IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Golf TDI BlueMotion минава 1500 км с едно зареждане

Модификацията разчита на 1.6-литров турбодизел с мощност 110 к.с.

Новият Golf TDI BlueMotion минава 1500 км с едно зареждане

Volkswagen разкри всички подробности за дизелова модификация на новия Golf VII – TDI BlueMotion. По данни на германския производител тя харчи едва 3.2 л/100 км.
Новият Golf TDI BlueMotion ще минава 1500 км с едно зареждане
Под капака на най-икономичния в историята Volkswagen Golf е поставен 1.6-литров турбо-дизел с мощност 110 к.с. и 250 Нм въртящ момент, който се постига в диапазона 1500-3000 об/мин. С този мотор хечбекът ускорява от 0 до 100 км/ч за 10.5 секунди, а с пълен резервоар от 50 литра, поне на теория, може да измине около 1500 км.
Новият Golf TDI BlueMotion ще минава 1500 км с едно зареждане
Подобрението на горивната ефективност е постигнато благодарение на използването на платформата MQB, която сваля 49 кг. от теглото на автомобила. Усъвършенствана е и аеродинамиката, като Golf TDI BlueMotion е получил нова броня, преработена решетка на радиатора и нов заден спойлер. Просветът е снижен с 15 мм и в резултат на всичко това челното съпротивление достига 0.27.
Новият Golf TDI BlueMotion ще минава 1500 км с едно зареждане
Най-икономичният Golf се предлага в две нива на оборудване - Trendline и Comfortline. Стандартната Trendline включва система start-stop, 15-инчови джанти от лека сплав с гуми с ниско съпротивление при търкане, светодиоди на фаровете, климатик, електрически стъкла, електронна ръчна спирачка и датчик за налягане в гумите.
Новият Golf TDI BlueMotion ще минава 1500 км с едно зареждане
Версията Comfortline предлага подлакътник за пасажерите отзад, кожа за волана и лоста за скорости, 12-волтова розетка в багажника, както и 16-инчови джанти от лека сплав. При доплащане клиентът може да получи и специален цвят Dark Silver, както и всички останали опции, предлагани за Golf VІІ.
Новият Golf TDI BlueMotion ще минава 1500 км с едно зареждане
Цената на свръхикономичния модел в Германия стартира от 22 175 евро, което е с 5000 евро повече от базовата версия на Golf. BlueMotion версията се предлага единствено в съчетание с 6-степенна механична скоростна кутия.

Снимки: Volkswagen
 

0 от 500
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    дaс ( преди 6 години )
    Когато Казанлък го трясна голямата градушка, ламарините на японските и корейските коли пострадаха най-много. Комшията имаше пасат 2 комби, с по-здрави ламарини от неговите се оказаха само ладите.
  • #39
    3 rate up comment 3 rate down comment
    ПП ( преди 12 години )
    Каква е твоята кола? Да няма резервоар от 100 литра? Или пък е кракомобила на Флинстоун?
  • #38
    4 rate up comment 9 rate down comment
    ( преди 12 години )
    Аз пък с моята кола от същия клас, която е на 8 години и е стандартно изпълнение, изминавам 1300 км с един резервоар в смесен цикъл и без да пестя. Като пестя и карам предимно извънградско изминавам 2000 километра с един резервоар. Новината е меко казано смешна.
  • #37
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Нали АБ тестваха Golf BlueMotino и извода беше, че не си струва надценката.Реалната разлика в разход беше по-скоро символична, особено на дълъг път. Препоръчаха сериен дизел без алабалистики и да се кара разумно. Немците си го казаха.
  • #36
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Какъв е смисъла? С 5000 евро отгоре. Няма избиване тази горница, особено предвид средняшкото качество на Фолксваген.
  • #35
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Orido ( преди 12 години )
    Прометейчооо ненормален си човек.Купи си верно Гоуф и чекай да се развали за 60 000.доста си зле,незнм какво караш ,очевидно не е VW..
  • #34
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Путкомир Цицолюбов ( преди 12 години )
    Страхотна е !
  • #33
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Между стандартната версия и икономичната версия разликата е само 15мм просвет,подобрена аеродинамика,заден спойлер и старт-стоп система.За тези неща 5000 евро са меко казано пълна измама и грабеж на наивници.Разбирам нещо да са пипнали поелектрониката,оптимизиране,изпускателна система,по-леки материали,а теискат просто ей така с рекламни трикове да хваниат балъци..Друг е въпросът,че този разход реално ще бъде най-малко 1 л. отгоре спрямо обявения.Мога да се хвана на бас за това.
  • #32
    11 rate up comment 1 rate down comment
    MrBokras ( преди 12 години )
    За 60,000км казах, че са разликата в цената с базовия (5000евро), а за възвръщане на инвестиция се смята като видим разликата в горенето м/у двете версии, тоест, ако разликата между базовата и свръх как беше.. "икономичната" е 2 литра на 100км, и ни спестява по 2,80 евро нафта на 100км, то 5000 евро по скъпата версия ще си възвърне парите чак след 178,571км. (смятам нафтата на цена 1,40 евро за литър) :))))
  • #31
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 12 години )
    Има 3 причини човек да остане без ФВ на тази Земя:1. Да не го харесва2. Да няма средства3. Да поиска модел, който да не е поставил световен рекорд :)