IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Във Volkswagen искат по-честа смяна на моделите

Вместо през 7 години, както е сега, поколенията да се сменят през период от 5 години

Във Volkswagen искат по-честа смяна на моделите

Във Volkswagen искат по-честа смяна на моделитеГлавният изпълнителен директор на Volkswagen Group of America Майкъл Хорн заяви пред Bloomberg, че иска да редуцира времето за пускане на нови модели. Вместо през 7 години, както е сега, автомобилите да сменят поколенията си през период от 5 години.

"По-честата смяна на поколенията на нашите автомобили ще ни позволи да предлагаме на клиентите по-актуален дизайн и най-новите си технологии. А това със сигурност ще помогне за увеличаване на продажбите", заяви Хорн в интервю за икономическата агенция.

Планът на Майкъл Хорн предвижда моделите на Volkswagen да сменят поколенията си през период от 5 години, а фейслифт да бъде правен след третата година от пазарната им премиера.

Към момента планът все още е получил одобрението от борда на директорите на компанията. Ако все пак това стане, решението ще влезе в сила най-рано през 2017 г.

Снимка: Ройтерс
 

0 от 500
  • #20
    4 rate up comment 10 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Доше - отговори ми на въпросите 3 мнения по-надолу и тогава ми говори за LED-ове.Ти за моя пасатор не бери грижа - идеален си е и не е влизал в сервиза освен за ламарини и то не по моя вина.И е много вероятно да карам повече от тебе освен ако не си някой таксиметраджия.
  • #19
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Дошо ( преди 11 години )
    Аз пък предлагам моделите на СОЦваген да се сменят на всеки 2-3месеца - смяна на някое LED-че и хоп нов модел! Както само вурстовете умеят да лъжат!До ентусиазираната ученичка - мамин сладък, това с колите е обратно на училището. Тук трябва опит, т.е. повече да караш, а по-малко да четеш рекламките по вурст-списанията особено. Ама то с твоя пасатор как да караш, след като основно по сервизите висиш!? ахахахах
  • #18
    7 rate up comment 13 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    ... И не ми говорете за брой патенти щото и това е част от маркетинга на Тойота. Кажете по същество.Ще ми сравняват най - тъпата от японските марки. Учели в университетите системата на Тойота-знаете ли какво представлява и от кого е взета? На кратко "да държат по-малко материали на склад и да минимизират излишества"И така са ги минимизирали, че ламарината им се гъне с 1 пръст и колите им всеки месец ги привикват в сервиза.Айде прочетете и пак пишете.
  • #17
    5 rate up comment 13 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Никой не отговори на въпроса кои модели Toyota са сменили на 3 години....Никой не каза дори тези които ги сменят на 6-7 години кое им е новото освен ламарините...двигатели, трасмисии нещо...На LC?На Avensis ли?На корола?На Приус?На Ярис?На Айго?Колко са новостите в последните 10 години?
  • #16
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ти виж следващия LFA с какъв двигател ще е - хахахахахах
  • #15
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да те щото от тойота не направиха LFA? И неговия двигател сигурно е на кой? Субару? Сузуки? А не може би ще кажете Ямаха ... хаха пак си чешете пръстите с *** коментари.И по рено плюете непрекъснато, ама само като ви изнася... като се слагат двигатели рено в мерц си траете? същото и за фиат... като са на фиат били ***, ама като ги слагат на опелите са били здрави хахаха Ех да ви имам промитите мозъци.
  • #14
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Изобщо не се кланям на ВАГ. От японските признавам модела на Нисан ГТ-Р. Щом са направили такава кола, значи Нисан разбират и знаят как. Нормално е да се присмиват на Тойота.
  • #13
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ААА двигателя не бил на тойота ясно ... хаха пенсионерски? За това всичко, които са го карали казват, че е направен точно за истински шофьори - забавен и балансиран. А да даваш мнение от друга японска компания, какво трябва да ми показва? Че са ти меродавни вижданията на японците въпреки, че се кланяш на VW ? странно, когато цял свят нарича гоуфа пенсионерска кола вие не го чувате, ама като някой каже нещо за тойота и все едно цял свят крещи едно и също? Жалка история сте фенчета на ВАГ.
  • #12
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Окай пич щом това е важното за тебе... :)А за ресурсите...финансов имат - цяла Германия седи зад тях, ама инженерен явно нямат, щом толкова години кретат на дизели и скоростната им кутия е най-проблемната в света.Ама тия работи си ги знаем няма какво да повтаряме.Щом продажбите са най-важни за феновете на ВАГ... ок, за мен е най-важно автомобила ми да е надежден с красив дизайн, икономични и екологични двигатели и грижа за клиента... колкото се може повече дефекти и т.н. Тук VW не се класират
  • #11
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Двишгателя на BRZ не е на Тойота а на Субару. Освен това шефа на Нисан така се изсмя, на този модел, че дори го нарече пенсионерски. От Нисан казаха, че това е кола за хората които изживяват кризата на средната възраст. Дори ти го нарече "BRZ" така е модела на Субару Subaru BRZ, при Тойота се продава като Toyota GT86 и Scion FR-S. Както и да е въпроса бе че не вадят модел на 3г. а ги суркат моделите си по 7, че някой и 8 години.