Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

What Car?: Най-скъпите коли са най-проблемни

На обратния полюс са достъпните автомобили, най-вече японските

What Car?: Най-скъпите коли са най-проблемни

Най-скъпите автомобили на пазара най-често създават главоболия на собствениците си, докато бюджетните коли продължават да бъдат лидери по надеждност. Това сочат резултатите от ежегодната класация на What Car? за най-надеждните и най-ненадеждните автомобили на пазара.
What Car?: Най-скъпите коли са най-проблемни
Audi RS6 е автомобилът с най-чести проблеми в тазгодишното проучване на What Car?. Снимка: Audi

Лидер в класирането и през тази година е японската компания Honda, следвана от още две компании от страната на изгряващото слънце - Suzuki и Toyota. В топ 10 през тази година място си проправят Chevrolet, Ford, Skoda, Peugeot и Fiat, както и обичайно присъстващите Mazda, Lexus, Hyundai, Nissan и Subaru.

Най-надеждните модели на пазара са Honda Jazz и Mitsubishi Lancer, като при тях евентуалните ремонтни дейности костват най-малка сума, сочат резултатите от изследването.

На обратния полюс е Audi RS6, който е обявен за най-ненадежден, като също така е сред лидерите по най-висока цена за ремонт - средно малко над 1000 лири.

Като цяло производителите на скъпи автомобили са класирани на задните места в класацията, като последното е отредено на Bentley.

От What Car? отчитат, че най-честите проблеми при анализираните коли са причинени от дефект в катализаторите - почти една четвърт. Окачването и задвижващите елементи държат сходен процент, докато най-рядко главоболия е създавал климатикът - такива проблеми са имали едва 3% от машините.

Изследването Warranty Direct, направено от британското издание, обхваща автомобили на възраст от 3 до 8 години, като е базирано на официална статистика за възникнали проблеми. Анализирани са общо 50 000 машини. Самото класиране са прави по сложна формула, отчитайки възникналите проблеми, възрастта на колата, пробега, разходите за ремонт и др.

Най-надеждните автомобили според What Car?:

1 Honda
2 Suzuki
3 Toyota
4= Chevrolet
4= Mazda
6 Ford
7 Lexus
8 Skoda
9= Hyundai
9= Nissan
9= Subaru
12= Daewoo
12= Peugeot
14 Fiat
15 Citroen
16 Smart
17 Mitsubishi
18 Kia
19 Vauxhall
20 Seat
21 Renault
22 Mini
23 Volkswagen
24 Rover
25 Volvo
26 Saab
27 Land Rover
28= BMW
28= MG
30 Jaguar
31 SsangYong
32 Mercedes-Benz
33 Chrysler
34 Audi
35 Jeep
36 Porsche
37 Bentley





 

Тагове: what car?
0 от 500
  • #62
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 3 години )
    Според ВАГениста някой дето обвързва надеждността на един автомобил с цената на ремонта му и сравнява по това с други такива е достоен за презрение Според мен, някой който не обвързва цената на автомобила с надеждността му е достоен за присмех.
  • #61
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ххх ( преди 3 години )
    "Интересно защо имаме три служебни A4-ки, модел 2009 година, всяка от които е...." докато масово служебните коли са Шкоди и Дачии, интересно коя е тая фирма...и ако е наистина толкова богата да купува нови аудита дава ли заплати от по 3-4000 на служителите си както би следвало.
  • #60
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Фолксваген и големите европейски фирми не просто правят *** - те ги правят УМИШЛЕНО.Това е фирмена политика и картелно споразумение между големите фирми от много години. Ауто-билд неведнъж е писал за прословутото събрание във ФВ от края на миналия век, когато концернът решава никога вече да не прави коли здрави като голф 2, защото печалбата е по-малка.
  • #59
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо до Ивайло ( преди 3 години )
    Интересно, че един ,,колега' от факти.бг с ник ZENDER много пъти писа, че имали служебно А4 и на 60000км скоростната кутия е дала фира.Самите немски издания го потвърждават пък ти разправяш колко здраво било Алуди А4!?Да не са ми минали през ръщете тия *** и да не съм общувал с други собственици и да не съм чел да ти повярвам ама съм.
  • #58
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    само ще вметна че собственика на What Car,John McIlroy е официален дилър на Тойота, мисля че за Англия и Австралия, така, че още тука вече статията прозира. Между другото той стана дилър миналата, година, след като настоящия обяви фалит, заради ниски продажби и този въпросния John McIlroy, гарантира че ще вдигне продажбите. Явно това е една от стратегиите.
  • #57
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Поредната платена японска реклама. Като започнем от там, че евтиния талаш е паркиран на челните места и стигнем до там, че класацията е за автомобили от3 до 8 години а това поколение на RS6 на снимката бе представено през 2013г. а в продажби от началото на 2104г. Тоест няма как модел на 1 година да е над 3 годишно. Няма как Шкода да е 8-мо място а ФВ на 23-то, та това са един и същи автомобил с едни и същи двигатели и трансмисии, гуми, електроника,шаси, болтове... Воксхол в класацията, Опел не!
  • #56
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Ивайло ( преди 3 години )
    Интересно защо имаме три служебни A4-ки, модел 2009 година, всяка от които е над 140 хиляди километра и до момента по тях не е сменяно нищо различно от консумативи, гуми и две крушки!
  • #55
    2 rate up comment 3 rate down comment
    .... ( преди 3 години )
    Изследването Warranty Direct, направено от британското издание, обхваща автомобили на възраст от 3 до 8 ... (типично американска)
  • #54
    6 rate up comment 3 rate down comment
    none ( преди 3 години )
    Интересна класация. Типично американска. Шевролет, лидерът по правенето на *** в последните години, дели четвъртото място с Мазда. Иначе са прави. Мерседес, Ауди и БМВ са едни от най-ненадеждните коли които човек може да си купи, въпреки парите които струват. Висенето по сервизите и тлъстите суми за ремонти са гарантирани. Но докато има хора които си мислят че колата им дава някакъв статус или ги отличава от останалите, въпросните марки ще продължават да им продават скъпи ***.
  • #53
    7 rate up comment 3 rate down comment
    ВурстЛанд ( преди 3 години )
    За японските коли няма какво да говорим. На всяка такава класация, където има ясни критерии са винаги на първите места, а немските коли са доста назад. Интересното е че Шкода е доста по-надеждна марка от ФВ. Сеат също са с по-добро качество. Това го потвърждават и познати карали Шкода и после ФВ. Уж една и съща техника, но явно чехите по-добре си гледат работата. На немеца бай Хасан му дай да прави дюнери, а не коли, а началника му хер Гюнтер плющи вурстове и бира и хич не му пука за качеството.