IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Golf TDI BlueMotion минава 1500 км с едно зареждане

Модификацията разчита на 1.6-литров турбодизел с мощност 110 к.с.

Новият Golf TDI BlueMotion минава 1500 км с едно зареждане

Volkswagen разкри всички подробности за дизелова модификация на новия Golf VII – TDI BlueMotion. По данни на германския производител тя харчи едва 3.2 л/100 км.
Новият Golf TDI BlueMotion ще минава 1500 км с едно зареждане
Под капака на най-икономичния в историята Volkswagen Golf е поставен 1.6-литров турбо-дизел с мощност 110 к.с. и 250 Нм въртящ момент, който се постига в диапазона 1500-3000 об/мин. С този мотор хечбекът ускорява от 0 до 100 км/ч за 10.5 секунди, а с пълен резервоар от 50 литра, поне на теория, може да измине около 1500 км.
Новият Golf TDI BlueMotion ще минава 1500 км с едно зареждане
Подобрението на горивната ефективност е постигнато благодарение на използването на платформата MQB, която сваля 49 кг. от теглото на автомобила. Усъвършенствана е и аеродинамиката, като Golf TDI BlueMotion е получил нова броня, преработена решетка на радиатора и нов заден спойлер. Просветът е снижен с 15 мм и в резултат на всичко това челното съпротивление достига 0.27.
Новият Golf TDI BlueMotion ще минава 1500 км с едно зареждане
Най-икономичният Golf се предлага в две нива на оборудване - Trendline и Comfortline. Стандартната Trendline включва система start-stop, 15-инчови джанти от лека сплав с гуми с ниско съпротивление при търкане, светодиоди на фаровете, климатик, електрически стъкла, електронна ръчна спирачка и датчик за налягане в гумите.
Новият Golf TDI BlueMotion ще минава 1500 км с едно зареждане
Версията Comfortline предлага подлакътник за пасажерите отзад, кожа за волана и лоста за скорости, 12-волтова розетка в багажника, както и 16-инчови джанти от лека сплав. При доплащане клиентът може да получи и специален цвят Dark Silver, както и всички останали опции, предлагани за Golf VІІ.
Новият Golf TDI BlueMotion ще минава 1500 км с едно зареждане
Цената на свръхикономичния модел в Германия стартира от 22 175 евро, което е с 5000 евро повече от базовата версия на Golf. BlueMotion версията се предлага единствено в съчетание с 6-степенна механична скоростна кутия.

Снимки: Volkswagen
 

0 от 500
  • #30
    8 rate up comment 14 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    R.I.P prius
  • #29
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Прометей ( преди 12 години )
    Не знам за новите, ама моя убавец ПанцерIII, '94 набор вече е на 580000, от 240000 го карам на чесън и до сега не е реанимиран, само на няколко пъти хоспитализиран. И още му се живей мамицата му и фашист! Носи на пиене, носи и на бой, не му пука за дупките по пътищата и ако не го яде червея ще е Immortal
  • #28
    15 rate up comment 7 rate down comment
    до: Прометей ( преди 12 години )
    Ти луд ли си? На 60 000 км. с Гоуфо си за основен ремонт и ще чакаш следващите 60 000 км да дойдат... *** тогава я скоростна кутия, щ турбо, я нов ОР.Купиш ли Гоуф си вътре от всякъде...
  • #27
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Прометей ( преди 12 години )
    Радвам се на прогреса и си мечтая за Golf IX, който ще е с разход 0,1/100км. Всъщност ще изчакам направо за Golf X, който не само че няма да изразходва гориво, а дори щял да произвежда :) П.С. Четох някъде по-надолу, че надценката спрямо нормалния TDI се изплащала "чак след 60000км", да, има коли които минават толкова за година, така че със сигурност ще има клиенти.
  • #26
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Пернико ( преди 12 години )
    Епа да знаете,че след 15 годин че си зеам един таков.Сега сам на гоуф2-ка дизел,ама зимзтз я запалил,я не!
  • #25
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    а с пълен резервоар от 50 литра, поне на теория, може да измине около 1500 км.Много ясно, че е на теория.Плюс това като се добави и разхода на масло отиде та се не видя
  • #24
    11 rate up comment 17 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Ауриса бил по-красив от Голфа...ха ха ха ..Ауриса е таборетка с колелца..
  • #23
    19 rate up comment 11 rate down comment
    Obrut ( преди 12 години )
    Пич, като говориш за истински коли с ценности, традиции и КАЧЕСТВО, къде намеси гоУфо - измислена каска на вермахта??? Освен, че японските коли са по-добри от която и да е немска кошница, поддържат и много по-високи остатъчни стойности - това, последното, и ти си го признал, като си написал, че "пазаят и най-нисока остатъчна стойност.." Нисока означава ниска, нали?
  • #22
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    " А тогава голф ще е пак като совалка" - момче ти от кое село пишеш? Я се разходи до гоуемио град да видиш совалки - капата ше ти падне направо!
  • #21
    8 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е поне в брошурата на Аурис хибрид в България не пише навигация а Мултимедия, същото е и в базовото оборудване на Голф. Мултимедия с 5" тъчскрийн дисплей. Да верно е че Аурис има камера за заден ход, но това опционално може да се поръча и в Голф. Всъщност в статията си пише че всички опции за модела Голф могат да бъдат поръчани в този икономичен Голф и определено, това означава доста по-широка гама от екстри. Не искам да влизам в спорове, само казах, че този Голф е отвсякъде по-добре от Ауриса.