IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen показа 2,0-литров дизел с 272 к.с.

Агрегатът разчита на електрическо турбо и ще се съчетава с 10-степенен автоматик

Volkswagen показа 2,0-литров дизел с 272 к.с.

Volkswagen е готов с новаторски дизелов двигател с обем 2,0 литра и мощност от 272 к.с., който демонстрира на техническа презентация в централата си във Волфсбург, Германия.
Volkswagen показа 2,0-литров дизел с 272 к.с.
Новият 2,0-литров TDI с електрически турбокомпресор. Снимка: Volkswagen

Агрегатът един от основните продукти, чрез които Volkswagen ще трябва да отговори на новите екологични норми в Европа, които влизат в сила през 2020 г. Той е по-мощен от совите аналози, но и същевременно и по-икономичен.

Новият мотор е създаден на базата на двигателя EA288, който е широко използван в гамата на производителя. Сравнен с 2,0-литровия дизел с мощност 240 к.с., който дебютира с осмото поколение Passat, новият агрегат генерира с 14% по-висока мощност, като в същото време е с 14% по-икономичен.

Това е било възможно благодарение на двустепенна електрическа турбина, както и на новоразработена система за променливо газоразпределение и по-прецизни пиезо инжектори, работещи при налагане от 2500 бара.

Агрегатът генерира мощност от 272 к.с., което е 10 к.с. повече от 3.0-литровия дизелов V6 мотор, предлаган за новия Touareg.

Към момента няма информация за максималния въртящ момент на мотора, но от Volkswagen все пак поясняват, че той е малко по-висок от този, който развива 2,0-литровия дизел с 240 к.с. - 500 Нм.

Новият мотор с електрическа турбина ще се поставя на по-високо позиционираните модели на марката, включително на продуктовата версия на концептуалния кросовър Cross Blue.

На същата презентация във Волфсбург производителят разкри подробности и за новата си 10-степенна автоматична трансмисия. Тя трябва да влезе в серийно производство през 2016 г., като е базирана на настоящата DSG трансмисия с 6 предавки.

Новата трансмисия с кодово име DQ511 също ще бъде решаваща за постигането на по-нисък разход на гориво. Тя има 10 степи и два съединителя, като може да бъде съчетана с двигатели с максимален въртящ момент до 550 Нм.

Новият 10-степенен DSG автоматик ще се поставя на редица двигатели, включително на новия 2,0-литров дизел с 272 к.с.

Тагове: dsg tdi
0 от 500
  • #20
    25 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    *** инженерния гений веднага разнищи двигатвля още като видя снимката разбра колко ще върви, къде ще се счупи и колко ще издържи. Генералните извофи вече са направни, все пак българина има огромен технически опит от производство на двигатели трансмисии, машини и автомобили. Тука всеки може и знае по-добре от всички останали, нищо че има само 5 лв в скъсаният си джоб.
  • #19
    21 rate up comment 12 rate down comment
    нововнос ( преди 9 години )
    Ето това вече ще са истински подвижни бомби, вероятно много клиенти ще имат от близкия изток.Като се развъртят тея турбини, като се нагнетят тея бутала и експлозията ще е с еквивалент на минимум 1 кг TNT. Тези нещастници 1 мотор 140 коня не могат да направят да изкара повече от 80 хиляди км, тръгнали спортни нафтови таралясници да правят. Бива бива розово-швабско-вагенска наглост но това вече е направо гротескно!
  • #18
    23 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    нямат толкова сервизи, че да поддържат и този двигател :)
  • #17
    25 rate up comment 10 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    "Двустепенна турбина, 2500 бара,.. ле ле, японците ще клепат на парцали! "Те японците я рапортуваха тая система още преди година и половина: Jun 26, 2013 KARIYA (Japan) - Global automotive supplier DENSO Corporation has developed a new diesel common rail (DCR) fuel injection system with the world's highest* injection pressure of 2,500 bar.http://***.globaldenso.com/en/newsreleases/130626-01.htmlДали ВАГ не са я "щипнали" от там?
  • #16
    30 rate up comment 14 rate down comment
    разочарован от VW ( преди 9 години )
    Продължителен тест на VW Touran 2.0 TDI: моят дом бе сервизътилиПродължителен тест: VW Passat 2.0 TDI - вечният пациентНяма какво повече да говорим за хубавите дизели на марката. Някой по-долу предложи, че няма да издържи 100 000 км. Моля!? 10 000 ако издържи ще е нещо велико. Те моторите им за 100 000 без сериозен проблем мечтаят, но мечтите им не се сбъдват все още. Те маломощните им версии не излизат от сервиза, а какво остава за напомпаните.
  • #15
    33 rate up comment 14 rate down comment
    а7 ( преди 9 години )
    Този двигател е малко вероятно да издържи повече от 100000км без основен ремонт. А иначе не е проблем от 2.0 дти да извадят и 400к.с. ама няма да издържи и 5000км.
  • #14
    35 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Докато японците предлагат супер-модерни високи технологии германците залагат на форсиране на дизела-технология от по-миналия век!!!! Кой каквото може.
  • #13
    17 rate up comment 36 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Volkswagen AG- Best of the Best!
  • #12
    20 rate up comment 38 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Двустепенна турбина, 2500 бара,.. ле ле, японците ще клепат на парцали! Нямат и теоритичен шанс. Ако успеят да откраднат нещо от германчетата и те могат да направят такова бижу ,.. някъде към 2020,.. муха, ха, ха..... нещастници!
  • #11
    21 rate up comment 43 rate down comment
    Духайсупата ( преди 9 години )
    Покажете на жабарите, покажете на франсетата, покажете на албионците, покажете на жълтурите, какво е ТЕХНОЛОГИЯ за дизел!