IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов рекордьор на Нюрбургринг

SCG 003 премина през Северната дъга за 6:42 минути

Нов рекордьор на Нюрбургринг

Нов рекорд за най-бърза обиколка на германската писта Нюрбургринг постави Scuderia Cameron Glickenhaus, става ясно от съобщение на компанията в Instagram.
Нов рекордьор на Нюрбургринг
SCG 003 Stradale

Суперболидът SCG 003, който е третата кола на компанията, е преминал през Северната дъга за 6:42 минутни. Информацията е ограничена, като от съобщението става ясно, че при поставянето на рекорда моделът е бил натоварен с баласт за допълнителна тежест, а двигателят е бил с ограничена мощност. Никъде обаче не се пояснява дали постижението е поставено с шосейната - SCG 003S (Stradale), или с пистовата версия - SCG 003C (Competizione).

От Scuderia Cameron Glickenhaus обаче споделят, че очакват SCG 003S да закова време от около 6:30 минути с шосейни гуми.
Нов рекордьор на Нюрбургринг
SCG 003 Competizione

Дали това ще се сучи предстои да разберем. Със сигурност обаче предстои интересно състезание за най-бързата обиколка на Нюрбургринг. Компанията Koenigsegg вече обяви намерението си да атакува трасето, също планирайки постижение от около 6:30 минути.

Автомобилът на Scuderia Cameron Glickenhaus разполага с карбонова конструкция и V6 двигател Honda, настроен да генерира 530 к.с. Състезателната версия на автомобила тежи едва 1350 кг.

Колкото до рекордите на Нюрбургринг, най-бързият до момента автомобил на трасето бе Radical SR8LM (6:48 мин), докато при серийните коли класацията оглавява Porsche 918 Spyder (6:57 мин), следвано от Nissan GT-R Nismo (7:08 мин).

Снимки: Scuderia Cameron Glickenhaus

0 от 500
  • #24
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Неук ( преди 10 години )
    6.42 за обиколка означава средна скорост от 184.5 км/ч. Колата, чиято аеродинамика е сходна с тази на болид от Ф1, според Гликенхаус, няма мощност да постигне подобна средна скорост. На правата преди "зоологическата градина" трябва да развие над 340, за да успее, но дори декларираната максимална скорост е 320 -325 км/ч. Масата на колата е огромна, за да може да кара през въртележките на шлайфето без нестабилност. Освен това всеки е виждал как изглежда 956 и какво съотношение мощност тегло има.
  • #23
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    От 32 години няма кой да го бие единствено защото регулациите вече не са такива. А 84-та конглокенцията в С1 клас е била само една Lancia LC2.
  • #22
    5 rate up comment 5 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    И през 1983 г. Щефан Белоф по време на квалификациите прави сегашния рекорд на пистата.От 32 години няма кой да го бие рекорда на Нюрбургринг.Нито кола от Формула 1,нито друга някоя кола дори не се доближава до 6:11:13 мин. и то на цялата Северна дъга-20832 метра.
  • #21
    12 rate up comment 4 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    "Как ти звучи 16 титли при конструкторите за ферари в F1"Ясно колко се интересуваш от състезателни коли.Ферари има 15 титли във Формула 1,а не 16,както ти се иска.Което разбира се не омаловажава историята и успехите на Ферари.Дори напротив,затвърждава ги.Ферари е легендарна марка и ще си остане такава.Никой не го отрича,няма и как.Ама не бъдете слепци.А Порше 956 не е създадена за Ринга.Това е състезателна кола от бившата Група С на ФИА.И са участвали на състезанието 1000 км.Нюрбургринг...
  • #20
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Aз пък счупих рекорда на Ринга с колело ама неофииално. При това с 2 щайги домати отзад и при насрещен вятър. Догодина мисля да се пробвам официално без доматите.
  • #19
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Как ти звучи 16 титли при конструкторите за ферари в F1 - най-високото ниво на автомобилните спортове? И ги сравняваш с порше? В спорт, в който само мерцедес фигурира с някакво по-сериозно значение от немските марки? За това пък италианските са хегемони там? И един въпрос-Вие, като пишете тези коментари дали имате някаква връзка с централния?Въпроса е реторичен не отговаряйте. Ясно е защо харесвате немските кошници - просто до там ви стига акъла. От къде бедняци, като вас ще купят италианско?
  • #18
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Къв абсолютен рекорд, само *** би правил автомобил за Нюрбургринг само. Сравнено с успехите на ферари са нищо. И да ферари ще определя правилата, при които ще продава, защото може да си го позволи и така запазва своята идентичност. Затова има избор м/у няколко цвята, а не да си поръчаш розово ферари с плюшен салон например. А порше какво е? С какво е по-различна марката от Нисан например? Мурано или Кайен? 350Z или Бокстер? 911 или GTR? Просто поредната марка на пазара. Ферари е класа!
  • #17
    16 rate up comment 8 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    "Тя тая марка ... не ми я бройте за спортна"Хехехе,баш па Порше да не са спортна марка.Леко несериозно звучи.С тези 16 победи на 24 часа Льо Ман,с три титли във Формула 1,с две победи на Дакар,с още маса победи на каквито искаш състезания,които сигурно не си и чувал и викаш Порше изобщо не са спортни коли,а???И за капак държат абсолютния рекорд на Нюрбургринг от далечната 1983.Порше 956 с време 6:11:13 минути на 20832 метра писта.И Порше ако не са спортни,кои са тогава???
  • #16
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Рамбо ( преди 10 години )
    Смешното при ферари е че даваш 1 000 000 евро за кола и накрая си заплашен от санкции ако дадеш на някое автомобилно предаване да изпита възможностите на колата ти в сравнение с два други супер автомобила. Да не говорим че жабарите взеха 458 италия-та на deadmau5 защото пребоядисал колата и сложил стикери на някаква котка.
  • #15
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Те сами от порше казаха, че се опитват да направят конкYрент на италията, която е на доста години, те тия тука с дебелите тикви и комплекси обясняват, че ферари били смешни?Ми като са смешни защо любимците ви искат да се сравняват с тях? И да се опитват да изкарат някъв конглокент на стар модел на ферари? Ама то защо ли и аз търся логика в идиотските коменари на пропадналите немски фенчета. ПФфф загуба на време е айде написано е вече.