IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi захапа конкурентите си с нова реклама

BMW, Mercedes и Lexus са главни действащи лица в новия клип на компанията

Audi захапа конкурентите си с нова реклама

Американското законодателство не забранява да се споменават и дори компрометират имената на конкурентни марки в рекламни кампании. Именно затова в страната се раждат едни от най-любопитните и забавни клипове. Рекламната война на автомобилните компании започна именно там. Там се появи и най-новата й част. Този път ръкавицата е хвърлена от Audi към конкурентите BMW, Mercedes и Lexus.

Рекламата представлява видео клип, за който се твърди, че ще бъде излъчен по време на Super Bowl - най-скъпото рекламно време в страната. Клипът вече може да бъде видян в YouTube, където събра над 60 000 гледания.

Самата реклама представлява нещо като интервю със собственици на конкурентни за Audi автомобилни марки. Те споделят личната си драма, която е предизвикана от притежанието на BMW, Mercedes, Lexus. А именно - компромис, срам и дори унижение. Персонажите са най-различни, като един от тях напуска работата си, тъй като служебната му кола е Mercedes. Друг, който играе ролята на човек със зависимости, се крие зад плътни щори в тъмна стая. А трети предпочита да използва услугите на такси вместо да седне на пасажерското място в BMW.

"Не съжалявайте за първата си луксозна кола. Безкомпромисното Audi A3 Sedan идва през април", гласи рекламният текст.



Видео: YouTube

Дали и как предизвиканите компании ще отговорят, предстои да разберем. Дотогава вижте предишните етапи на рекламната война:

Jaguar обяви война на Mercedes-Benz
Audi хвърли ръкавица на BMW и Mercedes
Audi отново хвърли ръкавица на BMW
Audi разбива магията на конкурентите
Audi VS BMW - Войната продължава
Забавна война. Рекламна
Отново Audi срещу BMW, Mercedes и Lexus
Този път BMW предизвика Audi
Рекламната война достигна и Русия
GM се заяде с Ford по време на Super Bowl
Анти-реклама повиши продажбите на Ford F-Series

Интересни автомобилни реклами

0 от 500
  • #7
    10 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    CLS ли? Ха пич когато не познаваш моделите не коментирай. И като си напишеш 10 плюса няма как да излъжеш някой че си много компетентен. Относно рекламата нещо не е избарана до край. Най-малкото А3 не е в класа на моделите които усмиват в рекламата. А в класа си А3 поне от към дизайн е без конглокиенция. Отвратителна В краса, ужаснатия дизайн на първа серия а при Лексус модела CT дори не изглежда премиум а нещо като конглокент на Дачия.
  • #6
    5 rate up comment 15 rate down comment
    FeniIX ( преди 10 години )
    Такива реклами са с цел да се разлаят кучетата и като се нападат реномирани марки да се говори и за тях.Преди време Мини предизвикваха Порше, но тогава ставаше въпрос за предизвикателство на пистата, а не да се плюе по другите с цел да изпъкнат те. Оставете клиентите сами да решат кое е по-добре.П.П. В САЩ и Европа не беше ли забранена антирекламата?!
  • #5
    29 rate up comment 18 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Samo Lexus-a mi haresa ot taia reklama na skodka A3.
  • #4
    47 rate up comment 13 rate down comment
    Gan4o sus parite ( преди 10 години )
    Koi po dqvolite bi si vzel A3 pred CLA ??????? Az tova da go vidq nqma da go povqrvam.
  • #3
    16 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    много мразя,когато някой каже нещо и завърши с "факт" ,това е явен знак,че е неуверен в твърдението си и как ще бъде след като е пълна глупост,изостанал си ти момко,ама от всякъде
  • #2
    52 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не е CLS a CLA но няма значение пак е в пъти по-красиво и завладяващо от А3.
  • #1
    64 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Малумна реклама от малумна компания. CLS и оня вика не е моята компания хаха и си взима А3 хахаха ужас. То какво да се очаква като нито технология могат да рекламират нито нищо. Освен да си измислят подобни историйки друго немогат. Най-изостаналата компания - факт.