IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Във Volkswagen искат по-честа смяна на моделите

Вместо през 7 години, както е сега, поколенията да се сменят през период от 5 години

Във Volkswagen искат по-честа смяна на моделите

Във Volkswagen искат по-честа смяна на моделитеГлавният изпълнителен директор на Volkswagen Group of America Майкъл Хорн заяви пред Bloomberg, че иска да редуцира времето за пускане на нови модели. Вместо през 7 години, както е сега, автомобилите да сменят поколенията си през период от 5 години.

"По-честата смяна на поколенията на нашите автомобили ще ни позволи да предлагаме на клиентите по-актуален дизайн и най-новите си технологии. А това със сигурност ще помогне за увеличаване на продажбите", заяви Хорн в интервю за икономическата агенция.

Планът на Майкъл Хорн предвижда моделите на Volkswagen да сменят поколенията си през период от 5 години, а фейслифт да бъде правен след третата година от пазарната им премиера.

Към момента планът все още е получил одобрението от борда на директорите на компанията. Ако все пак това стане, решението ще влезе в сила най-рано през 2017 г.

Снимка: Ройтерс
 

0 от 500
  • #10
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    От колко години викаш ? Двигателя на BRZ стар ли е? Хибридите, които продават стари ли са? Дизелите им не са мръднали за 14 години? Все тая, тук не говорим дори за инжинеринга, а за методология, която скъсява целия процес. Точното име не го помня,а само принципът му, който естественно не е 1 страница.
  • #9
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Напротив аз предпочитам Европейското, естественно не от ВАГ, но просто неможе да им се отрече, че щом са влезнали в учебниците от Тойта, то те са най-добрите и резултатите им го показват, а дали ми харесват на мен или на теб не е важно. мене като не ме кефи японското си карам европейско и тва е, какво има да ви доказвам във форумите? Тук нито може да се вкарат някакви научни модели и принципи, тъй като са предмет на по-дълги обяснения и дискусии. Явно от тук никой не е учил за модели на развитие
  • #8
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какква Тойота какви 3 г.? Ланд Крузър излезе 2003г. Новия модел 2010г. При джипа на Лексус същата работа, това прави 7 години. РАВ 4 също 7г. Корола 2001г. новия модел 2008г. пак 7г. Тойота АйГо модел 2006г. 2014г. още се продава същия модел това прави 8г.Ти фейслифтовете, за нов модел ли ги броиш? Вземи прегледай моделите, като лъжеш, само себе си лъжеш... ха ха в учебниците били влезли на 3г. нов модел вамдели ха ха. ***.
  • #7
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    То в Тойота за нов модел се брои всеки върнат в сервиза за отстраняване на дефект и като излезе вече е нов модел. И така до следващият месец. Тойота всеки месец вади нови модели, къде 2 милиона къде 3, вади ги от пътя и ги връща в сервизите.
  • #6
    10 rate up comment 11 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    И МОЛЯ ТЕ дай ми пример във връзка с изказването ти"Тойота изкарва нов модел заместник на миналият на всеки 3 години."
  • #5
    12 rate up comment 12 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    За VW за които твърдите, че само фаровете променяли факт е че в момента Polo V (взимаме класа на Yaris с който дадош пример), няма нито един от двигателите от Polo IV.Подобно е положението при всички модели.Така, че не ми говорете глупсти моля ви се.При Тойота в последните 10-15 г. всичко е маркетинг.
  • #4
    11 rate up comment 10 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Чел съм за принципите на TQM. Не знам дали това имаш в предвид. Не чета само autobild и не се приемам като последна инстанция. Но вие очевидно не познавате друго освен японското и не приемате фактите. А те са:Toyota Yaris I-6 год., II-6 (фейслифт само задни светлини), III до тук 3 г.Този модел от 1998 до сега се предлага в общи линии с хардуерно едни и същи двг. като добавиха хибрид.Corrola- 10-7g.,9-6г.,8-5г.С двигателите положението е идентично като с Yaris
  • #3
    15 rate up comment 9 rate down comment
    до autoenthusiast ( преди 11 години )
    Може и с facelift да е, но с много промени. А и прочети ако искаш за какво ти говоря, пък после да пишем а?Методите на работа на Тойота позволяват развитие на модел от 0 до завършен за 3 години. За повече инфо трябва сам да почетеш. Не става само с четене на списания, като autobild, трябва и акъл, за да се изказваш като последна инстанция.
  • #2
    9 rate up comment 12 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Кои модели Тойота ги сменят през 3 години?За европейските аз не се сещам за такива... или бъркам?
  • #1
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ще се сетат швабите да погледнат защо тойота ги превъзхожда. С приетия модел на работа и проектиране, тойота изкарва нов модел заместник на миналият на всеки 3 години. Във всички учебници се пише за тях. Който е учил работи свързани с целия производсвен процес и развитието на продуктите от 0 ще знае за какво говоря. Ама на вас като ви се каже, че са много напред японците мрънкате и лаете с разни лозунги прочетени на биобордове... тъжна гледка