IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi обнови семейството А6

Моделите получиха нови светлини, двигатели и трансмисии

Audi обнови семейството А6

Компанията Audi представи обновеното семейство А6, в което освен седна и комби влизат спортните модификации S и RS, както и всъдеходната версия аllroad. Всички те са получили нови двигатели и трансмисии, модернизирана мултимедийна система и напълно светодиодни матрични главни светлини.
Audi обнови семейството А6
Както и при фейслифта хечбека А7, версиите на седана А6 с предно предаване вече ще разчитат на 7-степенна роботизирана трансмисия S tronic с два съединителя, която заменя вариатора Multitronic. Другите скоростни кутии са 8-степенен автомат, достъпен само за най-мощния дизел, и 6-степенна механична за базовите модели. Модификациите със задвижване quattro и мощност над 272 к.с. ще могат да бъдат оборудвани със спортен заден диференциал.

В моторната гама на семейството А6 влизат 3 бензинови и 5 дизелови двигателя, като всеки един от тях отговаря на екологичната норма Euro6. Средно нивото на вредни емисии СО2 при агрегатите е намаляло с 22%, като две от най-икономичните модификации се предлагат под името ultra. Едната е с TFSI мотор с обем 1.8 литра и харчи 5.7 л/100 км, а втората е с 2.0-литров дизел (150 к.с.) и предлага разход от 4.2 л/100 км. Двете версии ultra са за модификациите А6 и А6 Avant, като се предлагат с новата трансмисия S tronic.

Обновеният А6 ще се предлага още с 3.0-литров дизелов V6, развиващ 218 к.с. и 272 к.с., както и с би-турбо версия на същия мотор с мощност 320 к.с. Най-мощният дизел също е 3.0-литров V6 - 326 к.с, като за кратък период от време той може да развие 346 к.с.

Модификациите Audi S6 и S6 Avant ще бъдат достъпни с 4.0 TFSI би-турбо V8 двигател, с който седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.4 секунди, а комбито с 0.2 секунди по-бавно. Версията RS6 Avant изкарва 560 к.с. от своя 4.0 TFSI мотор, като ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди и развива максимална скорост от 305 км/ч. И двете машини -  S6 и RS 6, са оборудвани със системата quattro.

От Audi обявиха, че цените на модела в Германия ще стартират от 38 400 евро за версията A6 1.8 TFSI. Комбито със същия мотор струва 40 900 евро, докато A6 allroad quattro с 3.0 TDI мотор тръгва от 56 650 евро. Модификацията S6 стартира от 75 400 евро, докато топ версията - RS6 Avant, започва от 108 900.

Снимки: Audi

0 от 500
  • #46
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Болните мозъци пак почнаха да се изказват за неща дето не разбират.Евтини Хибриди, горивни клетки, колко им е пазарният дял, немците правят коли за хора с пари, за хора, които могат да оценят динамиката и удоволствието да управляваш автомобила, немците не се стремят към ефтини коли с ефтини пластмаси и безспирни сплотявания на клиентите в сервизите.Затова и около 80% от пазара на спортни и луксозни коли се пада на тях.Но това няма как да се осъзнае от повечето хора пишещи тук
  • #45
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако някой му харесва да плаща по 5-10к лева поддръжка на година ще си кара А6, на друг може да му харесва тия пари да ги даде, за да отиде на хавайте със семейството и да кара тойота примерно или хюндай, въпрос на приоритети и вкус. Аз няма да карам Ауди, защото неискам да плащам толкова за автомобил, друг го кефи да живее за колата - еми взима си нещо в което ще си хвърля всички пари. Сипете си по една ракия и не се напъвайте толкова.
  • #44
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пичове не ви ли омръзват едни и същи спорове? Неможели всеки да кара каквото му харесва без някой да му опява колко бил глупав, че кара еди какво си ? Аз не съм фен на ауди, ама въобще - пълни са с дефекти да различните им модели с различни, обаче това не ги прави по-лоши от останалите. Като ме кефи А6 ще си купя А6 и ще си плащам за кефа, като ме кефи Алфа ще си купя алфа и пак ще плащам, като ме кефи лексъс, бмв, мерц пак същото. Кеф цена няма.
  • #43
    3 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Kak da si nameriat miasto pri zakonodatelite na avtomobilnite tehnologii - iaponcite , kato germancite o6te ne sa izkopirali syvremennite tehnologii ot iaponcite. Zatova ednite praviat hibridi i avtomobili s gorivni kletki,a drugite stari tehnologii - dizeli.
  • #42
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Nev ( преди 9 години )
    Ми не е чак толкова лошо, като изключим изтъркания, и до болка познат дизайн! Това което не мога да си обясня, е какво чакат от Ауди още и кога ще спрат да развиват пушещи дизели и коледни светлинки, а не си намерят място сред съвременните технологии на хибриди, елктрички, Н2 горивни клетки и.т.н.!
  • #41
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Germanski premium mi zwu4i kato Bojinov v golqm otbor-iska im se,ama NE STAWA :)
  • #40
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да смея ли да попитам кое е предница и кое е задница на тая кола ?! те са лееееко еднакво грозни...
  • #39
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    доше галоше немците предлагат лазерни фарове а оризарите още са със н4 браво на ауди за пореден път доказаха класата си оризарите да се учат
  • #38
    10 rate up comment 5 rate down comment
    VAYK ( преди 9 години )
    Много яка машина - до изтичане на гаранцията :)
  • #37
    12 rate up comment 11 rate down comment
    нововнос ( преди 9 години )
    Скъп но некачествен и трошлив немски дизелов барутник!