IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Във Volkswagen искат по-честа смяна на моделите

Вместо през 7 години, както е сега, поколенията да се сменят през период от 5 години

Във Volkswagen искат по-честа смяна на моделите

Във Volkswagen искат по-честа смяна на моделитеГлавният изпълнителен директор на Volkswagen Group of America Майкъл Хорн заяви пред Bloomberg, че иска да редуцира времето за пускане на нови модели. Вместо през 7 години, както е сега, автомобилите да сменят поколенията си през период от 5 години.

"По-честата смяна на поколенията на нашите автомобили ще ни позволи да предлагаме на клиентите по-актуален дизайн и най-новите си технологии. А това със сигурност ще помогне за увеличаване на продажбите", заяви Хорн в интервю за икономическата агенция.

Планът на Майкъл Хорн предвижда моделите на Volkswagen да сменят поколенията си през период от 5 години, а фейслифт да бъде правен след третата година от пазарната им премиера.

Към момента планът все още е получил одобрението от борда на директорите на компанията. Ако все пак това стане, решението ще влезе в сила най-рано през 2017 г.

Снимка: Ройтерс
 

0 от 500
  • #40
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е нали трябва да има и извозване. Нищо ново под слънцето.
  • #39
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Само да попитам, ( преди 11 години )
    защо Volkswagen заблуждава американците за тяхно добро?Потърсете статията Volkswagen заблуждава американците за тяхно добро и четете.Измамата при тази марка е нещо съвсем нормално и си го признават дори...
  • #38
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ти си простo фенче.Passat VI излезе 2005 г.Passat VII за който спорите излезе 2010Passat VI постоянно еволюира както и VII в някаква степен.Разликите между двата са:Двигателите- над 80% от тях са сменени Коренно различни настройки на DSG+системаВъншната визия доста се различава въпреки идентичните размериОкачването е с различни настройкиОбезшумяването е на по-високо нивоИнтериора се различава като материали и като разположение и вид на някои от контролитеВолана е различен
  • #37
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Autobild ( преди 11 години )
    Голф-манията стигна до там, че да сравняват VW с Mercedes. Незнам да се смея ли какво да правя? Контрол на качеството при VW е непознат термин, казана на туземен език. Важното е да има софтлак на пластмасата, пък нищо, че ще се подуе и отлюпи точно като и свърши гаранцията. Пък и някой да се оплаче от проблема ще му платят и ще го прикрият. Защо да правят скъпи сервизни акции. Пък и така излиза, че нищо не се чупи. Абе важното е да излизат "премиум" масовки и това е.
  • #36
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вижте ги простите фенчета на фв как си защитават ***. Пасат от 2007 до 2014 са с еднакъв интериор.Я сега виж бмв и мерц от 2007 и от 2014 -нищо общо.Ауди от 2008 до 2014 пак са с еднакъв интериор...
  • #35
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не се хвана линка но напишете в гугълPassat 2004 interior и 2013 interior и сравнявайте.Тоя анонимния от долу е пълен *** и говори на изуст
  • #34
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А дизайна да го сменят както сега-веднъж на 10 год....На пасата интериора е на 10 год а балъците го купуват още.
  • #33
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Анонимно - ВАГ,къде и в кой брой да четем как поканените външни хора са избрали пак Гоуф за най-доброто?Пишеше ли как и на какъв принцип са ги избирали?А кога ще кажат колко пари са платили ФВ на АДАК,за да ги избират на първите места?То само с връщане на наградите не става,нали се сещаш!Да,но отново потулиха нещата и им се размина,както винаги.И като са толкова добри защо им трябват подкупи и защо цялата държава Германия стои зад тях и ги подкрепя?На Тойота кога са давали пари?
  • #32
    15 rate up comment 4 rate down comment
    KLASIKA ( преди 11 години )
    Те сега се скъсват от дефекти и недомислия пък камо ли,ако ги зачестят?!? Ще ни наводнят с масларки и скъсани ремъци и спукани блокове и изкривени трети цилиндри ?!?Чета Ауто-Билд и нещо съвсем нормално е новите коли да прегряват ,да късат ремъци пукат глави и да замръзват двигатели ?!? .......Чакайте бе хора полудяхте ли?!? 2014 година е ?!? Така ни ги пускат и ние свиквахме ?!? Детски болести били ?!? *** ли сме или ни връщат обратно в океаните да се учим наново да прохождаме и мислим ?!?А бе,ако Форд Гранада или Опел Рекорд или БМВ междинката ,или Пежо 205, та и по далече-60 те години:-Волво 120\ РоувърР5В\Сааб 96\MG MGB\Ягуар Мк2\....пък и 40-те години :Талбът Лаго\ Воазен-Фигони\Мерцедес 540К\Испано-Суиза\Лагонда Рейпиър\Ланчиа-ламбда\....че и 25-те години:-Алфа Ромео 6С\Обърн Спийдстър\Амилкар\Инвикта\Щутц Беъркет\Суолоу-Сайдкар\....та и Ситроен ДS\Лотус Елан\Триумф TR4\Опел GT\Фиат 130\Ауди 100S\Ягуар XJ6\MGB V8\Рено 16\Тайота Селика\Талбът Сънбийм\Валво Р1800ES\Датсун 240Z\Де Томазо *** и Пантера\TVR TR6\Порше 356....ако всички тези коли са имали като нови дефектите и оправданията на съвременните уж модни и здрави и сигурни коли,то бъдете сигурни и убедени,че хората щяха да направят революция и да бутнат сградите на псевдо-производителите !!!!........Но сега сме затъпяли и глобализацията ни го пробутва без вазелин........
  • #31
    5 rate up comment 4 rate down comment
    KLASIKA ( преди 11 години )
    Анонимен ти ги разби и ги лепна като хербарии при изгрев слънце.........Ту верват ,ту не верват....ту те знаели всичко,ту нищо не знаят от туй дет се пише.......ту да е на техното,ту да са вечно прави без да са чели никъде нищо.......,ту по рождение знаят,ту са закърмени с Ауто-Билд.....,ту им млякото горещо ту пък друго вещо........-ту не вярвали на нищо,ту на всичко..........