IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Американци избраха най-надеждните двигатели

Hyundai изпревари победителя от последните 2 години Toyota

Американци избраха най-надеждните двигатели

Американската компания CarMD, която се занимава с диагностика на автомобилното оборудване, публикува годишния си рейтинг на марките и моделите с най-надеждни двигатели. Победител се оказа Hyundai, който изпревари победителя от последните 2 години Toyota.

Американци избараха най-надеждните двигатели
Класацията е основана на така наречения „индекс на автомобилното здраве” (Vehicle Health Index), който се счита от CarMD за начин на сравнение на надеждността на моторите. В него се взимат под внимание сложността на техните повреди и разходите за отстраняването им. Специалистите са изследвали повече от 151 000 случаи на ремонти от началото на октомври 2012 г. до края на септември 2013 г. Най-малки се оказали разходите за поправка на двигателите на General Motors, а най-скъпи – на Toyota.

Топ 10 на компаниите
Американци избраха най-надеждните двигатели
Освен това експертите са определили и най-надеждните модели. 73 % от машините в първата стотица се оказват представители на компании от първите 5 на общия рейтинг на производителите. Най-много представители има Ford – 22 от 100, но пък 9 от първите 10 места са на японски модели.

Топ 10 на моделите
Американци избраха най-надеждните двигатели
Избрани са и победителите в отделните класове, като тук отново най-добър резултат показват японските автомобили. Само в категорията „премиален седан” първото място е за представител на американски производител.

Най-надеждине по категории
Американци избраха най-надеждните двигатели
През октомври друга американска компания - Consumer Reports,също публикува своя рейтинг на надеждността на автомобилните марки. Лидери се оказаха Lexus и Toyota. Освен японски компании в първата десетка влязоха още американската GMC, шведската Volvo и немската Audi.

Снимка: Hyundai

 

0 от 500
  • #48
    12 rate up comment 1 rate down comment
    ОСТАВКА ( преди 10 години )
    ОСТАВКА НА 30 ПРОЦЕНТОВОТО МИТО ЗА ЯПОНСКИТЕ АВТОМОБИЛИ В ЕВРОПА .....
  • #47
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз по-хубава и по премиум марка от триото Acura, infinity и Lexus не съм виждал. Превъзходство в техническо отношение - огромно, превъзходство в пасивни и активни системи за сигурност - спорно, да кажем равни с другите премиум. Но и в качеството и интериора са много по-добри новите модели на това трио отколкото на Ауди,Мерц и БМВ - в последно време БМВ и мерц влагат пари в разработки и иновативни технологии, та вървят в правилна посока, но ауди седи на едно място- имаше и статия за това.
  • #46
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хибрида е неефективен ? Разхода на хибрида в града е 4-5, кой голф дизел харчи толкова в града ? Още повече хибрида е направен, за да е чист, а не спортен- сега имат и спортни хибриди вече. Голфа колко сажди бълва? Канцарогенни елементи над 1000!!! А хибрида не бълва никакви такива глупости и дори така е пак по-икономичен в града- за справка Приусите на Бакшишите в София - харчат между 4.5 и 6 в зависимост от сезона и начина на каране средно 5. Дизел с 5 литра в града с тези размери няма!!
  • #45
    2 rate up comment 18 rate down comment
    A3 ( преди 10 години )
    Hibrida e kraino neefektiwen na praktika.Prius ima razhod kato na standarten Golf, a da ne goworim kakuw spunat kon e.A VW prawi I dwigatel na Veyron, towa, koeto qponskite djapanki po smurtno ne mogat da naprawqt!
  • #44
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Vw прави дизел с 400 коня защото неможе да направи икономичен и чист дизел или хибрид с толкова коне. Още повече разхода на този 400 к.с. дизел е 50/100 +++ за какво ми е такъв дизел? Хонда когато направи 2.0 двигател с 200+ коня мислиш ли че им трябва дизели ? А японците имат повече коне от много години. 90те още имат супра, 3000ГТ, skyline и др. Лепилари много в тоя форум... надиша се с газове от дизелака на таратайката си VW и дойде та пише простотий.
  • #43
    4 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    VW prawi V8 dizel s 400 konq, na Honda vsichkite modeli zaedno nqmat takawa moshtnost.A za prostitie hamerikanci e qsno-kachwat se na ewtinite qponski bokluci, koito se prawqt tam.Vse pak sa si rodolubci, no NE razbirat ot koli!
  • #42
    15 rate up comment 2 rate down comment
    До Germany ( преди 10 години )
    То е лесно бе. Отвори mobile.de и разгледай кое държи най-висока цена ! ;) Обаче ми се струва, че ако говоря на една стена ще ме разбере по-лесно, от колкото някъв 16 годишен пъпчив *** дето освен Голф 3-ка и Е36-ца друго в главата няма !
  • #41
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Дo Germany ( преди 10 години )
    П*тьо, когато германците направят двигатели с потенциала и качествата на RB и 2JZ,тогава си отваряй миризливата устичка. И да живея в Германия и мн. добре знам какви са мненията на хората тук за японските автомобили ! Купуват си немското единствено и само защото в Германия началната цена на японските автомобили е доста по-висока от тази на немските и защото потдръжката им в Германия е по-евтина ! Всеки втори казва, че предпочита Авенсис пред Пасат ! Вземи излез малко от село и тогава говори!
  • #40
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Добре де най малко се чупели Японските, ама пък им е най скъп ремонта, значи малко работата е стискай палци да не се счупи че става лошо. Не ми се кара кола и да стискам палци. Всичко вече се изчислява от икономисти и е еднакво, важно е какво ти харесва. Абе Мерцедеса си е най убав
  • #39
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Хамериканщини! ( преди 10 години )
    Смешна е тази "класация" - явно хамериканците още не са научили, че КИА и Хюндай ползват ЕДНИ И СЪЩИ ДВИГАТЕЛИ!!! Та едните да са 1-во а другите на 8-о място ...