IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Във Volkswagen искат по-честа смяна на моделите

Вместо през 7 години, както е сега, поколенията да се сменят през период от 5 години

Във Volkswagen искат по-честа смяна на моделите

Във Volkswagen искат по-честа смяна на моделитеГлавният изпълнителен директор на Volkswagen Group of America Майкъл Хорн заяви пред Bloomberg, че иска да редуцира времето за пускане на нови модели. Вместо през 7 години, както е сега, автомобилите да сменят поколенията си през период от 5 години.

"По-честата смяна на поколенията на нашите автомобили ще ни позволи да предлагаме на клиентите по-актуален дизайн и най-новите си технологии. А това със сигурност ще помогне за увеличаване на продажбите", заяви Хорн в интервю за икономическата агенция.

Планът на Майкъл Хорн предвижда моделите на Volkswagen да сменят поколенията си през период от 5 години, а фейслифт да бъде правен след третата година от пазарната им премиера.

Към момента планът все още е получил одобрението от борда на директорите на компанията. Ако все пак това стане, решението ще влезе в сила най-рано през 2017 г.

Снимка: Ройтерс
 

0 от 500
  • #30
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Също така, тъй като аутобилд получават критики че винаги гоуфо е N1 поканиха външни хора - непрофесионалисти да направят един тест в който участваше Golf... и познайте - голфа събра даже повече точки отколкото от екипа на Autobild.Просто Golf-a е съвършенния автомобил и хората от topgear го казват, ако не вярвате на Autobild. И продажбите го показват.Обаче нали сте празни кратуни дето карат коли 10та ръка и много ги разбирате нещата
  • #29
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Autobild ( преди 11 години )
    Аз ще ти отговоря. Autobild традиционно превъзнасят немските автомобили. Нещо от сорта на "Кола Х е много добра, кола Y е убиец, ама Голф-а го слагаме на първо място въпреки, че не изпъква в нито една област. Просто е най-балансиран." Това им е един от редовните номера. Та по темата. Когато все пак се стигне до там, че Autobild да говорят против немска кола то тогава работата е толкова зле, че няма как да го скрият с празни думи от сорта на "най-балансиран" т.е "в нито една обаласт не го бива"
  • #28
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Прави ми впечатление, че ту вервате на аутобилд ту не вервате...Кажете сега лъжат ли или не?
  • #27
    14 rate up comment 5 rate down comment
    до Рошавия ( преди 11 години )
    Само да питам, психиатър посещаваш ли ?Дал си 15 000 лв. за гоуф на 6 години? извинявай ама сега гоуф 2008 струва 10 000 с много зор и "запазен". А който казва, че не му е падал прозореца лъже. Вече имам наблюдение на над 12 автомобила- шкоди, гоуфове, аудита а3-ки, поло - на всички се появи синдрома на падащия прозорец. За сърдинитела при дизелите няма да коментирам - абонаментни 1000 лв.,за кормилните рейки при шкодите, прочетете в нета- на маь 30 000 км. се сменят за няколко к. лева.Nice?
  • #26
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    хАХАха да за 6 години или седи в гаража или не я караш, иначе щеше да смениш поне 1 път съединител и да разбереш, че при ВАГ се сменя и маховик - 1000 кинта поне. А иначе да, такива доволни под път и над път дето нищо не сменят ама се по сервизи ходат... Да не говорим, че 1500 лв. за обслужване на *** като гоуф с 105 коня двигател е смешно висока цена. А алфа с 1.9 jtd ще те направи крив и то стокова, за 2.4 дизела на 159-така да не говорим - с един чип къса гуми на 3та.
  • #25
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Рошавия ( преди 11 години )
    Аз карам голф 4 2002 г. купен за 15 000 лв. преди 6 години .Като я купих и смених водна помпа, ремъци, ролки, масло, антифриз за 1500 лв.За 6 години освен масло всяка година за 100 лв. и гориво, нищо друго не съм сменял .Върви като самолет, гори 6 на 100 км .ТДИ ПД.100 коня, чипосана до 130 коня .С лекота прави смешни алфи, бмв-та и мерджани по 150 коня, явно са сдухани и са куци повечето .
  • #24
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Никой собственик на ВАГ нищо не е сменял,нищо не е правил,а от Ауто Билд ги скъсват от критики за проблемите им . Многото им проблеми,, а не един. Абе когато прочетете за друга кола моят дом бе сервизът пак елате да поспорим коя марка прави *** и коя не. За сега марката е ВАГ и е ДОКАЗАНО от самите немци. Какво по-голямо доказателство може да има от това. А нещо за ангренажни вериги да кажете, ДСГ-та, които в някой държави със закон искат да ги спират, окачване, турбота, електроника...
  • #23
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Първо незнам защо все Дошо ти е в очите, не съм дошо.Второ, точно това имах предвид с примера, който ти дадох. И този моя приятел казва, че е много доволен от Гоуфа и нищо не бил сменял ... след всички описани неща долу де... Хаха та да доказа синдрома, за който говорех, Благодаря :)
  • #22
    10 rate up comment 13 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Доше - какъв точно факт даде? Я кажи, че не съм разбрал.И не - не знам за проблемите на VW които коментирате тука. По важите думи съм с най дефектния модел-дизел,DSG и нищо не ми се е повреждало до момента. И за пробег от 30 000 км. (на колкото ми е сервиза) не съм долял и капчица масло, защото не се налага.Тези работи които говориш са - чул недочул от някъде нещо.
  • #21
    12 rate up comment 11 rate down comment
    до autoenthusiast ( преди 11 години )
    Е най-накрая призна какво караш и разбирам защо толкова спамиш темите и пишеш глупости - просто те е яд, че си се прецакал и искаш да не си сам, ок разбрах. Няма повече да те натоварвам с факти доказващи, че VW са ***, да не те дразня - ти знаеш най-добре за проблемите им. Ама в същото време си като всеки каращ VW- ето един приятел си купи гоуф и смени съединител маховик, падащия му прозорец, турбо, няколко датчика за по 100+ лева и след това спря да си признава къде му е колата. Разбирам те