IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хибридите на Porsche стават по-мощни и по-леки

Германците работят по безжично зареждане на батериите

Хибридите на Porsche стават по-мощни и по-леки

Porsche разработва нова хибридна система, която комбинира електромотора и многодисковия съединител в един единствен модул, пише британското издание Autocar.
Хибридите на Porsche стават по-мощни и по-леки
Снимка: Porsche Panamera S E-Hybrid

Идеята на германците е да намалят цената на компонента и да улеснят вграждането му във всички бъдещи модели на компанията, в това число и в 911.


Новата хибридна технология ще използва по-мощен електрически двигател с въздушно и водно охлаждане. По последни данни инженерите от Щутгарт работят и по оптимизиране работата на батериите, които ще станат по-леки и ще ползват алуминиеви вместо медни проводници.

Системата ще предлага и възможност за индуктивно зареждане с електричество, което означава, че няма да се налага включването на щепсел в контакта. По такава технология работят и шведите от Volvo, които смятат че това е решението на недостатъчно добре развитата инфраструктура в сегмента. Решението е по-просто и по-евтино от стандартните зарядни станции.

Единственото, което шофьорът трябва да направи, е да спре на специално паркомясто, където колата му, по безжичен път, да се свърже с вградени в асфалта метални плочи, които предават нужната енергия.

Според Autocar Porsche работи и по иновативна система за управление на двигателя, която използва GPS, за да настрои системата по оптимален за всеки пътен участък начин.

Снимка: Porsche

Тагове: Porsche e-hybrid panamera s
0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абе когато тия технологии с влакове на магнитна възглавница се разработваха и разработиха, бащите ви са били в ташаците на дядовците ви :) Сетила се Мара да се побара. А ако погледнем подобните технологии при автомобилите, там безспорно Фолксваген са напред със серийните решения за адаптивно окачване. Тойотките не знам къде са. Предполагам в гъбите. Да не говорим, че още се чудят как да въведат турбината по-сериозно в моторите си.
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Пак не са дали разход на гориво, понеже щом е ВАГ се знае, че разхода няма да е повече от 3/100, независимо колко магарета е колата.Толкова са смешни вече тези, че просто си нямат на идея. Лъжи, лъжи и пак лъжи... ще кажеш, че Гьобелс и неговата пропаганда е жива и днес.
  • #6
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Що бе, и германците са напред в тези технологии. Сименс преди няколко години нали ги растърси най-големия скандал за подкупи за да получават поръчки, то не бяха оставки, сълзи и извинения тогава!Като не им се получава по един начин на швабен-зе-каскен, пробват по друг! :)
  • #5
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Nev ( преди 12 години )
    Амиго, японците вече имат влак на електромагнитни възглавници, движещ се със 500 км/ч, ти си тръгнал да ни разправяш как Тойота, която от 15 години продава хибриди и е утвърдена марка на пазара, тръгнала да копира Ауди, дето хибридите и електрическите им са още на картинки, прототипи, единични (бутикови) бройки и герои във филмчета! :) Дръж се по сполучливо, моля те!http://vbox7.com/play:f40c569b2b&al=2&vid=10091162
  • #4
    8 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 do До v-1 ( преди 12 години )
    Първо приятел незнам как си решил, че съм Дошо, ама не съм. Стига се филмирахте, че някой ви пише с различни никове..Ако ти си някой малдеж без книжка и правиш така по форумите, да знаеш, че не всеки мисли и прави като тебе..И второ, те Ауди, още не могат да направят хибрид като хората, а той ми обяснява че развивали технология за безжично зареждане.и трето в новите си модели имат опция за безжично зареждане на телефона в колата...
  • #3
    5 rate up comment 14 rate down comment
    до v-1 ( преди 12 години )
    Дошооо тази технология може Тойота да започва да я разработва през сега през 2013г. Само че технологията която ще ползва Порше е продължение на вече разработената от Ауди през 2011г. технология която представиха на автосалона във Франкфурт още през 2011г. нарича се Audi Wireless Charging (AWC). Така, че Тойота пак са гледали и копирали от Ауди. Хайде сега отивай да ревеш на майка си. Че Тойота отново не са открили нищо а само копират и крадът идеи от другите.
  • #2
    9 rate up comment 5 rate down comment
    v-1 ( преди 12 години )
    Тази технология за безжично зареждане, вече се разработва от Тойота. проекта е стратиран вече дори. Така,че да не го разработват това немците докато Тойота не напарави своя технология и после изведнъж и немците да я открият :))) http://***.wsoctv.com/weblogs/toyota-north-charlotte/2013/jan/03/toyota-developing-wireless-charging-electric-cars-/ - справка в произволен сайт...
  • #1
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Наблюдател ( преди 12 години )
    Дано само в момента, в който всички са притаили дъх в очакване на хибрида, да не излезе някой Хер Вагенщайн и тържествено да обяви, че технологията е готова ама все още не виждат бъдеще, та затова изкарват вместо хибридно Порше, такова с последен писък на автомоболостроенето, ТДИ технология- дас ауто!!! :)От както се помня, германците все нещо разработват и доработват на хибридите си, така и няамат един читав, който да се търци и продава!