IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европейската версия на Corolla

Премиерата се състоя в Турция, където ще се произвежда новото поколение на най-продаваната кола

Европейската версия на Corolla

След като през миналата седмица видяхме новото поколение на американската версия на Corolla, японската автомобилна компания Toyota разкри и модификацията за Европа. Премиерата се състоя в Истанбул, Турция, което не е случайно, тъй като новата Corolla ще се произвежда именно в южната ни съседка, сочи информацията на Carscoops.
Европейската версия на Corolla
Сравнен с американската модификация, моделът за Европа се различава най-вече по дизайна на екстериора. Външните форми изглеждат по-изискани, което обаче е за сметка на агресивността, която демонстрира американската Corolla. Разликите се откриват най-вече в предната и задната части, където виждаме различно оформени светлини, решетка на радиатора и брони.

Интериорите на двата модела са почти аналогични, като напомнят силно на тези при новите поколение на Auris и RAV4. Все пак има малки разлики и те се изразяват в леко изменената централна конзола - най-вече в горната й част, и управлението на климатичната система.
Европейската версия на Corolla
За момента липсва информация за цените и двигателите на 11-тото поколение Toyota Corolla. Спекулациите обаче сочат, че промяна в цените няма да има, а гамата от двигатели ще включва преработени версии на настоящите дизелови и бензинови агрегати. Очаква се и хибридна версия.

Европейската модификация на новото поколение Toyota Corolla ще се произвежда във фабриката на компанията в Турция, където вече се произвежда Verso.

Очаквайте скоро подробна информация

Снимки: Toyota

Тагове: toyota corolla
0 от 500
  • #52
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Проф. Цюндап ( преди 11 години )
    Не споделям мнението на пълните Тойота хейтъри, но е ФАКТ, ЧЕ тойота дължи надедността на масовата си продукция на да го кажа така КОНСЕРВАТИВНА техника, максимално опростено окачване и изпитани мотори, не много по различни от старите им модели. Така хвалените хибриди са малък % от общите продажби засега, но дори да са повече, хибрида е всичко друго но не и СЛОЖЕН, това е много проста система, ако не беше нямаше да е най разпространена !
  • #51
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Королата е много готин и надежден автомобил.хейтърите като не разбират от коли поне да не се обаждат.в съседната статия има за пенсионерския пасат.коментирайте го него а не тук да се упражнявате в хейтърство.
  • #50
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е що да сме нещастници? Първо, замърсяваме по-малко. Второ, кеф е да караш и с 60, пуснал музичката или извадил лакътя през джама в поза ала голфаджия, мечтаещ си за ТиР. Трето, който бърза, ще ни изпревари по-лесно. Четвърто, джоба ми не е бездънен и спестените стотинки могат да се вложат в някой Red Bull или Monster Energy Drink. Лично аз предпочитам жълтия и зеления. И пето, в крайна сметка не е без значение и факта, че автомобилът се товари по-малко - и двигател и окачване.
  • #49
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    да като ги карат убитаци дето галят *** и им треперят сакън да не изхарчи 2грама повече ----------------------ОЩЕ СЕ СМЕЯ НА ТОЗИ КОМЕНТАР!ХАХАХАХАХА!!!! НЕ Е ИСТИНА!
  • #48
    11 rate up comment 7 rate down comment
    юруш на доматите ( преди 11 години )
    королата е добра кола за парите си-имам такава от 3,5 г на 85000 км,взета нова.Моята е направена в Южна африка,досега в Турция не се правеха,но се прави Версо,а тя според Автобилд е първа по качество.Докато ние се правим тук на разбирачи,другите страни си правят коли,а ние-китайски триколки.Ха,наздраве
  • #47
    10 rate up comment 4 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Новата Тойота Корола прекрасна е ! за жалост очи пълни ръце празни... затова ще се возя в раздрънкана маршрутка и ще псувам ТОЙОТА
  • #46
    10 rate up comment 4 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Момци, Днес съм нов човек, покарах ТОЙОТА и повече не бих си позволил да плюя съжалявам за всичко което съм писал до сега, отричам се от мненията си, Тойота е най великата кола на света !
  • #45
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мизерна немска каско,преди 30 г. от Тойота са направили Toyota Supra.Сравни я с който и да е модел от любимата ти марка,за да видиш превъзходството на японците,което трае и до днес!Високите технологии се създават в Япония,а германчетата ги копират,като им ги произвеждат китайците.Получава се една манжда с грозде,която не може да изтрае и 2 г. колкото е смешната гаранция на навесите.
  • #44
    8 rate up comment 11 rate down comment
    К-РА ( преди 11 години )
    Палчо, дори 30 годишно БМВ може да държи по висока скорост от над 200км/ч от жалките мизерни трошльотки
  • #43
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Орешар Пламенски ( преди 11 години )
    В тия жалки класации никъде не е засегнат стила на каране на клиентите, докато по аутобана немците летят с БМВ и Мерцедеси с по 24-250км/ч тойотките пълзят и едва кретат в лентите за тирове с 80км/ч и после много са здрави ! да като ги карат убитаци дето галят *** и им треперят сакън да не изхарчи 2грама повече НЕЩАСТНИЦИ ! Мерк и БМВ са коли за мъже, не за лузъри дето си броят стотинките в джоба ! ай марш у сервизя !