IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Golf TDI BlueMotion минава 1500 км с едно зареждане

Модификацията разчита на 1.6-литров турбодизел с мощност 110 к.с.

Новият Golf TDI BlueMotion минава 1500 км с едно зареждане

Volkswagen разкри всички подробности за дизелова модификация на новия Golf VII – TDI BlueMotion. По данни на германския производител тя харчи едва 3.2 л/100 км.
Новият Golf TDI BlueMotion ще минава 1500 км с едно зареждане
Под капака на най-икономичния в историята Volkswagen Golf е поставен 1.6-литров турбо-дизел с мощност 110 к.с. и 250 Нм въртящ момент, който се постига в диапазона 1500-3000 об/мин. С този мотор хечбекът ускорява от 0 до 100 км/ч за 10.5 секунди, а с пълен резервоар от 50 литра, поне на теория, може да измине около 1500 км.
Новият Golf TDI BlueMotion ще минава 1500 км с едно зареждане
Подобрението на горивната ефективност е постигнато благодарение на използването на платформата MQB, която сваля 49 кг. от теглото на автомобила. Усъвършенствана е и аеродинамиката, като Golf TDI BlueMotion е получил нова броня, преработена решетка на радиатора и нов заден спойлер. Просветът е снижен с 15 мм и в резултат на всичко това челното съпротивление достига 0.27.
Новият Golf TDI BlueMotion ще минава 1500 км с едно зареждане
Най-икономичният Golf се предлага в две нива на оборудване - Trendline и Comfortline. Стандартната Trendline включва система start-stop, 15-инчови джанти от лека сплав с гуми с ниско съпротивление при търкане, светодиоди на фаровете, климатик, електрически стъкла, електронна ръчна спирачка и датчик за налягане в гумите.
Новият Golf TDI BlueMotion ще минава 1500 км с едно зареждане
Версията Comfortline предлага подлакътник за пасажерите отзад, кожа за волана и лоста за скорости, 12-волтова розетка в багажника, както и 16-инчови джанти от лека сплав. При доплащане клиентът може да получи и специален цвят Dark Silver, както и всички останали опции, предлагани за Golf VІІ.
Новият Golf TDI BlueMotion ще минава 1500 км с едно зареждане
Цената на свръхикономичния модел в Германия стартира от 22 175 евро, което е с 5000 евро повече от базовата версия на Golf. BlueMotion версията се предлага единствено в съчетание с 6-степенна механична скоростна кутия.

Снимки: Volkswagen
 

0 от 500
  • #20
    8 rate up comment 15 rate down comment
    до фена на трошките ( преди 12 години )
    Е прав си, от тойота тази година започнаха да предлагат led светлини и навигация с камера на заден ход... Това се предлага в аурис от модела от 2012-та. В голф се предлага от модела от 2008-та. Трошьота е просто тооооолкова напред с материала, нямам думи! Новия голф има асистенти за поддържане на лентата, адаптивен круиз контрол, асистент за изкачване на наклон и още много много неща, които тойота ще открият след 4-5 години... А тогава голф ще е пак като совалка до смешния аурис...
  • #19
    9 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Какви сивици, какви трошьоти...?! Тук говорим за истинските коли с ценности, традиции и качество, не някакви измислени японски тенджери, които после не можеш да продадеш по никакъв начин... Освен че немските коли са най-добрите, пазаят и най-нисока остатъчна стойност..
  • #18
    12 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ""( преди 2 часа )Ауриса е 136 к.с. срещу 110 на Гоуфу, Ауриса още в базовото оборудване е пълен с всевъзможн...""Ауриса може и 200к.с. да е важното е че е по-тормав от този Голф със 110к.с. 10,5сек за Голфа срещу 10,9 сек. за Аурис. Голфа е и по-икономиче. Голфа и като статут е над Аурис, освен това Голфа е с удължена гаранция 4г. или 120К километра, срещу 5г. на хибридната система на Аурис или 100К километра. Така че не лъжи че Голфа е с 2г. Ауриса в базата от 44450лв./цена малко по-висока от този Голф/ изобщо не е пълен с екстри, няма парктроници,автоматични чистачки и фарове дори климатика е обикновен, за двузоновия трябва да си вземеш по скъпото с 5000лв. ниво на оборудване, но дори и то върви без резервна гума. Въобще Аурис не предлага резервна гума, дори място за такава не предлага./явно батериите са там/. Едни ел.стъкла в базата и обикновен климатик, може за теб да са фул екстри ама това си е гола база и при Голф и при всички останали марки в този клас.
  • #17
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    готина е колата но за какво да дам 3000 евро повече зад харчи с 0.5 на сто по-малко...
  • #16
    21 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    За толкова пари Сивик 1, 6 д 120 к.с. е много по-добра оферта.По-бърз икономичен и надежден е от голфа с много по добра визия и качество на материалите.Някой по долу спомена Аурис Хибрид.Сто пъти бих го предпочел пред гоуфа.С него влизаш безплатно и паркираш в много европейски градове а с гоуфа не колкото и да са му ниски СО емисиите.При него имаме сажди серни окиси твърди частици и др.***.А като му се задръсти ПДФ филтъра пак става грозна с голфа а да не говорим дизела как трака.
  • #15
    25 rate up comment 4 rate down comment
    MrBokras ( преди 12 години )
    Цената на свръхикономичния модел стартира от 22 175 евро, което е с 5000 евро повече от базовата версия на Golf......5000 евро знаетели колко нафта е това????? ДА, +-3 тона и половина а с толкова гориво при среден разход 6л/100км могат да се изминат -+60,000км.Това в случай на избор на базовата версия. Всеки да си прави сметката. Струвамисе че не си заслужава да се платят толкова пари горница, защото ще трябва да се направят мноооого км за да се възвърне инвестицията.
  • #14
    26 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ауриса е 136 к.с. срещу 110 на Гоуфу, Ауриса още в базовото оборудване е пълен с всевъзможни екстри, има дори безстепенна автоматична трансмисия, а Гоуфу на тази цена го вземаш гол, като пушка.Да не говорим за надежността, че там немската машина има мнооого да гони докато стигне Ауриса.Не на последно място Гоуфа е само с 2 г. Гаранция, а Тойотата е с 5 г.като през тези 5г. Обслужването ти е БЕЗПЛАТНО.Когато от ВАГ предложат нещо подобно, което малко да се доближава до японците да ми се обадят!
  • #13
    17 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Как може да сранявате Аурис хибрид с този Голф. Та той Голфа бие Ауриса във всяка една дисциплина. Разход 3,2 литра за Голф срещу 3,8 литра за Аурис, от 0-100км.ч. Голф 10,5 сек. при Аурис е 10,9 сек. цените са им абсолютно еднакви даже може Голфа да е 100-200лв. по евтин като чета цената му 22 175 евро а на Аурис хибрид Цена от 44450лв. за най-ниското ниво на оборудване.
  • #12
    14 rate up comment 13 rate down comment
    до speedart ( преди 12 години )
    Ми коментирай нормално тогава - за кво пишеш, че голфа държи най-висока цена на старо, като всеки дето е виждал кола знае че тва е лъжа?
  • #11
    12 rate up comment 6 rate down comment
    M ( преди 12 години )
    нищо ново като разход - просто не са първите. иначе похвала. освен на разхода, да обърнат внимание и на интериора, че и той е доста икономичен и скучен