IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов рекордьор на Нюрбургринг

SCG 003 премина през Северната дъга за 6:42 минути

Нов рекордьор на Нюрбургринг

Нов рекорд за най-бърза обиколка на германската писта Нюрбургринг постави Scuderia Cameron Glickenhaus, става ясно от съобщение на компанията в Instagram.
Нов рекордьор на Нюрбургринг
SCG 003 Stradale

Суперболидът SCG 003, който е третата кола на компанията, е преминал през Северната дъга за 6:42 минутни. Информацията е ограничена, като от съобщението става ясно, че при поставянето на рекорда моделът е бил натоварен с баласт за допълнителна тежест, а двигателят е бил с ограничена мощност. Никъде обаче не се пояснява дали постижението е поставено с шосейната - SCG 003S (Stradale), или с пистовата версия - SCG 003C (Competizione).

От Scuderia Cameron Glickenhaus обаче споделят, че очакват SCG 003S да закова време от около 6:30 минути с шосейни гуми.
Нов рекордьор на Нюрбургринг
SCG 003 Competizione

Дали това ще се сучи предстои да разберем. Със сигурност обаче предстои интересно състезание за най-бързата обиколка на Нюрбургринг. Компанията Koenigsegg вече обяви намерението си да атакува трасето, също планирайки постижение от около 6:30 минути.

Автомобилът на Scuderia Cameron Glickenhaus разполага с карбонова конструкция и V6 двигател Honda, настроен да генерира 530 к.с. Състезателната версия на автомобила тежи едва 1350 кг.

Колкото до рекордите на Нюрбургринг, най-бързият до момента автомобил на трасето бе Radical SR8LM (6:48 мин), докато при серийните коли класацията оглавява Porsche 918 Spyder (6:57 мин), следвано от Nissan GT-R Nismo (7:08 мин).

Снимки: Scuderia Cameron Glickenhaus

0 от 500
  • #34
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Неук ( преди 10 години )
    Без да влизам в спора относно възможностите на Ф1 колите ето единствения пасаж, който има отношение по темата, дали ф1 кола би била по-бърза от рекорда :Road & Track magazine reported Heidfeld's lap was a 5:57 or 5:58 (for the Nordschleife only), breaking the track's six-minute barrier for the first time in history.Това е по време на рекламни обиколки и никой няма намерение да го прави наистина от уважение към вече мъртвия Белов, но наистина болид от сегашния сезон модифициран ще е по-бърз
  • #33
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ето видеото:https://***.youtube.com/watch?v=3fnTZKvX5jgЖалко че ЛаФерари се крие като ***!
  • #32
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    News:The 918 and P1 were just tested at Laguna Seca by Motortrend. Even though the P1 had two sets of new tires (Trofeos), 5 McLaren mechanics and one day of additional track time to test they lost almost 1 sec on the 918.Article will be out soon.Edited with some more info: The Motortrend source also states that the 918 is a non-Weissach car which makes the time even more impressive.
  • #31
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Килограми исках да напиша....
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само за протокола, Ф1 беше 600кс по времето на Шуми!Сега са около 720кг.
  • #29
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Леле какви специалисти, кола от Ф1 нямало да подобри рекорда. Даже сегашните пръдливи турбо косачки ще го подобрят. Няма други коли с толкова добра аеродинамика и съотношение мощност/тегло. Това са 750 к.с. в кола 600 кг. Притискането от крилата позволява да се поддържа скорост в завоите която другите коли няма как да поддържат защото ще излетят от пистата. Много си вярвате ей
  • #28
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За рекорда - и верно ли си мислиш, че болид от F1 няма да бие времето ? Ферарито на Шумахер с V10-така постави рекорди в 9 от 15-те състезания за тогавашния сезон, които не са подобрени все още заради рестрикциите. Самият факт, че си мислиш, че тоя рекорд не е подобрен защото просто друг неможе да направи такова нещо е смешен сеш се ?Явно си живееш, за да четеш някъде някви глупости. То и ланча делта S4 набира от 0-100 за 1.8 сек. на макадан ама кво? Вземи карай малко коли тогава говори.
  • #27
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ще ти дам жокер, че титлите на пилотите с ферари са 15, а при конструкторите са 16. Ама нищо ти не се притеснявай, просто само доказа колко всъщност сте далече от знаещите в тая сфера. Добре е да четете и други неща освен форума на VW и статиите в Аутобилд.
  • #26
    11 rate up comment 3 rate down comment
    До yaroslav ( преди 10 години )
    Ти мойто момче, тва в Wiki-то го прочете нали ? Почети на други езици за първите години на F1, защото в wiki-то всеки си драска каквото иска.За поршето чесно казано хич не ме вълнува тая забутана марка. Както Фиат убиха спортния дух и идентичноста на Ланча, така VW убиха идентичноста и духа на порше. В момента порше е поредната марка с повечко кожени елементи в интериора НИЩО повече. Дори марка, като Нисан без особенни претенции навсякъде прави по-добри продукти.Тъжно ама тва е модерния свят.
  • #25
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Неук ( преди 10 години )
    Във връзка със снощния филм Лауда взима 22 километровия вариант на зеления ад за 6.58 мин със средна скорост 196 км/ч през 1975 с болид с около 500 - 550 к.с. Съотношението на болида е 1.2 кг на 1 к.с. Наистина се съмнявам, че е възможно SCG -003 с мощност 530 к.с. и теоретично 1350 кг да е феноменално бърз и е направо невероятно да е постигнала такъв резултат.