IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Високата цена не спира клиентите на BMW i8

Производството на електрическата спортна кола започва през април

Високата цена не спира клиентите на BMW i8

Високата цена не спира клиентите на BMW i8
Снимка: BMW 

В BMW явно са напипали правилната формула за успешен електрически автомобил. Докато повечето производители се оплакват от слабото търсене на тези машини, германската компания едвам смогва с поръчките.

Моделът й i8 е последна дума на техниката, което обаче личи и по цената му. Електрическият спортен автомобил се предлага на цени от 126 000 евро в Европа, съобщиха от BMW. Високата сума обаче не спира търсачите на подобен автомобил, които вече образуваха дълъг списък с поръчки.

"Още през есента на 2013 година започнахме да приемаме поръчки за BMW i8. Търсенето е повече от задоволително, като надвишава сериозно първоначалните ни планове", се казва в информацията от компанията.

Конкретни цифри не се посочват, но неотдавна бе съобщено, че поръчките са толкова много, че запълват производствените линии за поне година напред.

Производството на BMW i8 ще стартира през следващия месец, а първите доставки ще бъдат факт през юни. Цените на модела в САЩ започват от 135 925 долара, а във Великобритания - от 99 125 лири. За пример, цените на Porsche 911 Carrera S в Северна Америка започват от 100 000 долара, а тези на Aston Martin Vantage - от 123 000 долара.

Сходно е положението с популярността и на другата електрическа кола на BMW - i3. Над 10 000 са били поръчките само през първия месец, в който машината се появи на пазара. Стигна се дори до логистични проблеми, тъй като клиентите в някои държави бяха принудени да чакат с месеци за най-обикновен тест на модела.

Подробно за BMW i8
Подробно за BMW i3

Тагове: bmw i8 BMW i3
0 от 500
  • #13
    12 rate up comment 4 rate down comment
    До Тесла ( преди 10 години )
    Колега ти май нямаш добре развито сиво вещество, Правеца е с 30 годишна ИСТОРИЯ, много добре казано, но са спрели развитието си много отдавна, няма как да сравняваш една марка която има 100 години инжинерно РАЗВИТИЕ с една марка която е СПРЯЛА своето развитие, по същата логика може да кажеш, че и мерцедес нямат предимство пред ТЕСЛА
  • #12
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Валдес ( преди 10 години )
    Купих си Бемве, купих си йеееееее, ще запия в Домби бар... Евала на Аутомедия
  • #11
    15 rate up comment 16 rate down comment
    Tesla ( преди 10 години )
    Е колега - то по твоята "логика" един комп "Правец" с 30годишната си "история" би трябвало да има предимство пред един съвременен Asus например. Да ама не!А отговорът на въпроса ти е: ами просто швабените са технологично изостанали - загубиха твърде много време и прахосаха твърде много средства за моно,би и три трубо нафтови печки.
  • #10
    16 rate up comment 8 rate down comment
    BMW ( преди 10 години )
    Какво спорите за Тесла и БМВ, Тесла може да има голям пробег на ток, но до там, не може да се сравнява с класата и качеството на 100 години инжинерство от страна на BMW. Никой от големите играчи като БМВ, МЕРЦЕДЕС и VW Group не иска все още да минава на 100 % електромобили, някой да се замислял за това. Замислете се и си отговорете защо?
  • #9
    12 rate up comment 6 rate down comment
    ff ( преди 10 години )
    хора, карах го i3 преди една седмица в Берлин. нямате си напредстава какво ускорение прави този мъник...не мога да си представя i8 какво ще бъде, но засега смятам да изчакам и евентуално да поръчам i3...много хареса на жена ми
  • #8
    10 rate up comment 19 rate down comment
    Wow ( преди 10 години )
    Ти добре ли си да сравняваш самозапалващата се Тесла с този шедьовър. Ти си карай Тесла, а аз ако мога да си позволя това БМВ, бих го карал с кеф, и щом хората не ги притесняват парите, тогава твойто глупаво сравнение е безсмислено! П.С: А колко струва теслата в Европа, далеч над $100К?
  • #7
    11 rate up comment 1 rate down comment
    охобохо ( преди 10 години )
    Бензина малко по малко си отива, а коли като тази и Тесла, Макларън P1, 918-та или Лаферари само ни подготвят за неизбежния му край. Явно ще трябва да се подготвим парите, които сега даваме на Лукойл да ги прехвърлим на електрическите монополисти.
  • #6
    7 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Правите ли разлика между BMW и някакви тесли месли...
  • #5
    25 rate up comment 1 rate down comment
    thebrainless ( преди 10 години )
    BMW i8 е plug-in хибрид, което в случая означава, че се задвижва от бензинов и електрически двигатели, а батериите му могат да бъдат заредени и в електрическата мрежа. Бензиновият двигател е TwinPower Turbo с три цилиндъра и обем 1.5 литра, но доставя цели 231 к.с. и 320 Нм. Той отговаря за задвижването на задните колела и работи с 6-степенна автоматична трансмисия. На предния мост пък е поставен електромотор, доставящ 131 к.с., който е куплиран с 2-степенна автоматична скоростна кутия.
  • #4
    2 rate up comment 10 rate down comment
    !!!! ( преди 10 години )
    hm