IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов рекордьор на Нюрбургринг

SCG 003 премина през Северната дъга за 6:42 минути

Нов рекордьор на Нюрбургринг

Нов рекорд за най-бърза обиколка на германската писта Нюрбургринг постави Scuderia Cameron Glickenhaus, става ясно от съобщение на компанията в Instagram.
Нов рекордьор на Нюрбургринг
SCG 003 Stradale

Суперболидът SCG 003, който е третата кола на компанията, е преминал през Северната дъга за 6:42 минутни. Информацията е ограничена, като от съобщението става ясно, че при поставянето на рекорда моделът е бил натоварен с баласт за допълнителна тежест, а двигателят е бил с ограничена мощност. Никъде обаче не се пояснява дали постижението е поставено с шосейната - SCG 003S (Stradale), или с пистовата версия - SCG 003C (Competizione).

От Scuderia Cameron Glickenhaus обаче споделят, че очакват SCG 003S да закова време от около 6:30 минути с шосейни гуми.
Нов рекордьор на Нюрбургринг
SCG 003 Competizione

Дали това ще се сучи предстои да разберем. Със сигурност обаче предстои интересно състезание за най-бързата обиколка на Нюрбургринг. Компанията Koenigsegg вече обяви намерението си да атакува трасето, също планирайки постижение от около 6:30 минути.

Автомобилът на Scuderia Cameron Glickenhaus разполага с карбонова конструкция и V6 двигател Honda, настроен да генерира 530 к.с. Състезателната версия на автомобила тежи едва 1350 кг.

Колкото до рекордите на Нюрбургринг, най-бързият до момента автомобил на трасето бе Radical SR8LM (6:48 мин), докато при серийните коли класацията оглавява Porsche 918 Spyder (6:57 мин), следвано от Nissan GT-R Nismo (7:08 мин).

Снимки: Scuderia Cameron Glickenhaus

0 от 500
  • #44
    0 rate up comment 3 rate down comment
    до тоя под мене ( преди 10 години )
    Не се обяснявай бе. Фиа направи всичко възможно, за да спре хегемонията на ферари, защото другите фенове на мерцедес и т.н. загубиха интерес. След това ФИАТ спря парите за 1-2 години и така. Сега отново се връщат на мястото, където винаги са били - на Върха!.Лошото е че в момента в Ф1 има 4-5 човека, които правят разликата. Където отидат те, този отбор обикновено печели.А за ферари Алонсо мн. добре го е казал - 2 пъти съм бил шампион с друг отбор, но отбора на ферари е на друго ниво.
  • #43
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нюрборгринг е под нивото на Ферари. Те се доказват във Формула 1. Обаче и там ядат бой. Може би и Формула 1 им е под нивото и вече ще се състезават само със себе си на Фиорано ;D;D;D
  • #42
    5 rate up comment 0 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    Пичаги,дайте не спорим за глупости.Уважавам Ферари.Успехите им никой не може да ги оспори.Никога.А и никой не иска да ги оспорва.Факт е,че рекорда на Нюрбургринг се държи от Порше 956.И все още не е подобрен.Каквото искате това пишете и плюйте,все тая,рекорда си стои.Който иска да подобрява знае къде е пистата.Много са пробвали,никой не е успял.Точка по въпроса.
  • #41
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хах тука още има хора, които сравняват Троше с Ферари. Пълно безхаберие цари сред феновете на немския кУрник.
  • #40
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    къв китаец те гони бе? Те промениха правилата в Ф1, за да спрат хегемонията на ферари и Шумахер ти говориш тука глупости.И потърси клипа и статиите за засечената Лаферари XX - 6:35 . Като почнете да се обяснявате, като госпожици ставате още по смешни. То бива да сте комплексирани фенчета на ВАГ, ама тва вашето е извънземна простотия.Що не ми лафите пак за Ф1, колко титли били ? Книжни плъхове, четат ми Wiki и се прават на разбирачи. Карайте порше и ферари и пак ми говорете. Ферари е върха!
  • #39
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Рамбо ( преди 10 години )
    Човекът под мен го каза най-точно. Ферари просто не им стиска. А за нагласени резултати въобще не може да се говори-никой не е забранил на ferrari,на porsche или на mclaren да имат поддържащ екип от механици на фирмата по време на тестовете.
  • #38
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ей такива като тези под мен са ми най-смешни. Един китаец ги разправяше същите. В Китай някой монаси можели да скачат от място на по 5-6 метра. Това се постигало с медитация и цял живот тренировки. Добре де викам що не отидат да се пробват на висок скок? Рекорда е 2,45м. те с тия 5-6 метра направо ще убият рибата и дори ще начупят рекордите в овчарския скок, ще ги запишат в рекордите на гинес, ще изкарат милиони от диамантената лига, ще се окичат с медалии, пари и слава и най-вече ще донесат милиони последователи на религията си. Китаеца ми вика: Е те могат, но нарочно не го показват и не ходят по състезания! Та и това с Ферарито ми звучи по същия начин. Могат, но не го правели, защото не били дребни душици, но издребняха на дребно във Ф1 срещу Рет Бул а сега и срещу Мерцедес. Запомнете, който го може го демонстрира, който не може, само приказва и разтяга лукуми да си прави евтина реклама.
  • #37
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не дават лаферарито, защото по света има толкова нагласени тестове, че не е истина. Да не говорим, че подобни автомобили от ферари ги дават след специален глокс, за да гарантират най-доброто изживяване на клиентите си и възможността им да използват колата до краен предел. За това тази марка е велика, защото тя не присъства на махленски сбирки, където *** на 18 се е качил в ново ферари и се дърпа с други *** - нито може да кара, нито нищо ама я "тествал". смешковци.
  • #36
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само не лайтте много, а проверете laferari FXX с какво време са го засекли на Нюрбургринг. Знам, че ще почнете с Ама то такова па онакова. От ферари просто неискат да се занимават с дребни душици и псевдоразбирачи. Дори старата върховна версия на Енцо дава по-добро време от 918, а ферарито е много по-старо. Да не мислите, че немогат да му сложат мигачи и заглушители на ауспусите? Могат ама неискат всеки 2ри лепилар да им кара колите и да си мисли, че ги тества, затова не дават и Лаферарито още.
  • #35
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Поредния Франкенщайн. Двигател от незнам си коя фирма, трансмисия от незнам си коя, шаси от еди си кой модел на трета марка... А най интересното е че автомобила бил 1350 кила с 530к.с., обаче за рекорда били сложили допълнителни тежести за баласт, демек може и 1500 кила да е станала а може и повече, на всичкото отгоре, двигателя бил с намалена мощност вероятно на 430к.с. и счупил всички рекорди!! "разбира се неофициално и предполагам така ще си и остане"