IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кой колко продаде в Европа през април

Golf и Volkswagen остават убедителни лидери при моделите и марките

Кой колко продаде в Европа през април

Volkswagen остава убедителен лидер по продажби сред автомобилните производители, а Golf е начело при моделите на европейския пазар и през април, сочи проучване на организацията Jato Dynamics.
Кой колко продаде в Европа през април
Освен, че запазва лидерската си позиция, Golf записва и сериозно увеличение на продажбите в сравнения със същия период през 2012 г. Втората позиция е за Renault Clio, а третата - за друг модел на Volkswagen - Polо.

Място в топ 5 намират още Ford Fiesta и Opel Corsa. Най-сериозно увеличение на продажбите в сравнение със същия период от преди 12 месеца записва Audi. Интересът към моделите A3/S3/RS3 е скочил с 45.4%.
Кой колко продаде в Европа през април
При производителите Volkswagen има огромен аванс пред заемащия второ място Ford. В първата петица по продажби на Стария континент място са намерили още Renault, Opel и Audi. Най-голямо увеличение в сравнение с април 2012 г. - 11.5 %, обаче записва Mercedes-Benz, който е на 7-о място.
Кой колко продаде в Европа през април
Според данните на Jato Dynamics, продажбите на нови автомобили в Европа са нараснали в сравнение с април 2012 г. с цели 2%. Продадени са общо 1 086 501 нови коли, като увеличение записват пазарите в Германия (+3.8%), Великобритания (+14.8%) и Испания (+16.1%).

Снимка: Volkswagen

Тагове: JATO Dynamics
0 от 500
  • #41
    17 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Аз просто казвам фактите такива, каквито са. А те са, че не можах да видя задния номер на Голф седмицата. Това само по себе си говори за две неща. Или тая кола е по-бърза от мисълта, или на мен ми трябват очила.
  • #40
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Prodajbite na BMW spadat zaradi Toyota tui kato v Evropa nikoi ne haresva Japan cars
  • #39
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    както всяка година и през тази продажбите на японските коли в европа са нулеви.
  • #38
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    не мога да повярвам че БМВ има спад в продажбите.
  • #37
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Щом те впечатлява новия Голф, че успял да вдигне заветните 140 км/ч, значи смятай каква трагедия са предните голфчета. Разочарова ме току що от тази марка.
  • #36
    17 rate up comment 8 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Аз не успях да го видя преди няколко месеца, защото профуча край мен с поне 140 вместо позволените 80 км/ч. Това е истина, не се гъбаркам! Просто за миг видях задните му фарове. Даже и номера не различих, защото се отдаличи прекалено бързо от Фиестата! Ей такава бърза кола искам!
  • #35
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И на мен не ми хареса Golf 7. Видях го спрял, погледнах и вътре, нищо особено. Просто 42 хил. лв. за такъв дизелов с прилично оборудване са много. Поне да имаше по-сериозна гаранция.
  • #34
    25 rate up comment 4 rate down comment
    Онзи ( преди 12 години )
    и какво като фолксваген са най-продаваните в европа това не означава че ги харесвам или някога ще ги харесам
  • #33
    17 rate up comment 3 rate down comment
    кики ( преди 12 години )
    Защо ли пък тия глупавите не са взели за еталон vw?
  • #32
    23 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    И след толкова мъка, Форд пак е на второ място далече пред третия. Нека всеки кара каквото иска, но не съм съгласен, че немските коли траели по-малко от японските след 150 000 км. Точно пък при японските има доста случаи, при които 100 000 км е максимума. И това е логично, защото японеца не кара толкова дърти коли. А колкото се чупи Голф, два пъти повече Примера примерно. Доказано е от немските специалисти и българските карачи.