IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хибридите на Porsche стават по-мощни и по-леки

Германците работят по безжично зареждане на батериите

Хибридите на Porsche стават по-мощни и по-леки

Porsche разработва нова хибридна система, която комбинира електромотора и многодисковия съединител в един единствен модул, пише британското издание Autocar.
Хибридите на Porsche стават по-мощни и по-леки
Снимка: Porsche Panamera S E-Hybrid

Идеята на германците е да намалят цената на компонента и да улеснят вграждането му във всички бъдещи модели на компанията, в това число и в 911.


Новата хибридна технология ще използва по-мощен електрически двигател с въздушно и водно охлаждане. По последни данни инженерите от Щутгарт работят и по оптимизиране работата на батериите, които ще станат по-леки и ще ползват алуминиеви вместо медни проводници.

Системата ще предлага и възможност за индуктивно зареждане с електричество, което означава, че няма да се налага включването на щепсел в контакта. По такава технология работят и шведите от Volvo, които смятат че това е решението на недостатъчно добре развитата инфраструктура в сегмента. Решението е по-просто и по-евтино от стандартните зарядни станции.

Единственото, което шофьорът трябва да направи, е да спре на специално паркомясто, където колата му, по безжичен път, да се свърже с вградени в асфалта метални плочи, които предават нужната енергия.

Според Autocar Porsche работи и по иновативна система за управление на двигателя, която използва GPS, за да настрои системата по оптимален за всеки пътен участък начин.

Снимка: Porsche

Тагове: Porsche e-hybrid panamera s
0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Анонимни, принципите на електромагнетизма са известни отдавна, и дали ще го кажеш магнитна левитация или по старото понятие магнитна възглавница, става въпрос за едно и също нещо.Това обаче не променя факта, че японците се занимават и РАЗВИВАТ тези технологи от 1967 г.Колкото до барута на китайците...Това е същото, както да ми сравнявате допотпния хибрид на Ф. Порше със съвремените хибриди на Тойота, т.е смешно е!
  • #17
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    китайците са измислили барута, но това няма нищо общо с технологията, техния барут не става за оръжия а само за фоеверки, барута който европейците използват за оръжия няма нищо общо с китайския барут. Все едно да кажеш че арабите са измислили бензина щото там петрола извирал от земята. Те са го ползвали само за газени лампи, европейците обаче измислят как да синтезират от петрола бнзин,дизел,битум,мазут и полимерите с които правят пластмасите.
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Nev ( преди 12 години )
    Много интересни са повечето елементи, подвизаващи се в този форум. Според тях, единствените инжинери са в Германия, и в другите краища на света, няма способни такива, които могат да измислят и развиват технологии! И понеже те показават някъде си нещо то другите, които показват нещо по добро, със сигурност са откраднали от тях! Егати логиката! В този ред на мисли, всички фирми в оръжейната индустрия например, са крали от китайците, защото те са измислили барута!
  • #15
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Какви японци сънувате бе? Какви влакове имат? Та нали влаковете им на магнитна възглавница англичаните им ги построиха. Англичаните измислиха този влак и за първи път в света си го монтираха в Англия. И не се наричат влакове на магнитна възглавница а маглев магнитна левитация. Японците нищо не измислят, те крадът и копират ако ги хванат и осъдят плащат милиони и се приключва. Копират всичко което слагат Мерцедес,БМВ и Ауди. Лексус дори са марка коята е направена само за САЩ и от 10г. се опитват да продават извън САЩ, дори май в Япония започнаха да ги предлагат едва преди 7-8 години., хибрида е немски дори Ауди предлага хибриди преди Тойота. Дори хибридната система на Тойота не са я измислили техните инженери а са откраднали патентованата система от някакъв руснак инжинер живеещ в САЩ, който ги осъди и Тойота му плати много милиони, за да може да си продава хибридите. Дори толковата хвалена от теб Дошо 8-степенна скоростна кутия на Лексус и тя не е японско откритие а е измислена и продавана от немската компания ZF, просто Лексус както и много други автопроизводители си я купуват от немците в ZF. Толкова по въпроса къде са първи японците, те никога в нищо не са първи не откриват нищо, само крадът или купуват от немците.
  • #14
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До v-1 ( преди 12 години )
    Дошо нещо си се объркал още през 2011г. Ауди представиха готова такава система, японците пак са крали от Ауди ха ха.. гледай и се образовай:
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    за кой компонент говориш
  • #12
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Къде са тойотките ( преди 12 години )
    най-добри са в кражбите на модерни иновативни системи от малки изобретатели
  • #11
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Porshe си е Porshe.918 хипер кар Хибрид.Ако не сте информирани добре имате интернет и вижте кой е първия хибриден автомобил в света.
  • #10
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Само се замисли, кога японците монтираха турбина в дизелите си и кога почнаха масово да поставят дизели. Тогава ще си отговориш на въпроса, защо залегнаха над хибридите и изобщо електромобилите, които между другото са оправдани за една малка островна държава с десетки атомни електроцентрали.
  • #9
    2 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 ( преди 12 години )
    До този под мен:Много си заблуден, пич. Веднага да залягаш над учебниците...