IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen показа 2,0-литров дизел с 272 к.с.

Агрегатът разчита на електрическо турбо и ще се съчетава с 10-степенен автоматик

Volkswagen показа 2,0-литров дизел с 272 к.с.

Volkswagen е готов с новаторски дизелов двигател с обем 2,0 литра и мощност от 272 к.с., който демонстрира на техническа презентация в централата си във Волфсбург, Германия.
Volkswagen показа 2,0-литров дизел с 272 к.с.
Новият 2,0-литров TDI с електрически турбокомпресор. Снимка: Volkswagen

Агрегатът един от основните продукти, чрез които Volkswagen ще трябва да отговори на новите екологични норми в Европа, които влизат в сила през 2020 г. Той е по-мощен от совите аналози, но и същевременно и по-икономичен.

Новият мотор е създаден на базата на двигателя EA288, който е широко използван в гамата на производителя. Сравнен с 2,0-литровия дизел с мощност 240 к.с., който дебютира с осмото поколение Passat, новият агрегат генерира с 14% по-висока мощност, като в същото време е с 14% по-икономичен.

Това е било възможно благодарение на двустепенна електрическа турбина, както и на новоразработена система за променливо газоразпределение и по-прецизни пиезо инжектори, работещи при налагане от 2500 бара.

Агрегатът генерира мощност от 272 к.с., което е 10 к.с. повече от 3.0-литровия дизелов V6 мотор, предлаган за новия Touareg.

Към момента няма информация за максималния въртящ момент на мотора, но от Volkswagen все пак поясняват, че той е малко по-висок от този, който развива 2,0-литровия дизел с 240 к.с. - 500 Нм.

Новият мотор с електрическа турбина ще се поставя на по-високо позиционираните модели на марката, включително на продуктовата версия на концептуалния кросовър Cross Blue.

На същата презентация във Волфсбург производителят разкри подробности и за новата си 10-степенна автоматична трансмисия. Тя трябва да влезе в серийно производство през 2016 г., като е базирана на настоящата DSG трансмисия с 6 предавки.

Новата трансмисия с кодово име DQ511 също ще бъде решаваща за постигането на по-нисък разход на гориво. Тя има 10 степи и два съединителя, като може да бъде съчетана с двигатели с максимален въртящ момент до 550 Нм.

Новият 10-степенен DSG автоматик ще се поставя на редица двигатели, включително на новия 2,0-литров дизел с 272 к.с.

Тагове: dsg tdi
0 от 500
  • #10
    38 rate up comment 23 rate down comment
    FuckOffVW ( преди 9 години )
    Очакваме до месец усъвършенствана версия с 273,5 к.с. и 10,5 степенен автоматик.
  • #9
    49 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тея направиха и двигатела консуматив
  • #8
    33 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    до оня фен с 3тия коментар - Японците и назад да тичат швабчетата не могат да ги стигнат. Мислиш си че това е мега постижение май...я се поразтърси за Kawasaki H2R и пак ми говори за постижения > 998cc = 300bhp. Напомпан дизел...смешници...след това ще има пак нови дюзи, нова турбина...
  • #7
    35 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    не мога да си представя как този двигател ще си изкара 150 000 км гаранция когато е толкова напомпанили ще сменят турбина с агнренажния ремък
  • #6
    42 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Недостижими в резервните части и в проблемите.
  • #5
    53 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ...недостижими в лъжите и производството на скапани неща. Характеристиката на хартия е докарват, но на пътя никакви ги няма. Те дизелите им със 143 магарета и същата кубатура, пукат глави, прегряват, кривят ги и горят масло, като за световно, а този форсирания мотор си представям каква трагедия ще е. Сигурно на него няма да му се сменя изобщо маслото. Направо се хвърля мотора и се слага нов на всеки 20 000 км.
  • #4
    23 rate up comment 35 rate down comment
    Илиянски ( преди 9 години )
    Това е невероятно постижение. Колко бързо само напредват технологиите при ДВГ.
  • #3
    27 rate up comment 55 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Отново най-Големите! Безапелационни! Японците са в калта... отново Респект!
  • #2
    37 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В какво :)
  • #1
    24 rate up comment 53 rate down comment
    Das Auto ( преди 9 години )
    Недостижими !