IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Интересът съм новия Jazz изненада дори Honda

Само за септември в Япония са продадени близо 20 000 бройки от модела

Интересът съм новия Jazz изненада дори Honda

Популярността на новата Honda Jazz (продавана на някои пазари и като Fit) изненада дори маркетолозите на японската компания, след като само през септември са получили 62 000 заявки за покупка на модела. Първоначално производителят е планирал да продава 15 000 единици месечно.
Интересът съм новия Jazz изненада дори Honda
В крайна сметка от Honda разкриха, че през изминалия месец са реализирали на вътрешния пазар точно 19 388 бройки от модела. По този начин новият Jazz се нарежда на трето място по продажби в Япония през септември, като преди него са моделите на Toyota - Aqua и Prius C.

По думите на представители на марката, най-голям е интересът към хибридната версия на модела. На нея се падат около 70 % от продажбите. Тя е обзаведена със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с двойно сцепление и харчи едва 2.7 л/100 км.

В гамата двигатели на новата Honda Jazz влизат още бензинови и дизелови мотори с обем до 1.5 литра. От компанията отбелязват, че 46 % от собствениците на автомобил от новото поколение са го оборудвали с навигационна система, а 70 % са поръчали предни светодиодни светлини.

Очаква се новият Jazz да се превърне в "донор" за нов компактен кросовър на японската компания, който ще излезе на пазара през 2015 г. Това най-вероятно ще бъде идеологически приемник на HR-V, който бе спрян от производство преди 6 години.

Снимка: Honda
 

Тагове: honda jazz
0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    VTEC ( преди 10 години )
    Вагнер,това не е голям повод за гордост. Само да поясня, че последния път като карах един Меган и после се качих на Вентото *** гаджето, все едно шофирах супер кар :)
  • #15
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вагнере кво се чешеш езика като сам не вярваш на глупостите си... Я се заинтересувай защо легендарният Макларън е трябвало да бъде с двигател на Хонда, и защо Гордън Мъри е отъпкал пътя до Сойчиги и в крайна сметка се е е задоволил с дввг. на БМВ
  • #14
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Технологичното безсилие на Хонда - наскоро имаше новина Порше направи двигател до 9000оборота и завиващи задни колела.Проверете от кога Хонда прави такива неща.
  • #13
    14 rate up comment 0 rate down comment
    До Вагнер ( преди 10 години )
    ...не предлага голямо разнообразие от двигатели. Защото няма нужда.- относно ширпотребата - така е. продават много, и има защо. А дали Дачия някога ще започне да предлага същото качество на по-ниска цена ще покаже бъдещето.
  • #12
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ...На един му харесва, на друг не. На теб явно не. Но за скърцането е друг въпрос. Намери Хонда, на която и скърцат пластмасите, направи клип и го качи тук.- относно Ледженд - не се продаваше добре в Европа и това е факт. Основната причина е , че се предлагаше с един единствен двигател, 3.5 бензин, който няма как да избие рибата тук. Но за качествата на колата говори фактът, че когато се появи побеждаваше в сравнителни тестове БМВ5 и Мерцедес Е класа със съответните двигатели. Принципно Хонда..
  • #11
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Пък марката на Соцваген/Шкода е Алуди , на Тата е Range Rover на останалите навеси на швабето премиума им е малко кожа и плюш както сам каза.Качество и надеждност притежават японците .Там швабските легени с тропащи и пушещи двигателчета ги няма.Можеш да го разбереш като обиколиш сервизите.
  • #10
    18 rate up comment 1 rate down comment
    До Вагнер ( преди 10 години )
    Истината за Хонда:- технологията V-tec не е нова, това е така, но продължава да бъда конглокентна, а по-определени показатели и превъзхождаща останалите компании. Турбо и битурбо моторите така и не могат да достигнат икономичността на Хонда. По-еластични са, но който го мързи да превключва често не си взима Хонда или си взима автоматик. Философията на компанията е в оборотите. И не се притеснявай - скоро ще направят и турбо.- относно пластмасата - дали е евтина няма да коментирам...
  • #9
    21 rate up comment 2 rate down comment
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    "Финансовото и технологично безсилие на Хонда" - ужас - до къде паднаха вагенистите - даже вече не ми е смешно
  • #8
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Финансовото и технологично безсилие на Хонда - самолети с награди за най- добри в класса си и хуманоиди разработката, на които според мухалите тука сьрува жълти стотинки за разлика от върховата технология на германските ,,премиуми" - дизела :-)мъка мъкааа
  • #7
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Та ако някой е чул нещо по отношение хибридните им технологии нека сподели!За сега доста изостават след Тойота,а ми се иска тези 2 велики фирми да са конглокенти и да предлагат все по-добри и качествени продукти.На този етап ако ще е хибрид Тойота,ако ще е конвенционален автомобил Хонда.Всички са след тях по качество,икономичност,надеждност,цена и балансираност.