IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кой колко продаде в Европа през април

Golf и Volkswagen остават убедителни лидери при моделите и марките

Кой колко продаде в Европа през април

Volkswagen остава убедителен лидер по продажби сред автомобилните производители, а Golf е начело при моделите на европейския пазар и през април, сочи проучване на организацията Jato Dynamics.
Кой колко продаде в Европа през април
Освен, че запазва лидерската си позиция, Golf записва и сериозно увеличение на продажбите в сравнения със същия период през 2012 г. Втората позиция е за Renault Clio, а третата - за друг модел на Volkswagen - Polо.

Място в топ 5 намират още Ford Fiesta и Opel Corsa. Най-сериозно увеличение на продажбите в сравнение със същия период от преди 12 месеца записва Audi. Интересът към моделите A3/S3/RS3 е скочил с 45.4%.
Кой колко продаде в Европа през април
При производителите Volkswagen има огромен аванс пред заемащия второ място Ford. В първата петица по продажби на Стария континент място са намерили още Renault, Opel и Audi. Най-голямо увеличение в сравнение с април 2012 г. - 11.5 %, обаче записва Mercedes-Benz, който е на 7-о място.
Кой колко продаде в Европа през април
Според данните на Jato Dynamics, продажбите на нови автомобили в Европа са нараснали в сравнение с април 2012 г. с цели 2%. Продадени са общо 1 086 501 нови коли, като увеличение записват пазарите в Германия (+3.8%), Великобритания (+14.8%) и Испания (+16.1%).

Снимка: Volkswagen

Тагове: JATO Dynamics
0 от 500
  • #11
    27 rate up comment 17 rate down comment
    груди ( преди 12 години )
    Тази статистика само ме натъжава, защото за човек като мен, който кара само японски автомобили е доста трудно да си намери каквото търси. Пазара е зарит с купища VAG или френски коли, но като ти потрябва нещо японско се броят на пръсти офертите... И въпреки това аз европейски таралясници няма да карам! Без мен в тая статистика!
  • #10
    31 rate up comment 2 rate down comment
    Виктор ( преди 12 години )
    Тойота си правят колите в ВС, затова не плащат никакви мита или ДДС, същото важи и за КИА например, както и за китайците, които решиха да правят коли в България, затова могат да си ги продават навсякъде в ЕС без мита.
  • #9
    26 rate up comment 9 rate down comment
    M ( преди 12 години )
    много азиатски производители имат заводи в Европа и е неуместно да говорите за глокс на долар, йена и да хишете глупости. нормално е хората да избират европейското качество, когато вземат решение за покупка на нов автомобил. за четвърта ръка коли разбирачите по-долу пишат сами статистиката.
  • #8
    34 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    До предния, какви мита и какви ДДСта, те гонят бе. Тойота има заводи във Франция, ЮК, Полша, Португалия и Чехия, т.е. си продава колите без никакви мита защото ги произвежда в ЕС. Същото важи и за САЩ, Канада, Австралия, Бразилия, Русия и още куп държави.
  • #7
    21 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Интересно е че за пежо нищо не пише а погледнете за какъв ръст става на въпрос на 208
  • #6
    15 rate up comment 5 rate down comment
    hugo ( преди 12 години )
    "bravo na MB!u4udva me otsastvieto na toyota v taq klasaciq!"Чувал ли си за глокс на долара и обстоятелството, че японските коли се търгуват с него?
  • #5
    16 rate up comment 6 rate down comment
    hugo ( преди 12 години )
    "bravo na MB!u4udva me otsastvieto na toyota v taq klasaciq!"Чувал ли си за глокс на долара и обстоятелството, че японските коли се търгуват с него?
  • #4
    27 rate up comment 13 rate down comment
    BadKid ( преди 12 години )
    Ако ги няма митото и ддс за японските коли, които се внасят в ЕС.. ще има много фалити за много от немските автопроизводители.. немците може и да знаят как се прави премиум, но за съжаление не могат да задържат общото мнение за качество след едни 150 000км. Там японците просто ги смачкват.. А и честно казано и Инфините, и Лексъс, и Аглока никак не отстъпват в интериорно и екстериорно отношение.. да не кажа, че някои модели са дори впечатляващи..
  • #3
    31 rate up comment 16 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Toyota ni6to ne prodava v evropa,,za6toto produkciata im e naso4ena za 3 tia sviat.Neka4estvena,moralno ostariala tehnika i dizain dostoen samo za fenove na Sa6ka Vaseva.FACT
  • #2
    31 rate up comment 22 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Немските кочини яко губят пазарен дял!Нека да припомня един цитат на Гьобелс: вярвай само на статистиката, която сам си фалшифицирал... Всички знаем как в Германия разни дъщерни дружества VW си продават таратайките една на друга за отчитат продажби.