IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault си върна титлата на Нюрбургринг

Моделът Mégane R.S. 275 Trophy-R записа време от 7:54.36 мин. (Видео)

Renault си върна титлата на Нюрбургринг

Френската компания Renault си върна титлата "Най-бърз сериен автомобил с предно предаване на Нюрбургринг". Моделът й Mégane R.S. 275 Trophy-R записа време под 8 минути и подобри постижението на Seat Leon Cupra 280.
Renault си върна титлата на Нюрбургринг
Снимка: Renault

От официалното съобщение на Renault става ясно, че най-екстремната версия на Mégane R.S. е успяла да премине през 21-километровата отсечка на пистата за 7:54.36 мин. Времето на Seat Leon Cupra 280, с което испанката машина разби постижението на Renault от 2011 година, бе 7:58.4 мин.

Новият Mégane R.S. 275 Trophy-R е сериен модел, който обаче е разработен за пистово използване. Колата има две места, серийна клетка за безопасност и ще бъде произведена в серия от 250 автомобила. В базовото оборудване на модела не са включени обичайни екстри като климатик и радио. Те се предлагат в допълнителното оборудване, като целта е постигане на възможно най-ниско общо тегло.

Само премахването на задните седалки, например, спестява на колата 42 килограма. А с всички мерки за олекотяване, сред които е и поставянето на литиево-йонен акумулатор, общото тегло е редуцирано с близо 100 кг. в сравнение с познатия Mégane R.S. 275.

Новият Mégane R.S. 275 Trophy-R разполага също така с нова изпускателна система Akrapovic, Cup шаси, амортисьори Öhlins Road&Track, диференциал с ограничено приплъзване, гуми Michelin Pilot Sport Cup 2 и по-мощна спирачна система. Мощността на двигателя е 275 к.с., а максималният въртящ момент - 360 Нм.

Моделът ще бъде предложен на 15 селектирани пазара. Цените предстои да бъдат съобщени.

 


Още по темата:

Renault си върна на Seat, но на Bedford Autodrome

0 от 500
  • #47
    4 rate up comment 9 rate down comment
    олекотител ( преди 10 години )
    като са взели да махат седалки, навигации, уредби и т.н. да бяха махнали и ***.ката на капака - поне 1 кило тежи като я гледам!ахахахах
  • #46
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DARK ( преди 10 години )
    d0 ha ha А ти знаеш ли че на резачките им страда обикновенно последните предавки 5-та 6-та а не 1-ва и 2-ра? Няма как да знаеш отделно РК4 е една от най здравите трансмисии поради простият факт че е дизайната за микробуси до 3.5 тона ;)
  • #45
    10 rate up comment 4 rate down comment
    ХОНДА DU-HAI ( преди 10 години )
    РЕНДАКА ЦЕПИ ЯКО!БРАВО...N-1
  • #44
    4 rate up comment 11 rate down comment
    d0 ha ha ( преди 10 години )
    Знаеш ли че на тази резачека след всяка гонка и сменят 1 и 2 предавка ;)
  • #43
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ей за това ги правят тези коли, да има закачка с хеновете и когато си купят ново Клио или Поло да си мислят, малии, и аз карам сапунерка от фирмата, произвела оная ризачка от Нюрбургринг. ;) А чичо Ханс и чичо Пиер потриват доволно ръце, че са измъкнали 15 иляди ойро за поредната колица с наелончета. Бизнес, нищо лично.
  • #42
    2 rate up comment 14 rate down comment
    ha ha ( преди 10 години )
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/21357-oshte-edin-nenormalen-golf-2/ето ви една истинска резачка, не тив рена, коли за гинеколози, с тази емблема отпред
  • #41
    11 rate up comment 3 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    Абе карайте си голфовете,сеатите и кийте. Да дъни чалгия от тях да не може да завива и да сте номер 1 на село :Д
  • #40
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако беше се разчел малко щеше да видиш че това може да се поръча към трофи 275 (нещата които съм изброил)
  • #39
    6 rate up comment 13 rate down comment
    До долния ( преди 10 години )
    Те му говорят, че НЕ е серийно а само в 250бр(щото сервиза няма да им насмогне ако са повече), а тоя пак си мисли за "серийни коли"!! Боже прибери си версиите!
  • #38
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хората са го написа ли колата е създадена за писта там не ти трябва да дъни музика и да ти е хладно. Само ако бяхте се поинтересували щеше да ви е ясно проверете michelin pilotsport cup 2 как варират цените 4 точкови колани, ролкейдж изпускателна състема, регулируемо окачване olins от гупа N4 спортни седалки спарко не тип Илиенци. Само се замислите колко серийни коли предлагат това. Защото с този автомобил ще си направиш кефа и ще получиш нещо доста близо до спортен автомобил.