IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европейската версия на Corolla

Премиерата се състоя в Турция, където ще се произвежда новото поколение на най-продаваната кола

Европейската версия на Corolla

След като през миналата седмица видяхме новото поколение на американската версия на Corolla, японската автомобилна компания Toyota разкри и модификацията за Европа. Премиерата се състоя в Истанбул, Турция, което не е случайно, тъй като новата Corolla ще се произвежда именно в южната ни съседка, сочи информацията на Carscoops.
Европейската версия на Corolla
Сравнен с американската модификация, моделът за Европа се различава най-вече по дизайна на екстериора. Външните форми изглеждат по-изискани, което обаче е за сметка на агресивността, която демонстрира американската Corolla. Разликите се откриват най-вече в предната и задната части, където виждаме различно оформени светлини, решетка на радиатора и брони.

Интериорите на двата модела са почти аналогични, като напомнят силно на тези при новите поколение на Auris и RAV4. Все пак има малки разлики и те се изразяват в леко изменената централна конзола - най-вече в горната й част, и управлението на климатичната система.
Европейската версия на Corolla
За момента липсва информация за цените и двигателите на 11-тото поколение Toyota Corolla. Спекулациите обаче сочат, че промяна в цените няма да има, а гамата от двигатели ще включва преработени версии на настоящите дизелови и бензинови агрегати. Очаква се и хибридна версия.

Европейската модификация на новото поколение Toyota Corolla ще се произвежда във фабриката на компанията в Турция, където вече се произвежда Verso.

Очаквайте скоро подробна информация

Снимки: Toyota

Тагове: toyota corolla
0 от 500
  • #42
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тойота са здрави само защото ползват най простата възможна техника, на равнище от 85 година тогава за тях времето е спряло, стигнали са върха 16 клапанов мотор. Карат ги скучни полуживи дядковци с 20км в час и са нон стоп в сервизите, как да не са здрави, та здрави са ! една кола като е през ден на сервиз винаги ще е здрава :)))
  • #41
    7 rate up comment 7 rate down comment
    stoiko ( преди 11 години )
    С това дърводелско табло,и седалки на къде бре,а ми за предната броня не ви ли мяза като на снегорин,ръбата муцунка хахаа
  • #40
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Нино Корнелиев ( преди 11 години )
    Мда тойота е но1 но по 2 неща, по сервизни акции, и по продажби, защото навсякъде асоциацията Тойота Корола е за евтино, хората се лъжат и купуват евтино което им излиза скъпо и пре скъпо, дори безценно изхабени нерви, високо кръвно и т.н.
  • #39
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Кадир Лютфиместанов ( преди 11 години )
    Не разбирам едно, тойота и качество са взаимно изключващи се елементи, в цял свят изключайа БГ Трошльота Корозия е най евтината кола, тойота е икономия ! а както знаем "Икономията е майка на мизерията" така е и с тойота фенчетата стиснати мизерни душички.
  • #38
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Корнелия Ниновна ( преди 11 години )
    ЕЕЕ няма почивка от *** на трошльота, сега и нова Трошльота КорозияМарш в сервиза немедлено !
  • #37
    8 rate up comment 4 rate down comment
    до: Triforce ( преди 11 години )
    Ахаааа,пак опряхме до свидетели и други глупости.Ами обади им се бе,обади им се на хората дето определят Тойота,като най-качествени.Минават една камара км.разглобяват ги и ги гледат част по част и мерят износвания,корозия,повреди и дефекти.Е как така за специалистите Тойота е най-качествена,а за *** Балкански от немското по-убаво и здраво нЕма.Аз знам де,ама ми е интересно да видим каква нова глупост ще сътвориш.
  • #36
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Не са уж проблеми! Преживях го, свидетели имам повече от 3-***, с които лично мога да те запозная. Щом ми се подиграха гаранционно и 19 дни след изтичане на гаранцията, щом Тойота имаше милиони сервизни акции, значи не е качествена! Качество е не само да не се чупи, както ти си мислиш. Имаше един виц за Ролс Ройс, който закъсал на пътя и след ремонта собственика попитал: "Колко струва ремонта?" Последвал отговор: "Ремонт ли? Ролс Ройс не се разваля!!!"
  • #35
    8 rate up comment 5 rate down comment
    до: Triforce ( преди 11 години )
    И другата смешка при теб е,че заради уж проблемите,които си имал с една Тойота всичките ги слагаш под един знаменател.Аве ей льольо,ти се изкара по-голям спец от всички специалисти,инженери и хора които се занимават с коли и признават,че най-качествените автомобили са японските и в частност от тях най-качествени са Тойота.Ако имаш някакви факти да ги опровергаеш,моля!С най-голямо удоволствие бих ги прочел,за да знам,как Тойотите не били качествени.
  • #34
    10 rate up comment 5 rate down comment
    до: Triforce ( преди 11 години )
    Аре стига с детските истории а!Клипчета,кой кого бил харесвал повече,тинтири-минтири и т.н.Дай да си говорим с факти!Сравняваме ги и двете коли и да видим.Също така РАВ4 се води за най-надежният СУВ според немците.Сега новият модел е с най-добрата електронно управлявана система 4х4 според специалистите и има най-добрите офроуд качества сред паркетниците.Кое по-точно според ЦХ-5 е по-доброто?Аз не виждам такова.Гледай характеристиките им и ми кажи!Едното е доказана машина,а другото сега се доказв
  • #33
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    По темата Мазда и Тойота - гледах 1 руски клип и един чуждестранен, където харесват СХ-5 повече от Рав 4.В сряда ще го пробвам на тест драйв и ще го видим как е. Надявам се да е добре, понеже това е най-евтиното и икономично возило 4х4 с много екстри и високо японско качество. А не, като Тойота, която... няма нужда, всички знаете за горчивият ми опит с тях.