са със най-скъпи ремонти ами само ГЕРМАНО-КИТАЙСКИТЕ?