IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen показа 2,0-литров дизел с 272 к.с.

Агрегатът разчита на електрическо турбо и ще се съчетава с 10-степенен автоматик

Volkswagen показа 2,0-литров дизел с 272 к.с.

Volkswagen е готов с новаторски дизелов двигател с обем 2,0 литра и мощност от 272 к.с., който демонстрира на техническа презентация в централата си във Волфсбург, Германия.
Volkswagen показа 2,0-литров дизел с 272 к.с.
Новият 2,0-литров TDI с електрически турбокомпресор. Снимка: Volkswagen

Агрегатът един от основните продукти, чрез които Volkswagen ще трябва да отговори на новите екологични норми в Европа, които влизат в сила през 2020 г. Той е по-мощен от совите аналози, но и същевременно и по-икономичен.

Новият мотор е създаден на базата на двигателя EA288, който е широко използван в гамата на производителя. Сравнен с 2,0-литровия дизел с мощност 240 к.с., който дебютира с осмото поколение Passat, новият агрегат генерира с 14% по-висока мощност, като в същото време е с 14% по-икономичен.

Това е било възможно благодарение на двустепенна електрическа турбина, както и на новоразработена система за променливо газоразпределение и по-прецизни пиезо инжектори, работещи при налагане от 2500 бара.

Агрегатът генерира мощност от 272 к.с., което е 10 к.с. повече от 3.0-литровия дизелов V6 мотор, предлаган за новия Touareg.

Към момента няма информация за максималния въртящ момент на мотора, но от Volkswagen все пак поясняват, че той е малко по-висок от този, който развива 2,0-литровия дизел с 240 к.с. - 500 Нм.

Новият мотор с електрическа турбина ще се поставя на по-високо позиционираните модели на марката, включително на продуктовата версия на концептуалния кросовър Cross Blue.

На същата презентация във Волфсбург производителят разкри подробности и за новата си 10-степенна автоматична трансмисия. Тя трябва да влезе в серийно производство през 2016 г., като е базирана на настоящата DSG трансмисия с 6 предавки.

Новата трансмисия с кодово име DQ511 също ще бъде решаваща за постигането на по-нисък разход на гориво. Тя има 10 степи и два съединителя, като може да бъде съчетана с двигатели с максимален въртящ момент до 550 Нм.

Новият 10-степенен DSG автоматик ще се поставя на редица двигатели, включително на новия 2,0-литров дизел с 272 к.с.

Тагове: dsg tdi
0 от 500
  • #30
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    зел си някой икономичен дизел 140кс. прави му тунинг на 180кс.- ако не той някой преди него го е правил. И го кара като за 200кс. сипва неква нафта *** - че е по евтина. сипва масло за 5лв литъра и накрая германците са му виновни. ай сиктир.
  • #29
    13 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    дрянов кара 530д с 8-степенен автоматик. Изобщо не ме интересува колко плюят българите - ВАГ е на път да стане най-голяма авто-фирма в света и това не става с ***. в момента 55% от българите тачат Тодор Живков, а преди 89та 76% го мразеха - тези ли да слушам??. така че ти си избери в стадото ли си или не. много е просто.
  • #28
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    drianov, ясно си личи, че си седнал на голям дрян и си мислиш, че виждаш света от високо. Не е нужно някой да си е купувал кола с този двигател, а е съвсем нормално да прочете някой и друг тест, за да разбере, че е пълен ***. При това забележи, че няма други автомобили с подобен резултат и толкова много оплювани. Ти обаче си взел същата кола и двигател нови и искаш да ни убедиш, че тези от АБ не саправи. Обърни се към тях и им кажи, че лъжат!
  • #27
    9 rate up comment 8 rate down comment
    drianov ( преди 9 години )
    Ясно си личи че повечето коментари сана един и същи човек който си е напатил със 140 коня дизела на VW. Пише мнения, цъка минуси и плюсове и какво - ще промени истината, а имнно че се е прецакал и си е взел тотално амортизирана кола която е започнала да му се троши. Съмява се да има БГ собственици които да са си купили нова кола с въпросния мотор и да са толкова недоволни!
  • #26
    19 rate up comment 11 rate down comment
    до бавареца ( преди 9 години )
    Имало е защо да го хвалят тоя 177 коня D-Cat мотор. Моят е вече на 200 хиляди и не е видял ден жалене. Единственото което е сменявано по мотора са ремъци и масло... Сам си прави изводите.
  • #25
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В порше вече точа балтиите за печелившите,закупили кола с този мотор.
  • #24
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    на хартия изглежда много добре - висока мощност, висок въртящ момент, ниска консумация, нови технологии. Само времето ще покаже колко е надежден.
  • #23
    11 rate up comment 15 rate down comment
    до: бавареца ( преди 9 години )
    какви 500 000 км ве ей! ти луд ли си или да! четеш ли продължителният тест на придворното им списание АудиБилд или не? прочете ли Продължителен тест на VW Touran 2.0 TDI: моят дом бе сервизътилиПродължителен тест: VW Passat 2.0 TDI - вечният пациентили просто така си мечтаеш за някакви си много хил.км.? вземи чети преди да пишеш простотии! а кой се е насрал се вижда в статиите по-горе. когато прочетеш подобни неща, дори и за най-лошата и скапана марка ела ми се обади или тук пиши!
  • #22
    15 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Що ли,щото оризарите не могат да направят свестен двигател с някои изключения,по важното е защо не се ожениха за Мазда и Хонда,а относно двигатели ,трудно ще настигнете немци,американци,англичани и италианци-просто нямат шанс оризарите.
  • #21
    30 rate up comment 12 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    едно време тойота като пуснаха Авенсис със 177кс и се насрахте да ги хвалите. сега германците пускат 272к.с. и се насрахте да плюете. най-вероятно сте си патили от някой германска дизелова кошница на 500 000 км и още не може да им го простите.